Elyi pov
Ležím na posteli v hotelu a poslouchám písničky.Přemýšlím o všem co se dneska stalo.Rozbrečela jsem se, protože nikdy už nebude nic jako dřív.Už se nikdy neprobudím v Česku v našem bytě, neuvidím mámu.Kéžbych byla všímavější dřív.Co když už nikdy Yoongiho neuvidím?
Rychle jsem zatřepal hlavou a hodila tyhle negativní myšlenky někam dozadu.Utřela jsem si slzy a sedla si na proti oknu.Chvíli jsem koukala na pláž a pak se rozhodla jít odlíčit a převléct.
Po tom co jsem se odlíčila a převlékla jenom do mikiny jsem vlezla na mobil a projela sociální sítě.Bylo už 2:07 a tak jsem vypla reprák a šla spát.
-
Probudil mě silně otravný zvuk budíku.Vypla jsem ho.Byla jsem unavená, ale zle mi po tel jedné zelené na štěstí nebylo.Chvíli jsem se ještě válela a po tom co jsem měla dost protahování a kroucení po celé posteli, jsem vstala.
Šla jsem do koupelny a tam si opláchla obličej.Chvíli jsem na sebe koukala v zrcadle a přemýšlela co je jiného.Ajoo..já jsem blbá, však mám nabarvený vlasy.Plácla jsem se do čela.
Vyčistila jsem si zuby a učesala se.Pak jsem šla ke kufru a vzala tepláky a mikinu.Vzala jsem si bílý boty a telefon do kapsy.Za 5 minut máme být dole a tak jsem vzala kartu od pokoje a šla k výtahu.
Zmáčkla jsem nulté patro a jela dolů.Když jsem vyšla z výtahu směrem k sedačkám, viděla jsem Changbina s Hyunjinem jak sedí a koukají do telefonů.„Dobré ráno" pozdravila jsem je.„Dobré" podíval se na mě Changbin.„Kde je Lynn?" zeptala jsem se.„Dneska jela do vedlejšího města na důležitou schůzku a tak dneska hlídáme tebe my" usmál se.„Jdeme už na snídani? Mám hlaad" zakňoural Hyunjin a stoupl si.„Už můžeme" uchechtl se Changbin.
-
Je 20:00 a my se připravujeme zase do klubu.Lynn jsme potkali na večeři, řekla nám že zítra nás někam vezme.Právě teď si zpívám písničku Same Old Love od Seleny Gomez a vybírám si outfit.Nevím co si na sebe vzít a tak jdu na Pinterest a vyhledám nějaký nápady.Něco jsem našla a snažila se to napodobit.Nakonec z toho něco vzniklo.
Podívala jsem se na mobil a bylo už 21:00.To jsem to vybírala hodinu?! Vytrhla jsem mobil z nabíječky, vzala peníze a kartu od pokoje a vyběhla z pokoje.Zavřela jsem rychle dveře a začala rychle mačkat tlačítko výtahu.Výtah tu byl hned a tak jsem hned vešla do něj a zmáčkla nulté patro.
Hned po tom co jsem dojela dolů, jsem vyběhla směrem kde máme sraz s klukama.„Jdeš pozdě" řekl Hyunjin.„Nevěděla jsem" řekla jsem sarkasticky.„Pojďte už" řekl Changbin.
Kluci vědí že mám sraz s Namjoonem a tak mi budou krýt záda.Doufám že se to nedozví ostatní.Bylo by to hodně v prčici.
Došli jsme před klub, ukázali zase naše falšné ID a vešli dovnitř.Všimla jsem si Namjoona stát v rohu, kde máme mít sraz.Klukům jsem naznačila na Namjoona a oni kývli.Rozešli jsme se všichni někam jinám.Já šla směrem k Namjoonovi.Hned jak jsem přišla mě obejmul.
„Ať mě neuškrtíš" řekla jsem se smíchem.„Promiň" usmál se a odtáhl se.„Nepůjdem se projít?" zeptala jsem se.„Můžeme, půjdu říct klukům že jdu, počkej tady" řekl a odešel.Po chvilce přišel a odešli jsme.
Jin pov
Viděl jsem Namjoona odcházet s nějakou holkou.Bojím se že mě po- zatřásl jsem hlavou a vyhnal tyhle myšlenky pryč, ale nedalo mi to a šel jsem tajně za nimi.Vyšel jsem z klubu a šel za nimi.Chvíli šli a pak se zastavili u zastávky.Tam si sedli.Schoval jsem se za roh.Najednou se Namjoon nahl k ní a obejmul ji?! To mi stačilo.Vyrazil jsem směrem k nim.„Kime Namjoone!!" vykřikl jsem naštvaně.
Namjoon pov
Povídali jsme si s Elyi a řekla mi celý příběh.Musel jsem ji obejmout.Najednou jsem zaslechl svoje jméno.Sakra..Jin!^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Co se asi stane dál??
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...