part 49

28 6 2
                                    

Ráno jsem se probudila s blbým pocitem.Nevím co ode dneška očekávat.Bojím se že něco pokazím a prozradím se Chanovi, přece jenom nás pozoruje mafie.

Vstala jsem z postele a šla si opláchnout obličej.Pak jsem šla do šatny a vymýšlela asi 5 minut outfit než jsem byla spokojená.

Pak jsem šla do šatny a vymýšlela asi 5 minut outfit než jsem byla spokojená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Šla jsem dolů na snídani.Seděli tam všichni kromě Lynn.„Ahoj" pozdravili mě Changbin a Anna.Hyunjin se na mě ani nepodíval, později s ním promluvím.„Ahoj, co tu děláš Ani?" zeptala jsem se a sedla si.„Lynn odjela s mým otcem na jednání o vaší svatbě a tak mě sem táta dovezl" řekl se smutnějším výrazem.

„Aha" řekla jsem a vzala si topinku s marmeládou.Hyunjin po chvilce odešel.,,Nevíte co je s Hyunjinem?'' zeptala jsem se Anny a Changbina.„Nevíme, ale zkus si s ním po škole promluvit, teď už by jsme měli jet. Před barákem čeká Lynnin bodyguard" řekl Changbin a zvedl se s Ančou.

Já jsem šla za nimi.Vzali jsme si batohy a šli do auta.Hyunjin seděl vepředu a já za ním.Pořád mě sledoval zrcátkem.Napadlo mu napsat, vytáhla jsem telefon a najela na náš chat.

___________________________

Co se stalo že semnou nemluvíš?
___________________________

Viděla jsem Hyunjina jak si to zobrazil a pak si mě blokl..super.Budu s ním fakt muset promluvit, ale až po škole, teď se musím soustředit na Chana.„Vylezte, po škole vás vyzvedne už paní Lynn a pán Hee" řekl bodyguard.

Všichni jsme vylezli a vyšli ke škole.Před školou jsem zahlédla Chana s nějakým klukem.Zastavila se a ostatní semnou, akorát Hyunjin šel pořád do ke škole.

„Ly to dáš, chovej se normálně a neřekni nic o sobě, ani o Lynniny práci, jasný?" řekl Changbin.„Jasný" řekla jsem.Changbin s Ančou šli napřed.Nadechla jsem se a vyrazila si to ke vchodu.Když jsem byla u vchodu, zavolal na mě Chan.„Hyejin! Pojď za námi" zavolal.

Otočila jsem se a vyšla za nimi.Došla jsem k nim a usmála se.„Ahoj, tohle je Han, můj nejlepší kamarád.Hane tohle je Hyejin, moje spolužačka" řekl a ukázal na mě.„Ahoj, těší mě" řekl Han a uklonil se.„Mě taky" uklonila jsem se zpátky.Byl docela hezký.

„Odkud jseš? Nevypadáš jako asiatka" řekl Han a usmál se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Odkud jseš? Nevypadáš jako asiatka" řekl Han a usmál se.„Noo..já mám jiného tátu než moji bratři" řekla jsem nervózně.„Aha" řekl Han a usmál se.„Nechceš s námi na výlet?" zeptal se Chan.„Teď?" zeptala jsem se.„Teď hned" řekl Han.Nesmím odporovat a nestane se někomu nic, doufám.

„Dobře" řekla jsem a trochu se pousmála.„Super" řekl Chan a vzal mě za ruku.Vedl mě k jeho autu.Otevřel mi dveře spolujezdce „Prosím" usmál se a poukázal rukou.

„Děkuju" řekla jsem a sedla.Chan zavřel dveře a obešel auto, Han seděl vzadu za Chanem.Když se auto rozjelo vzpomněla jsem si že nejsem připoutaná a tak jsem se rychle otočila, abych se připoutala.„Nemusíš se poutat" řekl Chan a zasmál se.

Otočila jsem se zpátky a koukala kam jedem...mohla bych se zeptat.„A kam vlastně jedem?" zeptala jsem se a podívala na Chana.„Jdeme nakupovat" řekl Han.„A-A nebudeme mít problém ve škole? Jako..jakože tam nejsme" řekla jsem nervózně, bála jsem se jejich reakce.

„Neboj, můj táta nás omluví" řekl Chan a začal něco klikat na tablet v jeho autě.Najednou ze začalo autem rozléhat vyzvánění.„Ahoj otče, omluv mě, Hana a Hyejin ve škole, dík" řekl a típl hovor.

„Vidíš? Žádný problém nebude" podíval se na mě a mrkl jedním okem a pak se zase podíval zpět dopředu.Bylo ticho, projížděli jsme ulicemi Soulu.Po pěti minutách jsme zastavili na parkovišti uvnitř obrovského nákupního centra.

Vystoupila jsem a koukla jsem se zmateně na Chana.„Já to myslel vážně" řekl a usmál se.„Tak pojďte, chci stihnout novou kolekci Gucci" řekl nadšeně Han a rozešel se směrem k eskalátorům.„Pojď, můžu tě vzít za ruku?" zeptal se docela nervózně Chan.Nevěděla jsem jestli ho mám nechat, ale nakonec jsem ho nechala.

-

Byli jsme už ve třetím obchodě a Han si ještě nevybral nic co by se mu líbilo kromě té HODNĚ drahé kolekce od Gucci.„Hej Hane, co kdybychom si zašli na jídlo a pak půjdem zkusit ty obchody na druhé straně?" zeptal se zoufale a nadějně Chan.„No tak jo" řekl Han.

Vyšli jsme z obchodu a šli na eskalátory, který nás dovezou do druhého patra.Byl tu Mcdonald..jak dlouho jsem ho neměla.„Můžeme si dát mekáč prosímprosím" začala jsem prosit trochu dětinsky Chana.

Ten se začal smát a Han taky „Samozřejmě že můžeš" řekl a poklepal mě na hlavě.Chci podotknout že se zase držíme za ruce.Chan mi vůbec nevadí, je milý a vtipný.A Han taky.

Když jsme došli k Mcdonaldu, chtěla jsem si jít objednat k nějaký paní, ale Chan mě nepustil.Podívala jsem se na něj zmateně.„Vidíš támhle ty dva kluky u toho zadního stolu?" řekl a hlavou kývl směrem dozadu.Podívala jsem se tím směrem a uviděla dva kluky co seděli vzadu.

„Ano" řekla jsem a stále se snažila zjistit kdo to je.„To je Min Yoongi a Kim Namjoon" řekl Chan.

Min Yoongi a Kim Namjoon.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Konečně další kapitola ;p
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat