Jimin pov
Dneska jsme si s Hobim dali pořádnýho francouzáka.Jenomže to bych nebyl já, kdybych to nepřeměnil v něco víc.Jak to začalo?3.osoba pov
Když už všichni ostatní odešli pryč.Jimin se šel sprchovat.Hobi poslouchal písničky a tak neslyšel Jimina, kterýmu říkal že jde do sprchy.Po 5 minutách potřeboval Hobi na záchod a tak šel.Se sluchátky si stáhl kalhoty a začal vykonávat potřebu.Hobi je stále panic, protože mu vystačí pravačka, ale každý má svoje potřeby.Začal si honit.Vykřikl Jiminovo jméno, když se udělal.Utřel jeho sperma a umyl si ruce.
Jimin ho tajně pozoroval ze sprchového kouta za závěsem v rohu koupelny.Měl tlak v chloubě.Jimin se rozhodl že sprchu už nepotřebuje.Usušil se a vzal si jenom trenky.
Vyšel z koupelny a na obličeji mu hrál perverzní úsměv.Když si Hobi konečně sundal sluchátka, uvědomil si co Jimin viděl.„Jimine..emm..já nevěděl že si tam.." s vykulenýma oči a koktavým hlasem řekl starší.„To je v pohodě, ale potřebuju něco vyřešit" přešel ke staršímu a sedl si na něj obkročmo.
Hobi věděl co tím myslí.Hned se mu vrhl na rty.Poprvé ochutnal jeho rty.Zkousl mu spodní ret a tak si požádal o Jiminovo svolení.Mladší pootevřel rty a starší mu vnikl jazykem do úst.Začali dravou válku jazyků.Jimin sjel rukama na poklopec a za 3 vteřiny byl rozepnut.Hobi nadzvedl zadek aby Jimin mohl bezproblémově sundat kalhoty.Odhodil je někam za něj.Mladší začal rukama zajíždět pod triko a vyhrnovat ho nahoru.
Po 2. se odpojili aby se mohli nadechnout a hned na to se začali zase dravě líbat, když v tom slyšeli dveře.Někdo přišel.
Přítomnost
Elyi pov
Jimin si rychle přemístil vedle Hobiho a přikryl se peřinou.„Já-já omlouvám se, nechtěla jsem vás vyrušit, já pů-půjdu pryč" řekla jsem rychle a už se otočila a měla zamířeno k dveřím.„Počkej Elyi, neřekneš to prosím nikomu, prosím" přiběhl ke mně Hobi „Neřeknu, slibuju" usmála jsem se a Hobi mě obejmul.„Hobi?" snažila jsem se nenápadně odstrčit, ale nešlo, protože mě držel pevně „Anoo?" řekl mi do záhybu krku „Já jenom že máš menší problém dole a docela to tlačí na břicho" řekla jsem a Hobi se hned odtrhnul a podíval se dolů.Jimin vybouchl smíchy.„JEŽIŠI KRISTE, PROMIŇ, JÁ NEVĚDĚL -" „Klid Hobi, já jdu a radši se zamkněte, máte čas ještě tak půl hodiny než tu budou kluci, takže si to tu vyřešte.Kdyby něco jsem vedle" usmála jsem, ale snažila jsem se abych nevypukla smíchy.
Odešla jsem.Slyšela jsem zamknutí dveří.Začala jsem se potichu smát a nevěřícně kroutit hlavou.Vešla jsem do pokoje a skočila na postel.Bude vtipný tu spát s Yoongim, když to je manželská postel.Zhasla jsem ovladačem světla a lehla si.Už bych usínala, kdybych nezačla slyšet rány do zdi.Lekla jsem se a vyskočila do sedu.Najednou jsem ale začala slyšet vzdechy.Pane bože.Já si dělala srandu.
Lehla jsem si zpátky a dala si na hlavu polštář.„Ahhh..rychleji prosíím..ahhh" slyšela jsem Jimina vzdychat jak o život.Panebože on zítra asi bude na vozíčku.„Tvrději..prosím..ahh..tam..už bu-du..ahh.ahh" tohle a ještě rány do zdi jsem slyšela celou půl hodinu.Najednou byl klid, že by se konečně uklidnili tygři?Snad jo.
Za pár minut jsem slyšela kluků hlasy a jak si přáli dobrou.Bylo už 20:38, to tam byli 4 hodiny??..hustý.Dovnitř vešel Yoongin a rozsvítíl světlo.Zavřela jsem oči, kvůli nezvyku na světlo.„Aleale kotě jde spát" řekl Yoongi zatím co si sundával boty.„Jo jdu a to kotě si odpusť " řekla jsem a otočila se zády.POČKAT..JÁ SPÍM JENOM V MIKINĚ A POD TÍM MÁM JENOM SPODNÍ PRÁDLO A TEĎ MI JE NĚJAKÁ ZIMA NA ZADNICI, COŽ ZNAMENÁ ŽE JE ODKRYTÁ...
Rychle jsem se otočila zpátky a přikryla se.Uviděla jsem Yoongiho, ale na štěstí byl otočený a sundával si mikinu.Počkat on bude spát jenom v boxerkách.Kurňa.Otočila jsem se a dělala že spím.Slyšela jsem cvaknutí světla a cítila prohnutí matrace.Najednou se okolo mě obmotala paže a chytla okolo pasu.Přitáhl si mě blíž a dal nohu přes moji.
„Kotě nedělej že spíš a navíc máš zadek na sežrání" zašeptal mi do ucha a lehl si.Cože?On mě viděl nebo ne mě ale mojí prdel.Zbytek jsem domyslet nemohla, protože jsem usnula.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Máme tu první 18+ scénku, snad jsem vás neponížila. 😋
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
أدب الهواة19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...