a vyskočil z postele.
Přešel ke zdi odkud se ozývaly vzdechy.Začal do ní klepat velkými ránami.„Ahh..joo..Hobi..tam" začal předstírat vzdechy Jimina.Já o toho umírala smíchy.Najednou vzdechy ztichli.„Máte dost? už jste došukali?!" zařval Yoongi se smíchem na chodbu.
Se smíchem jsme šli dolů.Jin seděl na gauči na Namjoonova klínu, objímal ho a spal.Namjoon si hrál s jeho vlasy.Tae seděl na lince v kuchyni a objímal Jungkooka.„Jungkooku můžete jít spát do Jiminova pokoje spát, ty dva jsou u Hobiho a Namjoone ty můžeš u Jina v pokoji."
Namjoon a Jungkook zakývali a oba vzali do náruče ty klíšťata a odešli s nimi do pokoje.Yoongi si sedl na barovou židli a já přešla na proti němu a opřela se o linku.„Takže jsem byl první kluk koho si líbala, líbilo se ti to?" řekl a podepřel si bradu.Abych upřímně řekla, líbilo je slabý slovo.„Jo, nebylo to špatný" mykla jsem rameny a otočila se že si naleju vodu.Najednou jsem cítila dotek na zádech.Byl nalepený přímo na mě.„Nebylo to špatné?Hm?" zavrněl mi do ucha.Začal mi lízat krk.
„Takže se z tebe stala kočka joo?"
„Pro tebe kocour kotě"o 9 měsíců později
Je konečně pátek, a je červen a to znamená konec školy.Prázdniny tu jsou jinak než v ČR.Máme je tady tři měsíce.Za chvíli taky budou moje narozeniny.Tae a Jungkook jedou zítra na 2 týdny k moři do Ameriky.Hobi a Jimin jsou konečně spolu už 3 měsíce.Oznámili nám to a my jsme dělali překvapený, protože nám to bylo od Vánoc jasný.Namjoon a Jin jsou jako rodiče.Zatím spolu nechodí, ale vypadá to že každou chvíli budou mít svatbu.No a Yoongi? od té věci v září tak hned ráno po tom zmizel a pak nám oznámili že se přestěhoval.Brečela jsem kvůli tomu 3 týdny.První člověk ke kterému chovám nějaký city a on se vypaří.Kluci z toho byli taky nešťastný.Neodpovídá mi na zprávy, nepřidával nic na IG a ani prý na jeho soukromej a odebral si mě ze Snapu.
Už jsem se z toho naštěstí zpamatovala a teď žiju svůj dream life.
Je právě 14:20 a já se doma válím v posteli a čekám na výsledky školy, je to něco jako vysvědčení akorát ti přijde email.
*Cink*
Email!!
Vyskočila jsem z postele a podívala se na počítač.
@www.academysoul.com
Závěrné výsledky školy
Elyi Zuxy, 19Zdravíme vás,
gratulujem za splnění maximální počet bodů.Jste přijata na stálé studium do druháků.Doufáme že se vám bude dařit i na dále.
Academy Soul
Omg Omg Omg.„Jooooooo" vyběhla jsem na chodbu.„Máme tooo" přiběhli ke mně Jimin a Hobi.Všichni jsme se slavnostně obejmuli.Najednou se přiřítil do objetí Jin a Namjoon.„Přijali nás na vysokou" vykřikl Namjoona a stiskl nás pevněji.
„Pojďte dolů uděláme přípitek" řekl Jin a rozběhl se dolů, my všichni za ním.Přiběhli jsme tam a Jin už lil do skleniček.„To už si věděl předem že to dáme?" zeptal se smíchem Jimin.„Věřil jsem vám" usmál se Jin a podal nám každýmu skleničku.„Pojďte dát skleničky k sobě, vyfotím to na IG" řekla jsem a vyndala telefon.
______________________________
@elyi.zuxy právě vydal(a) novou fotku.To se líbí @wwhjin a dalším (567 876)
@elyi.zuxy dali jsme to🥳🌞 @wwhjin @kimjoon @sunniehobi @parkjiminie@jkookie my taky s TaaTaem 💜
____________________________„Hej kluci! Tae a Jungkook to taky dali" vypískla jsem.„Tak na naše známky" řekl Namjoon a všichni jsme si cinkli a vypili to.„Co budete dělat o prázdninách?" zeptal se Hobi.„Já beru Jina na týden k mým rodičům" řekl Namjoon.„Já s Jiminem jedeme na týden k moři s Jungkookem a Taem akorát tam budeme kratší dobu" řekl Hobi „A co ty?" zeptal se Jimin.
„Já? já si budu tady ležet a prozkoumávat Soul" řekla jsem s nuceným úsměvem, protože už před týdnem na mě padla deprese.Mám je každý rok před svými narozeninami, ale nechci je zatěžovat svými problém.„Nechceš jet s námi k moři?" zeptal se Hobi.„Ne to je dobrý, mě to nevadí" usmála jsem se na něj.
„Dobře, jen buď opatrná" řekl Jin.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Jsem zpět, kapča není nic moc, ale teď se to zase rozjede ;D
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...