Ráno mě vzbudil Hyunjin s tím že mám 5 minut na sbalení věcí a budu co nejdříve dole.Protřela jsem si oči a zvedla se z postele.Šla jsem do koupelny a tam si opláchla obličej, učesala se a vyčistila si zuby.
Pak jsem šla ke kufru a oblékla jsem si to první co jsem viděla.
Po tom jsem si hned začala balit.Nezabralo mi to ani 3 minuty.Ustlala jsem postel a zkontrolovala jsem jestli mám vše.Vzala jsem kartu a kufr a vyšla jsem z pokoje.Šla jsem do výtahu a zmáčkla nulté patro.
Když se otevřeli dveře od výtahu, viděla jsem Changbina jak ještě pospává na sedačkách.Rozešla jsem se směrem k němu, Lynn tu byla taky.„Dobré ráno, kartu vrať na recepci, za 10 minut vyrážíme na letiště" usmála se na mě Lynn.Čekala jsem že mě seřve nebo tak nějak, když jsem pokazila plán a oni mě poznali, ale vypadalo to jako že je s tím v pohodě.
-
Za 10 minut přistáváme.Lynn semnou od hotelu nepromluvila.Ty bodyguardi na mě pořád vražedně koukají a Hyunjin řekl že se bojí co Lynn plánuje, po pravdě já taky.„Hej, Elyi..jseš v pořádku? Vypadáš vystresovaně" nahl se přes sedadla ke mne Hyunjin.„Prozradíš sebe a celý tenhle plán, porušíš pravidla..jo trochu jsem vystresovaná" řekla jsem.„Bude to v pohodě, věř mi" řekl a usmál se.
„Prosím zapněte si pásy, budeme přistávat" řekla letuška a šla se taky připoutat.Připoutala jsem se, chytla se za sedačku a podívala se do okýnka, jak letadlo jde níž a níž.Zavřela jsem oči a čekala než tohle všechno přejde.
Po pár minutách to přešlo a já otevřela oči.Hyunjin se už odpoutával a tak jsem se začala taky odpoutávat.Lynn prošla okolo mě a ani se na mě nepodívala.Vzala jsem si batoh a věci a vyšla z letadla.Čekala jsem na kufr asi 2 minuty.
„Jedete domů sami, zítra přijedu" řekla Lynn s kamenným výrazem.Chtěla jsem jít za ní, ale jedna z těch goril mě chytla za rameno „Paní Lynn si přeje být nerušena" řekl a otočil mě směrem k autu.Povzdechla jsem si a šla k autu.Hyunjin se na mě omluvně podíval a pak na Changbina, který usnul.Pokroutil nad ním hlavu.
„Pojď, jinak tě ta godzila sem hodí i s kufrem" řekl se smíchem.Usmála jsem se a s kufrem jsem se narvala do auta.Jeli jsme 15 minut než jsme zastavili u naší vily.Vystoupili jsme a vzali si kufry.Auto odjelo a to znamenalo že jsme tu sami.Odemkla jsem nám a Changbin šel rovnou do pokoje, ale kufr nechal před schody.
„Taky se půjdu prospat, tak zítra" řekl Hyunjin a šel s kufrem nahoru.Šla jsem chvilku po něm.Vešla jsem do pokoje.Zamknula dveře a kufr nechala spadnout před postel.Skočila jsem do postele a zavřela oči.A co znamená když ležíte, máte zavřené oči? Začnete přemýšlet.No a já začala přemýšlet o tom co Namjoon říkal.O Yoongim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Konečně nová kapitola :€
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...