part 19

43 5 4
                                    

Elyi pov
Vyšla jsem z pokoje a viděla naštvanýho Taeho.Vypadal roztomile, Tae mě hned obejmul a začal mi nadávat..svým způsobem..
„Já se chtěl mazlit" řekl mi do hrudě.„Můžeš se mazlit s Jungkookem" mrkla jsem na Kooka a ten se usmál, ale zároveň vím že byl naštvaný že jsem mu lhala.

„Ale Kook nebude chtít plyšáky" řekl Tae a odstoupil kousek, Tae byl drobeček oproti Jungkooka a navíc Tae a Jimin byli maličký i o proti mě.„Neptal ses Tae tak nevíš" řekl teď Yoongi.

„Elyi, každý ví že JK a Tae potřebovali posunout, ale vysvětlíš mi mě a Namjoona?" promluvil Jin „Tak Namjoon a Elyi tu jsou nový a tak nás napadlo je dát k vám a když Namjoon už jel s Yoongim, tak jsme ho dali k tobě aby jste se poznali." řekl Hobi

„VY JSTE TO VĚDĚLI?!" vykřikl Jin.„Hele za chvíli bude oběd, tak pojďme přestat řešit pokoje a raději si pojďme užívat víkend." řekl teď Jimin a všichni souhlasně souhlasili.

-

Domluvili jsme se že když je jídelna otevřená do 14:00 tak tam půjdem v 13:00.Yoongi je teď v koupelně.Já se zatím převlíkla do nějakého outfitu do jídelny.

Když jsem si vzala tričko z postele abych si ho oblíkla, uslyšela jsem zámek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem si vzala tričko z postele abych si ho oblíkla, uslyšela jsem zámek.Oh shit..„Yoongi!Nechoď sem!!" vykřikla jsem a otočila se zády k němu.Naštěstí mám podprsenku.„Kurva" řekl Yoongi a zřejmě odešel, protože jsem slyšela cvaknutí dveří.

Otočila jsem se, ale on tam stál!„Heej!!" zakryla jsem si tričkem hruď.„Příště se oblíkej v koupelně" projížděl si mě pohledem.„Sluší ti to..bez trika" mrknul na mě a lehl si na postel.Rychle jsem vešla do koupelny a tam si oblíkla triko.

Yoongi pov
Možná jsem vypadal v pohodě, ale takovou práci mi dalo abych ji tu neohnul.

-

Elyi pov
Sedíme na obědě a povídáme si, JK a Tae se nějak moc culí dneska.Vedle mě seděl Hobi a taky si ty dva projížděl pohledem.„Hej Hobi, nejsou nějak divní ty dva?" zašeptala jsem Hobimu do ucha.Viděla jsem jak se Yoongi narovnal a propaloval Hobiho očima.

„Počkej hned to zjistím" jen to dořekl a už letěl dozadu se židlí.Byla tu šlupka, protože mě stáhl sebou.„Jste v pořádku??!" rychle běžel k nám Jin.Hobi a já jsme se podívali pod stolem na ty dva, ale oni se nedrželi a měli mezi sebou tu tyč od stolu.

Já a Hobi jsme vypukli v záchvatu smíchu.Všichni se na nás dívali zmateně.Na štěstí tu už nikdo moc nebyl.„Vstávejte vy dva" řekl Jimin s úsměvem a podal nám ruku.Oba jsme se vyhoupli nahoru.

Yoongi pov
Zajímalo by tě co to mělo znamenat.Vstal jsem po tom co se znova posadili, vzal jsem za zápěstí Elyi a táhl ji do pokoje.Byl jsem totálně nasranej.

Jin pov
Nechápu co se děje, všichni jsme se na sebe podívali zmateným pohledem.„Necháme je chvíli o samotě a pak se půjdem zeptat" řekl Namjoon „Ale co když ji něco udělá?" zeptal sem se ustaraně.„Neudělá to mi věř" mrkl na mě Namjoon a začal jíst jídlo.Zčervenal jsem a radši jsem začal jíst.

Hobi pov
Počkat..Jin se červená?!..oh můj spritee..vím že Kook a Tae se drželi, ale jak jsme spadli na zem, tak se odtáhli.Yoongi žárlí na nás, že se lepíme na Elyi a Jin a Namjoon jsou taky na nějaké cestě.A já? s Jiminiem jsme něco jako kamarádi s menšíma výhodama nebo jak se tomu říká.

Mazlíme se, občas si dáme obyčejnou pusu na čelo, tváře a stalo se i na rty.Řeknem si třeba zlato, sluníčko apod..Toť vše.Nikdo jinej to neví a nám to tak vyhovuje s tím sluníčkem.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Další kapitola;D
Mám v plánu rozepsat další ff, tentokrát na Namjoona.Byla by trochu spicy😋
Co na to říkate?
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat