Sobota 7:00
Vstala jsem pozdě, za 30 minut tu budou kluci a já teď teprve dobaluju.Oblečení mám a teď hygienu.Převlíkla jsem se do outfitu na cestu.Šla jsem dolů do kuchyně a tam už snídali všichni tři a už tu byl i Tae.„Ahoj" pozdravila jsem se a lehla jsem na gauč.Všichni mi sborově odpoveděli Ahoj.Málem bych usnula kdyby nezačal zvonit zvonek.Jin šel otevřít, byl tam Kook a Joon.
„Pojďte dál" řekl Jin a z chodby se přiřítil Kook a skočil ke mně na gauč a hned mě obejmul.Byl celou vahou na mě.Podívala jsem se na Taeho smutnej obličej.„Taetae pojď za námi" řekla jsem a Taeův obličej se rozsvítil a hned se k nám připojil i Tae.
Takže Kook ležel na mě celou váhou a objímal jednou rukou můj krk a druhou Taeho, Tae ležel úplně stejně.Vypadali jsme jak zamilované trio.Slyšela jsem jenom Jimina jak udělal Awww.Za pár minut se ozval znovu zvonek a to znamenalo že Yoongi tu je.
Yoongi pov
Přišel jsem před jejich dveře a zazvonil, otevřel mi Joon.Zul jsem se a šel do obýváku, viděl jsem Kooka jak se mazlí s Taem? Co to? Počkat on tam ještě někdo je? Elyi?! Co tam dělá?!„To jsem nepotřeboval vidět" vyjelo mi z pusy.Hned jsem dostal pohlavek od Jimina.Elyi se na mě podívala se zklamaným obličejem.
„Tak můžeme, Elyi ty si jdi dát věci k Jungkookovi" řekl Hobi a Elyi se prorvala na nohy a šla nahoru do pokoje asi..
Počkat ona jede s Jeonem?!Já myslel s Jinem..shiit..Yoongi!však Hobi říkal že je Jungkook gay a teď se tu mazlí s Taem..ale i taak.
-
Elyi pov
Vyjížděli jsme z areálu školy, musím říct že vypadáme jak mafiáni, protože ty auta co kluci mají.
Yoongi a Joon jeli v tomhleA Jin, Tae, Jimin a Hobi v tomhle
A my v tomhle
Zjistila jsem že Jeon a Yoongi jsou hodně zbohatlí, ale já na to vůbec neberu ohled, beru je jako normální lidi.
Už jedeme hodinu.Povídáme si, smějeme se a Kook mě drží za ruku, ale už vím jedno.
Před 30 minutami
„Emm, Elyi?"
„Ano?"
„Mů-můžu ti věřit?"
„Můžeš, ale záleží na tobě"
„Dobře........jsem gay"
„Vážně?"
„Promiň, zapomeň na to, jestli ti to vadí tak se nemusíme ba-"
„Kooku neblázni! Jsem ráda že sis to konečně přiznal a já tě budu zcela podporovat"
„Cože? Koněčně?"
„Líbí se ti Taehyung?"
„Co-"
„Líbí?"
„Noo..už delší dobu.."
„Jak dlouho?"
„Od doby co nastoupil na školu"
„Ty seš vůl..za tu dobu si s ním nebyl ani venku?!"
„Ne"
„Hele neboj nějak to napravíme"Takže teď vím že to pro něj nic neznamená.Jedeme po dálnici a jsou tu na každý straně tři pruhy [nevím jak to tam mají, ale hodí se mi to sem ups xD]
V tom jednom jezdí ty normální auta a v tomhle ty rychlejší.První jedu já s Kookem, za námi vedle v pruhy jede Yoongi s Joonem a za nima jede Jin s Taem, Jiminem a Hobim.
Dálnice byla úplně prázdná, občas jsme viděli na druhé straně nějaké to auto, ale to je vše.Jungkook právě teď pustil písničku Love Is Gone a zpíval, musím uznat že má talent.Mával rukou ve vzduchu, ale stále mě držel za ruku, tlemila jsem se jak vychcaná.
Najednou jsem viděla projíždět auto vedle nás..ano bylo to Yoongina s Namjoonem.
Yoongi pov
Jeonovo auto zpomalilo a jenom přes jeho zadní okno auta jsem viděl rychlé pohyby.Šlápl jsem na plyn a předjel je.Namjoon se chytl sedačky.Předjel jsem je a viděl jsem jak se drží za zkurvené ruce a smějou se a Jeon zpívá!Tohle mě totálně vytočilo a tak jsem se rozjel neuvěřitelnou rychlostí, Joon začal nadávat Co dělám, ať se uklidním a zpomalím a že nás zabiju.Mně to bylo doslova v prdeli.
Jin pov
Všichni spali, protože dostali Kinedryl.Jel jsme v klidu, ale najednou se Yoongi rozjel rychle a předjel JK s Elyi.Hned na to se rozjel rychlostí blesku a byl v nedohledu a to jedeme po rovince.Nechtěl jsem budit ty děcka v autě, ale musel jsem zavolat Namjoonovi co se stalo.Namjoon pov
Najednou se v autě začal šířit zvuk mobilu.Byl to můj, Jin.„Ano Jine?"
„CO TO VJELO DO MINA?!"
„Neboj v klidu Jine, jsme v pohodě a Yoongi potřeboval na záchod a tak jsme jeli na benzínku" zalhal jsem Jinovi a típl mu to,věděl jsem že je to kvůli Elyi a Jungkooka, ale popravdě Jungkook se mi svěřil před odjezdem a řekl že je gay.
„Už jsi v cajku?" zeptal jsem se Yoongiho když přišel z lesa a měl krvavé klouby
„Sorry brácho, že jsem tě vyděsil, ale když jsem to viděl, tak prostě jsem vůbec nevěděl co dělám" odpoveděl Yoongi, opřel se o kapotu a prohrábl si frustrovaně vlasy.
„Hele pohoda, chápu, ale radši si opláchni vodou klouby aby to neviděl Jin a ostatní" podal jsem mu PET láhev s vodou.
„Díky"^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Další kapitola je tu a příští bude jenom o instagramech kluků😝
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...