Ráno 6:30
Probudil mě můj budík a abych byla upřímná..doslova jsem tím telefon hodila přes celý pokoj, pak jsem na chvíli zavřela oči, ale hned jsem je otevřela a uvědomila co jsem před pár vteřinami udělala.
Rychle jsem vstala a hledala telefon, na štěstí mu nic nebylo.Telefon jsem si dala na stůl a šla do koupelny, kde jsem udělala nějakou tu hygienu.Můj outfit byl docela neobvyklý, jenomže škola má docela dobrý dress code.
•Holky nesmí nosit krátké barevné sukně (min. krátká po kolena)
•Zákázáno nosit jiné barvy než je černá, bílá, hnědá(různý odstíny) a šedá
•Boty musí být nadkotníkové
•Taky zakázáno nosit větší množství make-upu a nalakované nehty, nabarevné vlasy, viditelné piercingy a tetování
•povoleny jsou čepice nebo rouškyA to bylo pár pravidel z holčičího dress codu a ano je to tam trochu přísnější, ale mně to nedělalo problém.A tak jsem si na sebe vzala tohle a postla jsem to i na ig.
_______________________________
@elyi.zuxy vydal(a) nový příspěvekLíbí se to @wwhjin a dalším 66 789
@elyi.zuxy Outfit do školy😎✌️@wwhjin pojď už dolů, máš tu snídani
Zobrazit další komentáře(5 678)
_______________________________Usmála jsem se nad Jinovým komentáře a rozhodla jít dolů.V kuchyni už čekal Hobi a Jin, Jimin asi ještě pospával.„Ty krásoo.." řekl Hobi a s pootevřenou pusou se na mě díval neboli zíral „Co je? Je na tom něco špatně nebo mám někde flek nebo se-" začala jsem chrlit otázky ze sebe, ale Hobi mě přerušil „Nic na tom není špatně, právě že naopak..je to úžasný" řekl ale pořád si mě projížděl pohledem od ramen dolů.„Prosimtě ať Ly nesežereš očima, pojď si Ly radši sednout a sněz si tu snídani, já už musím jít do školy máme nějakou prezentaci, Jimin dneska nejde do školy, takže ho nebuďte mějte se děti moje milovaný" zavřel dveře.
Hned po zvuku hlavních vchodových dveří se ke mně přiřítil Hobi „Prosím moc tě prosím udělej mi outfit z mých věcí" řekl prosebně Hobi a koukal na mě se zoufalostí v očích.„No dobře, jestli se ti líbí můj styl oblékání tak mi ukaž tvůj šatník" řekla jsem s milým úsměvem.Hobi mě hned chytl za rukua táhl do jeho pokoje.Měl to tam dost podobně jak já akorát s bordelě.
„Já si dojdu do koupelny, vybereš mi tady ze skříně nějakej podobnej outfit, který máš ty?" řekl a vyšpuleným spodním rtem.„Samozřejmě" odpověděla jsem a začla vybírat outfit.Nebyla jsem zvyklá že mi někdo něco chválil nebo tak a tak jsem cítila že mi začínají rudnout tváře.Po vybírání jsem vybrala tohle
Obyčejné já vím, ale Hobiho radost mě přesvědčila že je to v pohodě.„Můžem jít?" zeptal se Hobi s velkým úsměvem na rtech.„Jasný" odpověděla jsem a šla za Hobim do výtahu.
-
Přišli jsme ke škole a byla fakt luxus.Vešli jsme hlavními dveřmi a uviděla před sebou malý šedý stolky s bílými křesly na, kterých seděli studenti a bavili se.
„Pojď zavedu tě k ředitelce" chytl mě za paži a vedl k ředitelně.„Zaťukej, počkám tu na tebe" usmál se na mě Hobi povzbudivě a mrkl na mě.Nádech..výdech... Zaťukala jsem a po chvíli otevřel pán, vypadal dost přísně.
-
Všechno mi vysvětlil a teď jdu s Hobim na první hodinu Zeměpisu.Vešla jsem do třídy a všichni se na mě dívali.Ze zadních lavice začal kluk s modrými vlasy na mě a Hobiho mávat.
Hobi se rozešel za nimi a já za ním.„Tohle je Elyi, Ly tohle je Tae" ukázal na kluka s modrými vlasy.
„Ahoj těší mě" usmál se Tae a stoupl si a uklonil se mi„Mě taky" řekla jsem úsměvavě a uklonila se taky.
-
Hodina Zeměpisu uběhla v pohodě, jenom jsem se musela představit, ale to jsem tak nějak zvládla.Sedím s Hobim v předposlední lavici před Taem a údajně Jiminem, ale ten zůstal doma.Nevím proč.
Teď jsme měli volnou hodinu a tak jsme šli s Hobim a Taem sednout si do toho velkého sálu s křesly.Bylo tu ticho, někdo si četl nebo učil nebo poslouchal písničky a byl na telefonu.A tak jsem si vytáhla sluchátka a pustila si písničku od BTS Make It Right.
Najednou se zvedalo pár lidí a koukali směrem k východu a ukláněli se.Tae a Hobi se jenom uchechtli a začali znova číst.Netušila jsem co se děje a tak jsem dělala že nic a začla dál projíždět sociální sítě.
Když v tom najednou...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Další díl je na světě😋
Budu ráda za votes a názory zatím na těch pár kapitol❤️
-🌚k
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfic19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...