part 46

28 4 0
                                    

Dnes je první den na naší nový škole, je právě 8:00 a ve 25 máme odjezd do školy.Hodila jsem na sebe outfit co jsem si včera připravila a vzala telefon a tašku dolů.

Hodila jsem na sebe outfit co jsem si včera připravila a vzala telefon a tašku dolů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tašku jsem si nechala vedle schodů a šla do jídelny.„Dobré ráno" pozdravila jsem Hyunjina a Lynn.„Dobré, neviděla si Changbina?" zeptala se Lynn.„Neviděla, ale asi je v koupelně, slyšela jsem proud vody" odpověděla jsem a sedla si.„Já se z něho zblázním, jednou si najde holku a už se musil mýt každou hodinu" povzdechla se Lynn.

Nabrala jsem si jídlo a začala jíst.Když jsem dojídala poslední sousto waflí, Changbin přiběhl.„O-omlouvám se, ale musel jsem se připravit" řekl, sednul si na židli a začal nabírat jídlo.To jídlo začal hltat.Lynn se na něj dívala naštvaně, ale nechala ho být a odešla.

Když Changbin dojedl, všichni jsme se zvedli a šli si pro tašky.Venku na nás čekala Lynn v autě.„Pojďte, svezu vás" řekla.Všichni jsme teda šli a nastoupili si.Cesta trvala okolo 5 minut a v 30 jsme byli u školy.Vypadala úžasně a byla obrovská.Bylo tu hodně studentů.

„Támhle u schodů vás čeká Anna.Všechno vám vysvětlí, jenom hned co přijdete najděte ředitelovnu, po škole dojděte do centra a tam vás u kavárny vyzvednu" řekla mezitím co jsme všichni vystoupili.„Dobře, ahoj" řekla jsem.„Čuus" řekli kluci na stejno.„Mějte se, mám vás ráda a nezapomeňte na misi" řekla a odjela.

S klukama jsme se vydali za Ančou.Když jsme došli, hned se vrhla po Changbinovi.Já s Hyunjinem jsme se zasmáli.„Tak co? Jdeme to rozjet" řekla Anna a chytla Changbina za ruku.Ten zčervenal a podíval se na zem.„Můžeme jít" zasmála jsem se a vydali jsme se dovnitř.Bylo to tu velké a moderní.Byli tu průhledné učebny, kde se fotilo, křesla, knihovna atd...

„Myslím že táta říkal že ředitelna je támhle vpravo" řekla Anna a vydala se s Changbinem tím směrem.Já s Hyunjinem jsme šli za nimi.Anna měla pravdu, byla tam ředitelna.„Lidi pamatujte, jsme milí a nevinní." řekl Hyunjin a zaklepal.

Otevřel vysoký, docela hubený chlap.Byl docela na pohled milý, ale strašně mi to někoho připomínalo, ale nemůžu si vzpomenout koho.„Dobrý den, vy musíte být naši nový studenti" řekl a usmál.„Pojďte dál" otevřel dveře a odstoupil.Všichni jsme vlezli dovnitř.Ředitel zavřel dveře.

„Můžete se posadit" řekl mezitím co se sám posadil.Všichni jsme se posadili.„Takže vy musíte být Jihug Park že?" usmál se na Annu a Anna přikývla.„Vy budete Hyejin, Kwang a Eunji? od Giových" řekl a my přikývli.

„Dobře, všichni budete chodit do 3.F, protože už jste docela zkušený, jak vidím.Provede vás tady žákyně z vaší třídy, budete mít školu 4x týdně a 1 praxe, ty jsou v pátek.Na praxích budete dělat runwaye s oblečením, co pro vás studenti z jiného oboru ušijí a připraví.Tohle by bylo zatím vše co bych vám mohl říct a nyní vás dovedu do vaší třídy" řekl a zvedl se.

Vyšli jsme z ředitelny a chodby byli už prázdné.Šli jsme po schodech a po dlouhé, velké chodbě jsme došli až dozadu.Ředitel zaťukal a vešel dovnitř, uklonil se a otočil se na studenty.„Studenti, vedu vám nové žáky, doufám že spolu budete vycházet" řekl a odstoupil od dveří.

Vešli jsme do třídy a uklonili se učitelce a pak se otočili na ostatní.Třída byla velké a moderně zařízená.Prohlížela jsem si všechny lidi co tu seděli a civěli na nás, slyšela jsem zavření dveří, což znamená že ředitel odešel.„Dobrý den, já budu vaše paní učitelka a budu vás trénovat a hodnotit při praxích, prosím představte se nám" řekla a sedla si.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
konečně jsem se dokopala k dopsaní kapitoly 🤣💛
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat