part 29

40 7 2
                                    

[narozeniny kluků není podle realů+to bude trochu 18+ a trochu nechutný]
o 14 dní později
Už týden chodím do školy.Jin mi dneska po škole vyndal stehy.Yoongi od toho dne co jsem s ním spala v posteli je pryč, prý něco s rodinou.Dneska je pátek a my pořádáme u nás v bytě menší oslavu na Taeho narozeniny.Už mu je 19.

Právě jsem s Hobim, Jiminem a Namjoonem v obchodě a vybíráme výzdobu a dárky.Jin peče dort a Jungkook si prý něco šel zařídit.Yoongi by se tam měl prý taky ukázat.

„Co třeba tohle?" přiběhl k nám natěšeně Jimin a držel barevný brčka s barevnými kelímky.„Tak je hoď do košíku a můžeme jít zaplatit" obejmul Jimina Hobi ze zadu.Jsou si více bližší než předtím.Šli jsme ke kase a zaplatili.Naházeli jsme všechno do auta a jeli.

Přijeli jsme k bytu a pobrali tašky.Vyjeli výtahem nahoru.U dveří nás praštila vůně dortu.„Jdete přímo včas, vy kluci to tu v obýváku připravte a Elyi ty mi pojď pomoc do kuchyně prosím" řekl Jin.Mezitím co jsme s Jinem připravovali jídlo a kluci zdobili obývák, přišel Yoongi.Měl nově obarvené vlasy.

Najednou se něco rozbilo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou se něco rozbilo.Všichni jsme se podívali tím směrem.Stál tam Namjoon s rozbitou skleničkou.„Bože Namjoone nemůžeš dávat pozor? seš jak Yoongis" zařval Hobi a ten dostal pohlavek od Jimina.Yoongi propaloval Hobiho pohledem.„Namjoone ukliď to hned, do pěti minut tu bude Tae." řekl Jin a šel dát na stůl dort.

-

Zvonek zazvonil.Jungkook vylítl ze sedačky.„Jdu mu otevřít" řekl a odešel.Všichni jsme ztichli.

„Pojď pomalu" řekl Jungkook a vedl Taeho s šátkem dovnitř.Posadil ho na gauč.Jin opatrně vzal dort do ruky a všichni jsme se postavili okolo něj.Jungkook sundal Taemu šátek.

„Všechno nejlepší!" vykřikli jsme všichni naráz.Taemu se hned rozzářili oči a obejmul Jungkooka.„Děkuju vám moc" vykřikl Tae a dal pusu Jungkookovi.„Teď si sfoukni svíčky" řekl Jin a zapálil svíčky.Tae asi chvilku přemýšlel co si přát a pak sfoukl svíčky.Jin nakrájel dort a rozdal nám kousky.

-

Bylo asi 23:08 a všichni byli ve velmi dobré náladě.Jungkook, Yoongi a Namjoon měli trochu trávy.Dokonce i já jsem trochu přiopilá.„Pojďme si zahrát flašku" řekl Jimin.Všichni souhlasili.

Posadili jsme se do kruhu.Z prava jsme seděli: Já, Jin, Tae, Jungkook, Yoongi, Namjoon, Jimin a Hobi.Yoongi se smál jak idiot a koukal do země.„Takže, dno láhve určuje kdo dává úkol a vršek kdo dostává" dořekl Hobi a roztočil flašku.

[první bude ten kdo dává úkol]
Yoongi-Tae

„Taakže..udělej cucflek Hobimu"
Tae se podíval na Jungkooka, ten byl ale mimo a pozororoval lustr jako božské dílo a tak se Tae přišoupl k Hobimu a začal mu sát a cucat krk.Dělal to poprvé i když já sama nevím jak se to dělá, ale moje máma s chlapama to dělala předemnou 24/7.Po chvilce se odtáhl a Hobi tam měl obrovskej cucák.Já a Jin se na něj vykuleně podívali.Ten se jen podrbal na zátylku a roztočil flašku.

Hobi-Jimin

„Takže, půjdeš semnou nahoru a tam mi ho vykouříš" mrkl na něj Hobi.Jimin zčervenal.Nikdo na to neříkal moc a tak se zvedli a odešli.„Jim to bude trvat, pojďte pokračovat" řekl Jungkook a roztočil flašku.

Namjoon-já

Jin se nahl k němu a něco mu pošeptal.Yoongi byl už trochu v pohodě a tak mě zase propaloval pohledem a nevím proč.Najednou se Namjoon zákeřně usmál a s jeho ďolíčkami se podíval na Yoongiho.To neznačí nic dobrého.

„Vykousni se s Yoongim" řekl Namjoon.Yoongi se na něj zmateně podíval.„C-Co?" vykulila jsem oči.„Nemusíš před námi, můžeš nahoře" řekl s úchylným ušklebkem JK.Yoongi vstal, vzal mě za zápěstí a táhl mě nahoru do mého pokoje.

Zavřel dveře a oddychl si.Podívala jsem se na něj zmateně.„Co je? Nemusíme se líbat, vím jak to máš" uchechtl se arogantně.To mě docela vytočilo, nechci aby si myslel že jsem tak nevinná a že dokážu být víc divočejší.

„A co když chci?" zeptala jsem.Yoongi vykulil oči.„Co je?" uchechtla jsem se.Najednou se přibližoval ke mně a já začala couvat dozadu než jsem narazila na postel a spadla na ní.

Yoongi se ušklíbl a spadl na mě akorát se zapřel vedle mojí hlavy rukami.„Jen se nech vést, půjde ti to samo" řekl a olízl si rty.Pak se začal přibližovat a když jsem cítila jeho teplý dech na mých rtech zastavil.Už jsem to nevydržela a spojila naše rty v jednom.Začal pomalu pohybovat svými rty.Chvilku jsem zpracovávala co dělat a pak se přidala.

Moje břicho mělo takový zvláštní šimrání z toho a moje uši se roztékali.Někomu vadí mlaskání, ale tohle bylo božský.Najednou přestal a odpojil naše rty.„U-udělala jsem něco špatně?" zeptala jsem se nervózně.„Neudělala babygirl, jenom teď se připrav na to nejlepší" zašeptal mi do ucha a zkousl lalůček.Hned na to se vrátil na rty a začal zase pohybovat rty.Zkousl mi spodní ret a zatahal za něj.

Nevěděla jsem co to znamená, ale hned jsem pochopila.Začal jazykem tlačit do mé pusy.Vzal mi bradu a trochu ji dal dolů.Vklouzl mi do jazykem do pusy a začal mě doslova jíst.Zkusila jsem přidat jazyk taky.Naše jazyky se třeli o sebe a bojovali.Najednou jsme slyšeli rány, Yoongi se odtrhl a podíval se na mě zmateně.

„Ahhhh..ahh..tam-ahh-tam!" slyšeli jsme tlumené vzdechy Jimina.Vybouchli jsme smíchy.„To snad ne" smál se Yoongi a svalil se vedle mě do postele.„Proč musí být vždy o něco víc" řekla jsem se smíchem.„Počkej mám nápad" řekl Yoongi a vyskočil z postele.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
omlouvám se že o víkendu nevyšla kapča
<3 snad se vám tohle líbí ;D
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat