part 15

41 5 0
                                    

o 14 dní později
Konečně víkend..celý ty dva týdny jsem se učila s JK, Yoongiho jsem neviděla od bitvy, Jin a Namjoon flirtují jak blázni ale nechtějí si to přiznat, Tae a Kooka jsem sblížila ale Tae si pořád myslí že Kook není gay.Sice to neřekl, ale podle toho jak se na něho kouká si nemyslím.

Je pátek a já jdu s Kookem ze školy.„Co budeš dělat o víkendu?" zeptal se Kook mezitím co jsme přecházeli ulici. „Netuším" „Kluci pojedou ze soboty na neděli do aquaparku s apartmánem, tak jestli chceš s námi" řekl a vešli jsme do pizzerky.„Klidně a kdo všechno pojede?" zeptala jsem se a počkala až JK objedná naše klasiky.Moje je šunková a jeho sýrová.

„Jedu já, Taetae, Joon, Jin, Hobi, Jimin a u Yoongise se uvidí" dořekl a sedli jsme si.„Dobře, klidně pojedu" usmála jsem se.„Dobře tak já ti všechno vysvětlím" odpoveděl a já kývla hlavou.Po chvíli přinesli pizzu a začali jíst a smát se.

-

Jdeme ke mně do pokoje s Kookem.„Sedni si klidně na postel" jen jsem to dořekla, Kook se rozběhl a skočil na postel, jen jsem nad ním pokroutila hlavou.„Tak můžeš vysvětlovat" řekl jsem a sedla si na židli a nohy dala do tureckého sedu.

„Taakže pojedeme se třemi auty.S Jinem pojede Tae, Jimin a Hobi.Yoongi veme Joona a ty jedeš semnou.Pokoje jsou po dvou..no a to se bude řešit večer" dořekl a jal jsem si vlastně uvědomila pokoje po dvou..Jin a Joon..Tae a Kook..šance je zase popostrčit.

„Počkat več-"? přerušil mě zvonek a následné volání Jina, ať jdeme do obýváku.Přišli jsme do obýváku a tam naskládaní kluci, rozhlédla jsem se po Yoongim a střetla jsem se s jeho pohledem.Ten měl něco jako naštvaný výraz.

Yoongi pov
Přišli jsme k nim do bytu.„Konečně jste tady" řekl Jin a poplácal nás po zádech „Jděte do obýváku" ukázal na dveře, vešli jsme postupně všichni a Jimin a Hobi tu už seděli na barových židlí a pili nějaký pití.Nějak jsme se nasrali na gauč.„ELYI POJĎTE DO OBÝVÁKU!" zařval Jin na byt.Počkat..pojďte? on tam s ní někdo je?...

Do obýváku přišla Elyi a hned za ní..JUNGKOOK?!Co ten tady dělá s ní??

Byl jsem docela dost vytočený, drtil jsem rukou okraj sedačky a propaloval jsem očima Elyi.

Elyi pov
Nevím proč, ale cítila jsem se vinna..Elyi nic si neudělala!..hodila jsem samomluvu v hlavě dozadu mozku a šla si sednout na linku ke Kookovi.

„Takže Elyi jede teda taky, Elyi a Joon jsou tu nový a tím pádem asi nevíte jak si vybíráme pokoje, že?" zvedl obočí Jin a já s Namjoonem pokývla „Takže je to úplně lehký, jsou čtyři pokoje, každý jde postupně a vybere si dveře, vleze do pokoje a počká jestli někdo nepřijde taky, může se stát že budem všichni v jednom nebo můžete být sami, ale v tom je ta sranda, chápete?" dořekl Jin a oba jsme přikývli.

„Co si máme sbalit?" zeptal se Namjoon.„Plavky a ručník, zbytek je na tobě, ale bude docela zima takže mikinu, kdyby jsme šli do města" řekl Tae.„Sraz je tady v 7:30, na 9 hodinu už tam máme být a zítra se vrátíme až večer" řekl Jin.Všichni pokývali a začali se loučit a odcházet.Prvně odcházel Tae a Yoongi a pak Namjoon s Kookem.

Já se rozloučila s kluky a šla se vysprchovat, převlíkla se do dlouhé mikiny a pod tím neměla zase nic.Dala si mobil na nabíječku a nastavila budík.Lehla jsem si a přemýšlela jak dostat kluky spolu do pokoje.Pak mě napadl nápad.

Rychle jsem sáhla po telefonu a najela na ig a zprávy.
_______________________________

Kooku kam půjdeš do pokoje?

@jkookie
Já půjdu do 3. dveří

Tak já taky dobře?

@jkookie
Dobře ❤️
———————————————————

TaeTae?Jdi prosím do 3. pokoje💖

@tae.tae
Budeš semnou na pokoji?()

Budu <33
———————————————————
Jine jdi prosím do 4. pokoje🥺

@wwhjin
Budeš tam taky?😁

Ano🥺

@wwhjin
Dobřee😗
——————————————————
Vyhledala jsem si i Joon.
——————————————————

Joone jdi prosím do 4. dveří;D

@kimjoon
Dobře 🧚

—————————————————
Uživatel @elyi.zuxy vytvořil(a) skupinový chat.
Uživatel @elyi.zuxy přidal(a) uživatele @sugamin
Uživatel @elyi.zuxy přidal(a) uživatele @sunniehobi
Uživatel @elyi.zuxy přidal(a) uživatele @parkjiminie

@elyi.zuxy
Hej kluci, nechoďte do 3. a 4. dveří
prosím , mám plán

@sunniehobi
Docela se bojím tvého plánu 😂

@elyi.zuxy
Neboj, jde o Namjin a Taekooka ;D

@sugamin
Co to?

@parkjiminie
Dobře, jdu do toho s tebou😝😝😍😍

@sunniehobi
Namjin= Namjoon+Jin
Taekook= Taehyung a Kook
@sugamin kdyby si nechápal ;D
Nemusíš furt žárlit na Elyi a Kooka
když Kook je definitivně gay 😂😁

@sugamin
Cože?! On je gay a nic mi neřekne?
A navíc na nikoho nežárlím :)

@elyi.zuxy
To je všechno co jsem chtěla ;D
Nechoďte do 3. a 4. dveří❤️

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Holas Felas
Jsem zpět s dalším dílem
Chci se zeptat, chcete kapitolu jenom o profilech kluků na ig?❤️
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat