Najednou se přede mne postavil kluk s černými vlasy a králičím úsměvem a opřel se o opěradla a tak jsem byla mezi jeho rukami uvězněna.
„Heleme se..máme tu nový kousek..a není to korejka" usmál se na mě kluk s králičími zuby.„Kdo seš?" odpoveděla jsem s vyzvidnutým obočím „Jeon Jungkook" odpoveděl velmi sebevědomě a pomalu.„Jeone Jungkooku..nevím co ode mne chceš, ale víš co je osobní prostor?" zeptala jsem se taky sebevědomě.
„Tak ona je i drzá" uchechtl se a přiblížil se „Ona má jméno Jeone Jungkooku" odpověděla jsem a přiblížila jsem se k němu.Nevím kde se ta moje sebevědomost vzala, ale asi to mám po mámě.Vždy mě učila ať si nenechám líbit věci co mi nejsou příjemný.
Ten se jen ušklíbl a odešel.Uchechtla jsem se, ale pak jsem se podívala na Hobiho a Tae a tak mě ten smích přešel.„Co je?" usmála se nervózně mezitím co oni na mě doslova čuměli jak kdyby poprvé viděli člověka.
„Nic jenom že právě si docela dobře odpálkovala Kooka" odpoveděl Tae a začal se usmívat.„Nebo to semnou mít lehký ten Kook" mrkla jsem na Taeho a začla se balit na další hodinu.Tae měl jinou hodinu než mi a tak jsme se s Hobim vydali na další hodinu.
-
Poslední hodina.Tělocvik máme propojený s klukama a ještě s třeťákami.Já byla druhák s Hobim a Taem.Ten Jungkook byl třeťák.Takže jsem se docela těšila, né že by se mi líbil, ale docela dost mě bavilo ho přes tu volnou hodinu škádlit.
Všichni byli převlečení a už jsme čekali na učitelku.Měla jsem na sobě obyčejný sportovní outfit
(Ty nehty s tetováním jakoby tam nejsou xd)
Učitelka přišla za pár vteřin a za nimi šli kluci z třeťáku.Tento rok byli třeťáci jenom kluci což mě zaskočilo, ale všechny holky prý přešli na jiné školy nebo akademie.
Viděla jsem Kooka jak šel a nesl basketbalový míč, který po mě hodil, na štěstí jsem ho chytla a hodila zpátky, což vůbec nečekal a tak schytal ránu do břicha.Nebyla to ale velká ráno takže držel míč u břicha a koukal na mě s úšklebkem.
Učitelka zapískala a tak všichni začali dávat pozor, mezi tím jsem si prohlížela kluky.A najednou jsem si všimla kluka, který si mě prohlížel od shora dolů, najednou jsme navázali oční kontakt.Koukal na mě s prázdným výrazem.
Uhla jsem pohledem, protože učitelka zapískala a dokončila svůj monolog.No jenomže jsem nevěděla co děláme a tak jsem přišla za Hobim„Co děláme?" zeptala jsem se „Teď tu budeš stát dokud si tě buď Jungkook nebo támhle Felix nevybere a pak hrajeme basketbal"řekl a čekal.
Prvně vybíral Felix a vybral si nějakého namakance z třeťáků.Pak šel na řadu Kook, koukal po všech až se zastavil u mě.„Támhle ta nová" ušklíbl se a ukázal prstem ať tam jdu.Nevěřila jsem tomu že si mě vybral.
Šla jsem za ním a on si opřel o mě loket.Byl o dost vyšší.Uchechtla jsem se a nechala to tak být.Koukala jsem na ostatní, kteří doufali že je vybere Felix, ale pohledem jsem se zastavila u toho kluka, který mě zase skenoval, ale tentokrát měl docela naštvaný výraz.Když si všiml že na něho koukám taky, tak odvrátil pohled na Felixe.
Poklepala jsem Jungkookovi na rameno a ten se skrčil „Hej kdo je támhle ten kluk s hnědými vlasy vedle Taeho" řekla jsem s trochu nezájmem.„To je Yoongi, můj nejlepší kámoš, je trochu divnej, ale to je v pohodě." řekl a zavolal na toho Yoongiho.
Týmy se rozdělili a já byla proti Taemu a Hobimu.
Yoongiho pohled
Celou dobu jsem je sledoval.Dost si dělali naschvály a to byli i ve stejným týmu.Celej podělanej tělák jsem to musel vydržet.Elyi pohled
Byl konec poslední hodinu a tak jsme se odebrali do šaten, kde jsem byla s pěti holkami.Převlékla jsem se a šla čekat na Hobiho před školu.
„Co máš s Kookiem?" vyjela na mě holka s docela dost makeupem a zněla dost naštvaně.
„Nic?Co bych měla?" zeptala jsem se otráveně „Kookie je jen můj, líbí se mi už od školky, takže se od něj drž dál" řekla a odkráčela si na podpatkách vysokých černých.„Jóó no drž se od něj dál" vynořil se z rohu Kook a imitoval hlas té holčiny. „Líbí se mi od školky" přidala jsem se a taky imitovala hlas té holčiny.Zasmáli jsme se tomu „Jak se jmenuješ?" zeptal se JK „Elyi těší mě" odpoveděla jsem a napřáhla ruku, on na mě docela dost divně civěl, ale pak mi došlo že tady se uklání.Hned jak jsem si to uvědomila tak jsem ji rychle svěsila podél těla
„Promiň, pořád si tu zvykám" řekla jsem a připadala jsem si strašně trapně „Odkud si?" zeptal se „Z České Republiky" odpověděla jsem.„No nic jdu, čau zítra" řekl a odešel.
Hned na to sem přišel Hobi „No já čumím" řekl s obdivem „Co je?" podívala jsem se na něho se skrčeným obočím.„Docela dost rychle si se spřátelila s Kooka, ale pozor Taemu se líbí Kook tak ať tě to nenapadne si s ním něco začít" řekl s nadzvidnutým ukazováčkem.
„Neboj Hobi.Není můj typ" odpověděla jsem a vydala se s ním domů.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hahaa další díl je tu👀
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfic19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...