part 14

39 7 0
                                    

Najednou přišel Jin..doslova nasraný Jin a držel Yoongiho za ucho, ten jen skučel bolestí.Hodil Yoongiho ke mně na postel.„A TEĎ MI ŘEKNĚTE CO SE TU STALO?!SNAD JSTE NEDĚLALI SE-" „NE!JEŽIŠI NE JEN TO NE " přerušili jsme ho oba dva s Yoonem.

„POLŠTÁŘE A DEKY PO CELÉM BYTĚ, V KUCHYNI JAR A VAŘEČKY NA ZEMI, KLIKA OD SKŘÍNĚ DOLE, TA PROTĚJŠÍ NEMÁ ANI DVÍŘKA, BOTY ROZHÁZENÝ, CO JSTE TU DĚLALI?!" vykřikl Jin a mával frustrovaně rucemi ve vzduchu.
„Polštářová bitva, Jine klid, my to uklidíme a navíc neměl si se vrátit až zítra a kde je Hobi?" zeptala jsem se, abych odvedla téma.

„Hobi je s Namjoonem na cestě sem, protože si chceme udělat filmový večer, takže dělejte a uklízejte" řekl Jin ještě naštvaným tónem a odešel.

„Je 23:34 a oni si jdou udělat filmový večer a navíc kdo je Namjoon?" zeptal se Yoongi a lehl si vedle mě na záda.„To je takovej novej kamarád Hobiho a Jin se chová v jeho přítomnosti zvláštně" řekla jsem přemýšlivě.

„Třeba se nám Jin zamiloval" řekl s úšklebkem „To je možný, no nic jdem to uklidit než přijde s vařečkou" zvedla jsem se z postele a Yoongi se jenom zasmál.

-

Právě jsme s Yoonem došroubovali poslední věc a to jsou dvířka od skříně.Někdo začal klepat na dveře.Byl to Hobi a Joon.„Ahoj kluci, právě včas" šel je přivítat Jin. „Co se tu stalo že ti dva sedí tady v chodbě na zemi se šroubovákem?" zeptal se Namjoon.

„Celý byt byl jako v Upside Down"řekl Jin.„Nás si nevšímejte, jděte si udělat pěknou noc" řekl jsem s nuceným úsměvem, jenomže hned co odešli do obýváku jsme vybuchli smíchy s Yoongim.Po pravdě jsem si myslela že to bude takový bad boy, ale má i lepší stránku.

„Co budem dělat teď?" zeptal se Yoongi a stíral si slzy ze smíchu.„Nevím, ale jsem unavená takže si půjdu lehnout" řekla jsem.„Dobře tak já se půjdu rozloučit s nima a půjdu domů, tak dobrou" řekl s úsměvem a odešel do obýváku.

Odešla jsem do pokoje a lehla si.Přemýšlela jsem o dnešku a o Yoongim.Je moc fajn...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Holas Felas
Omlouvám se že jsem teď nic nevydala, ale wattpad se mi zbláznil a odstranil mi předepsaný kapitolu :)
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat