„Já jsem Gi Hyejin a je mi 20" usmála jsem se a uklonila se.„Já jsem Gi Kwang „ představil se Hyunjin.„Já jsem Gi Eunji" uklonil se Changbin.„A já jsem Park Jihug" představila se Anča.Učitelka nás posadila úplně dozadu a mě to vůbec nevadilo.Byli tu dost dobrý kluci, s jedním jsem i navázala na chvilku oční kontakt.
Učitelka nám začala vykládat nějaký pravidla módy, který bych měla vědět, protože jsem ve třeťáku, ale v životě jsem modeling nedělala a tak je nevím.Ale i přes to že je nevím, jsem nedávala pozor.Přemýšlela jsem o naší misi.
Musíme tu složku vzít do konce září.
Co se stane když se nám to nepovede?
Co když to zkazím?
Zabijou nás?-
Dneska to utíkalo docela rychle, teď čekáme na Anču a Changbina, až domluví s ředitelem.Šli mu takzvaně lézt do zadku.Seděla jsem na židli v hale, je to něco jako v mé bývalé škole.Akorát s židlemi.Hyunjin si šel koupit do automatu kávu.
„Co tě přivádí do téhle školy?" řekl někdo vedle mě.Otočila jsem se a uviděla tam kluka z mé třídy, přesněji ten se kterým jsem navázala ten oční kontakt.„Stěhování" řekla jsem mu a usmála se na něj.Usmál se zpátky a sednul si na židli vedle mě.
„Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se ho.„Bang Chan" řekl.„A proč jste se stěhovali, jestli se smím zeptat" zasmál se a upřel se o opěradlo židle.„Jsou to moji sourozenci a Jihug je Eunjina holka, a přivádí sem nás, že tohle je..o mnohem lepší škola než jsme chodili před tím" řekla jsem, málem jsem zapomněla co nám Lynn říkala co jim na tohle máme říkat.
„Tak to jo" usmál se znovu a koukal se mi přímo do očí.Najednou si někdo odkašlal.Podívali jsme se naproti a tam stál Hyunjin.„Omlouvám se jestli ruším, ale Hyejin, budeme muset jít" řekl otráveně Hyunjin.„Dobře" zvedla jsem se a hodila batoh na záda.
„Tak zítra" zamávala jsem Chanovi a odešla jsem s Hyunjinem.„Kdo to byl?" zeptal se Hyunjin, vypadal docela naštvaně.„To byl Chan, náš nový spolužák, je strašně milý" řekla jsem.„Pozor s kým se tu bavíš, nikdy nevíš co jsou zač" řekl naštvaně.Jen jsem nad ním zakroutila hlavou.
Před školou na nás čekala už Lynnino auto.Šli jsme směrem k autu, ale když se stáhlo přední okýnko, zjistili jsme že je to nějaký pán.„Tatii" rozeběhla se Anča směrem k autu.Ten pán vylezl a usmíval se.Anča mu skočila do objetí.
Přišli jsme k nim blíže.„Lidi, chci vám představit mého tátu Jung Hee" řekla a odtáhla se z objetí.„Těší mě" řekl a uklonil se nám.„Nás taky" řekli jsme a uklonili se taky.„Dnes vás vezu do hlavního mozku mafie v celém Soulu a okolí, Lynn mě poprosila abych vás tam vzal, máme totiž menší potíže" řekl Hee a úsměv mu trochu povadl.
„To jako pojedem v tomhle za těma nejvyššíma leaderama mafie?!" zděsila se Anna.„Neboj, taˇ se převléknete" řekl a otevřel nám dveře do auta.„Nastupovat" řekl.Všichni jsme si teda sedli do zadu a Anča si sedla dopředu.
Jeli jsme ulicemi Soulu než jsme dojeli do prázdný části města.Byli tu všude dráty.Dojeli jsme k nějaký velký bráně.Hee ukázal do nějaké kamery číslo a otevřela se nám brána.
„Takže teď mě poslouchejte pečlivě, než vyjdete z auta, tak si přes sebe vezmete tyhle kukly, aby vás nikdo nepoznal, všechno tady tu musí být anonymní jasný?" podíval se na nás zrcátkem.„Ano" řekli jsme.Hee nám podal kukly.
Já měla černou s modrými okraji děr, Hyunjin měl černou s oranžovými okraji, Changbin měl černou se zelenými a Anča měla černou s růžovými okraji.Hee měl černou s bílými.
„A ještě jedna zásadní věc, neoslovujte se jmény, neříkejte nic o vás rozumíte, snažte se nemluvit, jen když vám to povolím já nebo Lynn" řekl a vystoupil z auta.My vystoupili za ním.
Ukázal nám prsty ať jdem za nim.Vešli jsme do obrovské staré budovy, jak z venku, tak zevnitř byla budova stará a opadlá.Šli jsme rychle.Potkávali jsme tu lidi taky v kuklách, pomalovaných kuklách, někdo měl i masku zvířete, někdo zase roušku s brejlemi a čepicí, ale všichni měli zahalený tělo od hlavy až dolů.
Hee vzal nějakou kartu a přiložil ji na dveře.Dveře zapípali a následně je Hee otevřel.Vešli jsme dovnitř, vevnitř byla Lynn v křesle.Byla taky celá zahalená.Hee zavřel dveře a zamkl je.
„Na vemte si to hned na sebe" zašeptala a podala nám obrovský pláště přes hlavu.Oblíkli jsme si ty pláště.Vypadali jsme jak Snapové z Harryho Pottera.Měli jsme to až na zem.Zakrývalo nám to i boty.„Teď nepromluvíte ani hlásku, nepšíknete si a nic podobného, budete tam sedět a poslouchat" řekla Lynn.
Do místnosti přišla vysoká maskovaná osoba.Podle postavy asi chlap.Ukázal prsty ať jdeme za ním.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Prázdniny jsou tuu:D
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...