Vyšli jsme ven na zahradu, bylo to tu pěkný.„Kde vlastně jsme?" zeptala jsem se.„Jseš pořád v Soulu, ale na opačný straně než si byla" odpoveděl mi Changbin.„Můžu se zeptat kdo mě "unesl" a kdo mi ošetřil ty rány?" zeptala jsem se nejistěji.„To jsem byl já a nechápu proč se řežeš a ubližuješ sama sobě" řekl smutněji Hyunjin.
„Možná časem vám to řeknu, ale teď asi ne, ale díky za ošetření a to unesení" zasmála se.„Jakou chceš barvu vlasů?" zeptal se Changbin.Na to jsem ještě ani nepomyslela.Co třeba ta mintová co měl Yoongi.Aspoň trochu bych byla s ním o něco blíže i když už má zase černý.Nebo co jsem je naposledy viděla na tom ig.Zatřesla jsem hlavou.
„Takovou vybledlou modrou bych zkusila" řekla jsem nakonec.„A vy?" zeptala jsem se jich.„Já růžovou" řekl Hyunjin „Já chci zas takovou hnědou" řekl Changbin.„Jsme tady"
řekli oba dva.Rozhlédla jsem se okolo a nemohla uvěřit vlastním očím.Před námi byl výhled na celý Soul.„O můj.." vydala jsem ze sebe.„Podle tvé reakce líbí, ale teď pojď, musíme jít za matkou" řekl Changbin a s Hyunjinem se rozešli.Šla jsem teda za nimi.Šli jsme obrovskou zahradou a pak procházeli budovou.Došli jsme k průhledným dveřím.Viděla jsem za nimi kadeřnictví.„Tak jdem na to" řekla nějaká paní za námi a otevřela nám dveře.
„Vy jděte tam, já si vemu tady slečnu Hyejin sem" řekla druhá paní.Chvíli jsem se zarazila, ale pak jsem si uvědomila že oni asi neví moje pravý jméno.„Tak jakou by jste si představovala?" zeptala se mě.„Asi takovou vybledlou modrou" řekla jsem.Upřímně jsem neměla ponětí co chci za barvu.„Hmm..dobře, nechejte to na mě" řekla a dala se do práce.
-
„Můžeme?" zeptala se paní.„Ano" řekla jsem.„Tak 3..2..1..teď" paní mě otočila na židli k zrcadlu a já zase byla vykulená jako pérko z gauče.„Je to úžasný" řekla jsem.
„Jsem ráda že se líbí, teď můžete jít za přáteli" řekla a dala mi pryč tu černou věc proti zašpinění.[nemohu si vzpomenout jak se to jmenuje xd]
Vyšla jsem z rohu a viděla Changbina a Hyunjina.
Přesně jak říkali.Růžová a hnědá.„Hyejin!" vykřikl Changbin a zíral na mě.Došla jsem k nim.„Sluší vám to kluci" mrkla jsem na Hyunjina a ten se usmál.„Tobě taky" řekl.„Můžeme jít za matkou už" řekl Changbin a znovu jsme procházeli chodbami.
Došli jsme k velkým dveřím a Hyunjin zaklepal, ozvali se "dále" a tak jsme vešli.Byla to něco jako kancelář, akorát byla o mnohem větší.„Sluší vám to děcka" řekla Lynn.„Děkujem" řekli jsme naráz.„Posaďte se prosím, ať můžu začít" řekla a my se posadili.
„Takže jde o to že za chvíli má Elyi narozeniny a vy dva víte co to znamená.Jde o to že se pořádají takový setkání s blízkými partnery.A když si tu nová, budeš něco jako královna večeru.Je tradice že přesně o půl noci kdy začne den kdy máš narozeniny, musíš se napít z takového poháru.V tom bude naše tradiční víno.Tohle říkám jenom proto, aby si se pak nedivila.Takže když je dneska sobota a ty máš narozeniny v středu, tak mám pro tebe plán.V pondělí budeš vybírat šaty a účes a v úterý ráno nastanou přípravy a večer se začnou scházet hosti.O půl noci se napiješ a pak se bude jenom oslavovat.Rozumíš?" dořekla.
„Ano" souhlasně jsem kývla.„Dobře a teď máte do večera volno, přes oběd si klidně někam zajděte, ale nezapomeňte roušku" řekla přísnějším hlasem.„Neboj" řekl Hyunjin a vyšli jsme z kanceláře.„Takže když máme teď volno, já jdu spát" prohlásil Changbin.„Já bych chtěla taky" přidala jsem se k němu.„Tak okolo 14:00 si dojdem na oběd?" řekl Hyunjin.„Ano" odpověděli jsme s Changbinem stejně.Došli jsme před naše pokoje.„Tak dobrou" řekl se smíchem Hyunjin a zaplul do svého pokoje.Já a Changbinem jsme udělali to samé.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Příští kapitola bude zajímavá
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...