part 50

25 4 1
                                    

Vykulila jsem oči a podívala se na Chana, který se podíval na mě.„Ty je znáš?" zeptal se Chan.„Emm..ne neznám, alee je nějaký problém s nimi?" zeptala jsem se.„Jo, víš můj otec s Minovým otcem nejsou moc přátelé" řekl.

„Hej Hyejin, můžeš na chvilku dělat že si s Chanem? Jenom před nimi" řekl Han.„No tak asi jo?" řekla jsem.Chan mě chytl za pas, rozešli jsme se směrem k Mcdonaldu, který je vzadu u toho stolu, kde sedí Namjoon s Yoongim.

Bojím se že mě poznají, ale mám obarvený vlasy, sice Joon by mě mohl poznat, ale Yoongi ne.I já jsem zapomněla jak vypadá.Myslela jsem si že projde nic víc, ale zdálo se že Chan má jiný plán.

„Ale ale..kdo se nám tu poflakuje?"

Hyunjin pov
Už je třetí hodina a Elyi nikde.Jo jsem naštvaný, protože má k Elyi nějaký city co neznám.Necítím to co u jiných holek.Vím že za to Elyi nemůže, ale já jsem paličatý.Ale teď zpátky k Elyi.

Volal jsem ji několikrát a psal, ale učitelka mi po druhý hodině sebrala telefon.Changbin volal Lynně a ta řekla že je s Chanem a tím druhým.To mě naštvalo ještě víc.Odešel jsem ze školy, bylo mi jedno že budu mít průser.

Šel jsem do parku a tam si sedl ke starému jezeru, kde nikdy nikdo nechodí.Přemýšlel jsem o tom co musí Elyi prožívat, ale mám plán s mými nejbližšími lidmi.

Elyi pov
„Ale ale..kdo se nám tu poflakuje?" řekl Chan a uchechtl se.Namjoon se podíval otráveně na Hana a Chana a pak na mě.Když se na mě podíval pootevřel pusu.Já se podívala na zem, aby mě nepoznal, ale podle jeho reakce mě už asi poznal.

Chan si všiml že na mě Namjoon kouká a tak si mě přitáhl ještě blíž.„Co tak zíráš na moji holku?" řekl trochu s egem Chan.„E-Hyejin?" řekl Namjoon se zamračeným obličejem.A sakra..to je v prdeli.„Ty ho znáš?" zašeptal mi do ucha Chan.Zakývala jsem hlavou na nesouhlas.

Zvedla jsem hlavu a podívala jsem se na Yoongiho.Ten si nás prohlížel s nechutností v obličeji a pak se podíval zpátky do telefonu.Podívala jsem se konečně na Namjoon a očima jsem se mu snažila naznačit, ať dělá že mě nezná.Snad to pochopil.

„Ty jseš Jay Hyejin?" řekl Namjoon nervózněji, pusou jsem naznačila slovo 'děkuji'.„Ty jseš tak blbej že nepoznáš ani člověka?" uchechtl se drze Chan.„No nic, moje holka má hlad, takže se mějte" řekl Chan a odešli jsme.

Všimla jsem si jak Han celou dobu mlčel.„Takže co by jsi chtěla objednat?" „Asi nugety a hranolky prosím" usmála jsem se nuceně na Chana.„Počkej tu, já to dojdu objednat" řekl a odešel.Pravá chvíle se zeptat Hana „Co s tebou je? Že jsi jim nenadával" zeptala se Hana.

Ten se na mě jenom podíval s kamenným výrazem a pak zpátky někam na lidi.„Kdyby si chtěl o čemkoliv promluvit stačí říct" řekla jsem mu a chytla ho za rameno.„Máš to objednaný" přišel Chan a podíval se na nás.

„Co se tu děje?" zeptal se se svraštěným obočím.„Nic" odpověděla jsem a dala pryč ruku z Hanova ramena.Chan si mě chytl zase za pas a opřel se zeď.Po chvilce jsme uviděli moje číslo objednávky na tabuly, došla jsem si pro svojí objednávku.

-

Konečně jsem doma, je 14:15 a ostatní končí ve škole až v 15:00, takže se budu muset nějak zabavit.Byla jsem sama doma a tak jsem se rozhodla vyfotit nějaký fotky, přece jenom jsem dlouho nepoužívala instagram.

Po půl hodině focení, jsem konečně měla hotova a mám i svého favorita.Převlíkla jsem se do tepláků a mikiny, lehla si do postele a vydala novou fotku.Vypla jsem komentáře, kdyby mi chtěl Chan okomentovat fotku.
______________________________
@hyejingiofc právě zveřejnil(a) novou fotku

______________________________@hyejingiofc právě zveřejnil(a) novou fotku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí 2 306
@hyejingiofc fall vibez 🎞

Komentáře jsou vypnutý
______________________________

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
jsem zpět! <3
děkuju všem za ohlasy, jsem ráda že pořád čtete tuhle kravinu xD
Od příští kapitoly to začne být zajímavější, slibuju ^*^
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat