o pár dní později
Dneska je den D.. den kdy se bude krást.Máme už jen 2 dny do velký události a do mé svatby..Chan už mě seznámil se svojí rodinou, o tom že je v mafii a že si ho musím vzít, dokonce spolu chodíme oficiálně.
Možná si říkáte, proč mu neřeknu že ho nemiluji, ale mohlo by to někomu z nás ublížit.Třeba časem začnu k němu nějaký city cítit, ale chce to čas.
Chan je milý kluk, pokud nejde o mě, když jde o mě je jak vzteklý pes.Nikdo na mě nesmí civět, sahat, dokonce se ani nemůžu obejmout s bratry..je hezké že si hlídá to co "patří" jemu, ale tohle je přehnané.
Han někam zmizel, Chan říkal že se odstěhovala, ale den na to co mi to řekl Chan, jsem ho viděla jet v autě.Nevypadalo to jako že se stěhuje, protože se smál.
„Elyi?!Jdeš už?!Přijdeš pozdě!" zakřičel na mě ze zdola Hyunjin.Jo s ním jsem si to vyříkala, ale o tom později.„Jo už jdu!" zakřičela jsem zpátky.Vzala si batoh a běžela ven k autu.
„Wow, aby si nás neprozradila v tom outfitu" zasmála se Anča.„Neboj" zasmála jsem se.Měla jsem na sobě jenom černou, ale nemám zrovna náladu na barevný věci.
Dneska se totiž porvu, s kým to nevím, ale musím se dostat do ředitelny.Pak ukradnu složku a dám tam jinou černou, s prázdnými papíry.Po tom musím zmizet a před školou na mě bude čekat auto, kde budou sedět Lynniny bodyguardi a odvezou mě do areálu mafie.
Tam na mě budou čekat všichni ostatní.Složku projdem a když tam bude něco co by překazilo událost a naší svatbu, dáme to tím nejvyšším a připravíme se na to.
„Jsme tady, Elyi víš co dělat..nezapomeň že nesmíš sahat na to složku bez rukavic, máš rukavice a kuklu?" zeptala se mě Lynn.„Ano mám" „Zkus to stihnout nejpozději do konce první přestávky, bodyguardi budou čekat za rohem, hodně štěstí" usmála se Lynn.
„Nezklamu vás" usmála se na všechny a vystoupila z auta.Zamávala jsem jim naposledy a rozešla se ke škole.Chan mě už čekal u vchodu.„Ahoj lásko" obejmul mě a dal mi pusu na čelo „Ahoj" usmála jsem se nuceně.
Vyrazili jsme směrem k naší třídě.Sedla jsem si na svoje místo dozadu a Chan na svoje k učitelce, musí tam sedět, protože ho tam posadil ředitel.Divím se že se toho řídí.
Začalo zvonit a všichni se postavili, čekali jsme než přijde učitelka, když přišla uklonila se nám a my ji.„Posaďte se" řekla a stoupla si k tabuly, kde začala psát nějakou novou látku.
Já si podepřela rukou hlavu a začala jsem si prohlížet kluky, se kterými bych se mohla poprat.BINGO! Největší agresivní člověk má dnes šťastný den.Syn ředitele...
v půlce hodiny
„Paní učitelko, můžu na záchod?" přihlásil se syn ředitele a moje oběť.„Ano můžeš" řekla učitelka a začala vykládat ten svůj nesmysl.Počkala jsem si pár sekund, po tom co odešel a přihlásila se.„Ano slečno Gi?" vyvolala mě učitelka.„Můžu na záchod?" zeptala jsem se mile.
„Až se vrátí pan Sean" „Ale já potřebuju..ženský problémy" zašeptala jsem, ale bylo to slyšet přes celou třídu, co čekám když sedím na druhé straně.„Ano, můžete jít" nakonec povolila a já si pod bundu vzala kabelku a šla na záchod.
Vlastně jsem šla čekat před klučičí.Čekala jsem tam cca 2 minuty.Mezitím jsem si sundala bundu a tašku, aby se mi dobře rvalo.Ozvalo se spláchnutí.Nastavila jsem nohu před dveře a čekala.Když se otevřeli, viděla jsem jak Sean letí na zem.Vrátila jsem nohu k sobě.
„Dávej bacha debile" řekla jsem drze.„Co si to dovoluješ ty krávo tupá!" zařval a začal se zvedat a natahoval se na ránu.Já mu uhla a on praštil do zdi.Dala jsem mu větší facku a on mě taky tak že jsem spadla na zem.Teď začíná ta zábava.
Kopla jsem ho do kolena a on spadl.Sedla jsem mu na břicho a začala mu dávat rány pěstí do obličeje, samozřejmě že jsem schytala taky a přímo do nosu, na štěstí ho nemám zlomený, ale teče mi z něho krev.
Po chvilce jsem přiběhlo i pár studentů a začli si nás natáčet.Začalo zvonit, ale já to nevnímala, protože Sean mě držel za krk a fackoval mě.Já se usmála a kopla ho do koulí.Sean se zhroutil na zem a já ho začala mlátit zase do obličeje.
„A DOST!" zařval zřejmě ředitel a začal mě odtahovat od Sean.„CO SE TO TU SAKRA DĚJE?!" zařval.„Ona..si začala" zakašlal Sean a začal se pomocí asistentky zvedat.„Ty jdi na ošetřovnu a ty mladá dámo, jdete semnou" řekl a začal mě tahat za zápěstí do jeho ředitelny.
Jen tak jsem stihla popadnout bundu a kabelku.Šli jsme do jeho ředitelny a posadil mě na křeslo na proti jemu.„Emmm..zklamala jste mě slečno Hyejin" řekl naštvaně, ale stále pochodoval sem a tam.
Někdo zaklepal na dveře, byla to asistentka.„Váš syn s vámi chce mluvit" řekla a zase zavřela.„Počkej tady ne mě a žádný kraviny" řekl a odešel.Teď nastal můj čas.
Rychle jsem si nasadila rukavice, zvedla jsem se jak rychle to šlo a oběhla stůj.Začala jsem otevírat šuplíky, když jsem konečně tu složku našla, vzala jsem jí a vyměnila ji za tu falešnou.Šla jsem zpátky a zandala jsem si služku za kalhoty na záda pod bundu.Sundala jsem si rukavice.
Po 5-ti minutách přišel.„Můžeš jít, váš přítel vás z trestu vysvobodil" řekl a poukázal rukou, ať jdu pryč.„Nashledanou" řekla a usmála se.Rozeběhla jsem se mezi lidi, aby mě Chan nenašel.Začalo zvonit, když já jsem vyšla ze škole.Začala jsem rychleji utíkat za roh, kde stálo auto a o auto se opírali bodyguardi.
Když zahlédli mě jak utíkám, jeden se rozešel rychle nastartovat auto a druhý mi otevřel dveře dozadu.Skočila jsem do auta a bodyguard zamnou zabouchl, nastoupil a rozjeli jsme se rychle k areálu.
„Máš to?" zeptal se řidič.„Mám" usmála
jsem se hrdě a nasadila si kuklu.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
začíná se to rozjíždět ;D
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...