part 11

43 5 0
                                    

Je konečně pátek a já právě dokončila poslední krabici s věcma.Ten hrdina Yoongi se od doby co na mě vyjel neukázal ve škole a tak mi pomáhal Kook.Sblížili jsme se.Je to něco jako můj nejlepší kamarád.

„Máme hotovo" řekl udýchaně Kook.„Ano" poslala jsem krabici ke dveřím.Podívala jsem se na mobil a bylo 16:45, máme ještě 15 minut, než sem přijde ten dědek.„Hele když už máme hotovo nechceš jít někdy okolo šestý ven?" zeptal se a sedl na parapet jako tenkrát Yoon.Proč asi nechodí do školy...

„Klidně" usmála se a přešla k oknu a opřela se o parapet zády.„Takže v 18:00 tě vyzvednu doma ok?" „Jasný" mrkla jsem na něho.Chvilku jsme ještě odpočívali dokud se neotevřeli dveře mezi kterými stál ten dědek.„Vidím že jste hotovi, musí říct že máte u mě přilepšení známek" ušklíbl se.

S Kookem jsme se rozloučili a šli každý do svého bytu.On měl byt na druhý straně areálu.Takže přes obrovský školský park.

Vešla jsem do bytu a zula se.„Jsem zpět!" vykřikla jsem, ale žádná odezva.Šla jsem do kuchyně, kde tam byl lísteček.

Snad nevadí že budeš do zítra večer sama.Jin a Hobi šli k Joonovi, protože mu chytla utěrka když si dělal palačinky a on tu utěrku nechal na plotýnce a já jel za rodičemi.
Jin ti nechal večeři v ledničce.
Opatruj se a kdyby něco volej mi na xxxx
Jimin

Takže budu sama doma, nevadí aspoň si budu tancovat po bytu.Šla jsem rovnou do pokoje kde jsem se doslova jako had vysvlékla a oblékla se do nějakého random fitu co jsem vyhrabala.

Šla jsem rovnou do pokoje kde jsem se doslova jako had vysvlékla a oblékla se do nějakého random fitu co jsem vyhrabala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dala jsem si nabíjet telefon a šla si udělat pár úkolů do školy.

-

Bylo 17:56 což znamená že za chvíli tu je JK.Úkoly jsem nechala úkoly, do kapsy jsem si dala telefon, klíče a peněženku.Dole jsem si obula conversky a zamkla jsem.Vyšla jsem a už viděla jak čeká před jeho autem a TYVOL-TEDA KRÁSO..TAKOVÝ FÁRO

To jsem ještě neviděla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To jsem ještě neviděla.Právě jsem hledala bradu až někde na zemi.„Takže auto obdivovat budeš, ale mě ne? Ts.." zakroutil hlavu nevěřícně.„Hahaha radši mi řekni kam mě máš v plánu unést"„Unesu tě do pizzerie, snad neva" ušklíbl se a otevřel jako správný gentleman „Gentleman" usmála jsem se pro sebe, poplácala ho po rameni a sedla si do auta.

Zavřel zamnou dveře a obešel auto, kde taky nastoupil.Vyjeli jsme teda do nějaké pizzerie.„Pustím písničky snad neva"„Ne neva" zakroutila jsem hlavou a on tam na té dotykový obrazovce něco pustil.Autem se rozezněli tóny písničky od I Like Me Better od Lauv.

Pobrukovali jsme, občas jsme něco zazpívali.Cesta trvala ani ne 5 minut, protože to auto teda bylo.„Jsme tu dámo"„Takže dáma joo?" zeptala jsem se s úšklebkem „Nemel a počkej, jdu ti otevřít jako správný GENTLEMAN" to slovo zdůraznil, sama pro sebe jsem se uchechtla.Otevřel dveře a podal mi ruku.Chytla jsem ho za tu ruku a vystoupila.

Hned u dveří mě praštila vůně pizzy do nosu.„Takže jakou chceč?" „Asi šunkovou"
„Dobře tak si sedni tamhle a já to objednám a zaplatím"
„Počkej ne, já to zaplatím"
„Ne já"
A takhle jsme se hádali ještě chvilku, když jsem ho to pak nechala zaplatit.

-

Sedíme v autě.Dnešek jsem si velmi užila.Smáli jsme se a to dost, že jsme byli vyhozeni z té pizzerie.„A ty máš byt s někým?" zeptala jsem se „Ne já mám svůj" odpověděl a už zastavoval u bytu.Vystoupil a zase mi otevřel dveře.Na to jsme se zasmáli.Zase mě pomocí jeho ruky vytáhl z toho auta.„Díky za dnešek" usmála jsem se a napřáhla ruce.„Zopakujeme někdy" a objal mě.

Ještě jsme se rozloučili a pak jsem vyrazila do bytu.Bylo 20:37 a nikoho boty tu nebyly.Tak jsem šla rovnou do pokoje a převlékla a došla na wc.

Do repráku jsem si pustila Better When I'm Dancin' od Meghan Trainor

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do repráku jsem si pustila Better When I'm Dancin' od Meghan Trainor.Zdi jsou tu prý naštěstí zvukotěsný takže se nemám obávat.Na refrén jsem si za tanec-chůze šla dolů pro pití.

Hlad jsem už neměla.Dotančila jsem do kuchyně.Kde jsem houpala boky u ledničky.„Ehm..ehm" někdo si zamnou odkašlal.PŘÍSAHÁM ŽE JÁ TO NEBYLA.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Holas Felas

Holas Felas

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat