part 37

32 5 0
                                    

Yoongi?
Ano, to jsem já.
Co tu děláš?
Přišel jsem si pro tebe.
Co-Cože?
Jseš jenom moje, nikdo jiný tě vlastnit nebude.

„Elyi!" vykřikl Changbin a já se vzbudila a vyšvihla do sedu.„Vstávej, za chvíli je snídaně" řekl „Vypadáš nabroušeně" zasmál se.„To protože si mi přerušil tak krásný sen" řekla jsem naštvaně a nafoukla tváře.„A co to bylo za sen?" zeptal se, lehl si na břicho a podepřel si rukami bradu.

„Do toho ti nic není" ušklíbla se a hodila po něm deku.Ten se naštval a odešel z pokoje.Uchechtla jsem se a šla se připravit do koupelny.Vzala jsem si pohodlný outfit.Je to sice jiný styl než mám, ale mám jinou identitu.Po tom co jsem se doupravila jsem vyrazila dolů, jak řekla Lynn.

Po tom co jsem se doupravila jsem vyrazila dolů, jak řekla Lynn

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

-

Je večer a my se chystáme jít na nějakou párty.Právě teď mě fotí Hyunjin, prý abych měla novou fotku na instagram.„Na, tuhle tam dej" řekl a podal mi mobil.Podívala jsem se a byla opravdu mega.„Díky" poděkovala jsem se a šla ji dát na instagram.

____________________________
@hyejingiofc právě vydal(a) nový příspěvek

____________________________@hyejingiofc právě vydal(a) nový příspěvek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí 1345
@hyenjingiofc Party!!

Zobrazit všechny komentáře (34)
___________________________

„Hned se převlíknu a můžeme vyrazit, takže za 5 minut na chodbě" řekla jsem a vyhodila je z pokoje.Vzala jsem si na sebe outfit a upravila se.

Vzala jsem si na sebe outfit a upravila se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po všech úpravách jsem vyšla na chodbu.Kluci tu už stáli.„Wow, sluší ti to" řekl Hyunjin.„Díky" usmála jsem se.„Takže můžeme vyrazit" řekl Changbin a rozešel se k výtahu, my za ním.

Sjeli jsme dolů a vyšli ven z hotelu.Šli jsme tak 5 minut, než jsme byli v uličce, kde bylo hodně klubů.Tyhle místa moc ráda nemám, ale teď mě to neskutečně moc táhne.Došli jsme před nějaký klub.Vypadali to jako V.I.P. club.Ochranka nám řekla, ať ukážeme občanky.Všichni jsme ukázali naše falešné.

Hlasitá hudba, alkohol, tráva, světla.Vypadalo to tu mega hustě.Takovýhle kluby v Česku nemáme.„Vítejte v Night Neon Fun" řekla barmanka, když jsme došli k baru.„Prosím 3 zelený" řekl Changbin.„Koukám že vy to rozjíždíte ostře" usmála se a začala nám nalejvat zelenou tekutinu.

Podala nám ji a Changbin zaplatil.Šli jsme si sednout do takových boxů v rohu.„Tak na naše kocoviny" řekl Hyunjin a ťukli jsme si.Kopla jsem to do sebe.Bylo to pěkně odporné.Chutnalo to jako ústní voda.„Podle tvého ksichtu to piješ poprvé" tlemil se Changbin.„Hahaha" ironicky jsem se zasmála.

„Hele, zvládneš to tu sama?" zeptal se Hyunjin.„Zvládnu neboj" odpověděla jsem, popravdě jsem byla strachem na Antarktidě.„Nezapomeň Hyejin" zdůraznil Hyunjin "moje" jméno.„Nezapomenu Kwangu" mrkla jsem na něj.Ten se jen usmál a odešel s Changbinem.

Koukala jsem se asi 5 minut po klubu a pozorovala ožralý lidi tančící na parketu.Oči jsem přesměrovala ke vchodu a..
















byl tam Jungkook.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Chci se omluvit že nevycházejí kapitoly, ale měla jsem zabavenej mobil, protože jsem se musela učit.Snad vás to bude ještě bavit, mám ještě velký plány v tomhle příběhu.A taky chci se zeptat, bude tu další "hlavnější" postava v tomhle příběhu a potřebuju nějaký český jméno, takže mi můžete napsat jaký by jste tam chtěli.
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat