part 28

36 7 0
                                    

[omlouvám se, ale v minulém partu jsem zapomněla změnit pov, takže se omlouvám kdyby jste byli zmateni]
Elyi pov
Všichni jsme se lekli a otočili za hlasem.Před námi stál Jin.„Ahoj, co myslíš?" řekl v klidu Namjoon.Jin se podíval na Taeho a Kooka a pak Hobiho a Jimina.„Řekneme ti to narovinu, já a Tae spolu chodíme, no a Jimin s Hobim, jsou tak jakoby kámoši s výhodami" řekl Jungkook.Jin vykulil oči „To jsem poslední co to ví?!" vyjekl.„Jine klid, ano jsi poslední kdo to ví" řekla jsem v klidu.

-

Byl už večer, kluci zítra jdou do školy kromě mě a Yoongiho a tak Jin rozhodl že zůstanu u Yoongiho.Yoongi mi pomohl se schody a ustlal mi v druhém pokoji.

„Ty dveře naproti mému pokoji je koupelna, ve skříni pod umyvadlem jsou ručníky a sprcháče s šampónem můžeš použít moje, ale hádam že si uděláš vanu s tou nohou" podíval se na moji nohu Yoongi.„Jojo a děkuju" poděkovala jsem „Za nic, kdyby něco jsem u sebe v pokoji" řekl Yoongi a odešel do svého pokoje.

Vstala jsem a dokulhala jsem do koupelny.Nezamykala jsem, kdyby se náhodou něco stalo.Pustila jsem vodu a nastavila ji na teplou.Zavřela jsem to víko aby neutíkala voda a začala se pomalu vyslékat.Zastavila jsem vodu a pomalu jsem vlezla do vany.Pravou nohu jsem nechala vystrčenou.

Když už byla voda studenější, začala jsem opatrně vylézat.Sehla jsem se pro ručník a osušila se.Nahla jsem se pro čisté oblečení, ale já tu žádné nemám.Sakra.„YOONGI?" pootevřela jsem dveře od koupelny a zařvala.„No?" slyšela jsem otevření dveří jeho pokoje.„Nemohl by jsi mi prosím půjčit nějaké tvoje oblečení? Já tu mám jenom špinavé" nervózně jsem si skousla ret.

„Tak si pro to pojď " řekl a zavřel dveře od pokoje.To si snad dělá srandu.Opatrně jsem vylezla a ručník si držela co nejtěsněji u sebe.Zaklepala jsem na dveře a vešla.Yoongi seděl otočený ke mně na židli.„Tam je skříň, něco si vyber" mrkl na mě a projel si mě pohledem.„Víš co, já si asi vezmu to svoje" plánovala jsem odejít, ale jeho ruka mě zastavila.

Vtáhl mě zpět do jeho pokoje a zamkl.Klíč vyndal a hodil ho na zem a následně zakopl pod postel.„Vem si oblečení" zavrčel mi u ucha a otřel se rty o lalůček.Opatrně jsem šla ke skříni a otevřela ji.Sáhla jsem po jeho velký trenkách, černé mikině a kraťasů, co mi byli ke kolenům.„Můžeš se prosím otočit? chci se převlíct" řekla jsem, když jsem viděla že se nehodlal otočit.„Dobře" sedl si na židli a začal něco dělat na počítači.

Natáhla jsem si pod ručník trenky a kraťasy, pak jsem si sundala ručník a co nejrychleji si nandala mikinu.Když jsem byla hotová, otočila jsem se zpět k němu, jenomže on na mě celou dobu koukal.„Hej! víš co je to soukromí?!!" vyjela jsem po něm.„Máš nádherný pas.Přímo na objímaní na noc, takže si lehni a čekej" přikázal mi a hodil mě na postel.Odešel a za 2 minuty tu byl jenom v teplákách a omg ty břišáky.Ne nemysli na to.

„Líbí se ti co vidíš?"  úchylně se usmál a zapózoval.„A když vidíš ty moje, tak já chci vidět ty tvoje" řekl jak malý a překřížil si ruce na hrudi.„Jenomže já o to neprosila" odbyla  jsem ho s úsměvem.„Já je stejnak už viděl v aquaparku a teď si lehni na záda a ruce nad hlavu!" zvýšil hlas.Lekla jsem se a začala se bát.Zvedla jsem ruce a Yoongi mi už letěl do náruče.Jednu mou ruku dal na svoje záda a druhou do vlasů.„Jednou mě obejmi a druhou mě škrabkej ve vlasech děkuju" s tímhle mě objal okolo pasu a uvelebil si na hrudi.Začala jsem ho teda škrabkat ve vlasech, jak si přál.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Už se blížíme k další 18+ scéně ;D
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat