Dojeli jsme před areál a bodyguardi zastavili auto.„Co se děje?" zeptala jsem se.„Budeme muset pěšky, je možné že nás poznají" řekl jeden a nandal si i s tím druhým kuklu.„Na, tady máš plášť a rukavice" podali mi věci a já si je oblíkla.
Vystoupili jsme z auta a vydali jsme se směrem k rozpadlém divadlu.Vešli jsme vchodem a rychle jsme vyrazili směrem někam dolů.Bylo tu několik železných dveří a u jedněch jsme se zastavili a bodyguard zadal kód.Dveře se otevřeli a my jsme se rychle přesunuli dovnitř a zavřeli.
Vevnitř byli všichni, byla to taková kancelář.„Ahoj" přišel ke mě Changbin a obejmul mě.„Viděli jsme tu rvačku a byla si hustá" řekl Hyunjin.„Co to máš s nosem?" zeptala se Anna.„Jenom jsem dostala ránu do nosu nic víc" řekla jsem s úsměvem a přešla jsem k Lynn ke stolu.
„Na" podala jsem ji složku s papíry.Ta se na mě usmála a převzala si složku.Otevřela ji a začala ji číst a prohlížet.My jsme napjatě čekali co se stane dál.Po chvíli se rychle zvedla „Já to věděla!" řekla nahlas.„Co?!" všichni jsme řekli naráz.
„Mají v plánu nás všechny zradit a vzít si tebe a celou dohodu mafie, musíme to dát hlavám naší mafie ať se na to podívají a připraví se" řekla Lynn, nandala si kuklu jako ostatní a vyrazili jsme za Lynn.
Přišli jsme k velkým dveřím a Lynn zabouchala „Kitten" řekla anglicky a dveře se najednou otevřeli, Lynn ukázala ať čekáme před dveřmi a odešla s jedním bodyguardem.
Čekali jsme docela dlouho a po půl hodině jsme si sedli na zem.Snad po dvou hodinách se otevřeli dveře a vyšel z nich Hee?..ajoo já na něj zapomněla, ale co dělá tady a nebyl s Lynn?
„Ty" ukázal na mě „Pojď za námi" řekl hrubším hlasem..asi aby ho tu nikdo nepoznal podle hlasu, ale jediný kdo tu je, jsme my.
Zvedla jsem se a vešla jsem do dveřích.Vypadalo to tu jako u soudu.Bylo tu asi deset lidí, kteří seděli za velkým stolem.„Posaď se" řekla nějaká osoba, asi chlap.
„Ty jsi ta holka, která se bude vdávat, je to tak správně?" zeptala se.Podívala jsem se na Lynn a ta zakývala ať řeknu pravdu.„Ano" odpověděla jsem.„Mám pro tebe dobrou zprávu , nebudeš se muset vdávat"
„V-vážně?"
„Ano, domluvili jsme se i s ruskou mafií že se nevdáš, ale budete mít falešnou svatbu a během obřadu by měl být útok od Giho, takže zítra sem přijď a my tě připravíme a řeknem co budeš dělat, naši lidi budou už informováni dneska večer"další den..
Přišla jsem zpátky sem do místnosti.Čekám co se bude dít.Najednou se otevřeli dveře a dovnitř vstoupili čtyři maskovaní osoby.Mezi nima byla osoba, která byla podobná v těle Chanovi.
„Zdravím, posaďte se, ať můžem začít"
„Takže, prosím Hyejin a Chan o sundání masek"Chan? On tu fakt je? Sakra..
Sundali jsme si masky a podívali na sebe, Chan byl zaražený..asi nečekal že patřím do mafie.
„Dneska o půlnoci to bude vaše nejnebezpečnější noc vašeho života, budete muset spolupracovat a budete v pohodě..."
Půlnoc
Za pět minut mám jít k oltáři, jsem nervózní, protože se bojím že to zkazím.Mám na sobě červený šaty a nějaký účes.
„To dáš, budeš v pořádku" přišel ke mě Hyunjin.Byli jsme sami za dveřmi, kde čeká přes 200 připravených lidí.Všichni vědí o útoku, až na lidi který jsou údajně toho Giho.
„Já se bojím" řekla jsem a obejmula jsem ho.„Já nedovolím aby se ti něco stalo" řekl a odtáhl se.Koukali jsme si do očí, nevím co mě to napadlo, ale přiblížila jsem se k jeho obličeji blíže.Hyunjin se něžně usmál a přiblížil se ještě blíž.Naše nosy se otírali o sebe.
Najednou se to stalo...
Naše rty se propojili.Líbal mě něžně, po deseti sekund jsem se utrhla.„J-já..dělej že se to nestalo prosím" řekla jsem a otočila se k němu bokem.
Najednou se ozvala hudba a to znamenalo že nastal okamžik.Chytla jsem se okolo Hyunjina ruky.Začali se otvírat dveře a já viděla Chana, jak stojí a "brečí".
Máme dělat jako že je to dojemný okamžik, ale to nejde.Nemůžu přestat myslet na to co se stalo před chvílí.
Šli jsme uličkou k oltáři, tam mě Hyunjin pustil a já se postavila přímo před Chana.Začala jsem brečet, ale ne protože to mám předvádět, ale protože nevím co se svým životem dělám.
Však já se teď falešně vdávám, jsem součástí mafie, utíkám, schovávám se, opustila jsem pravý přátelé..jak se asi mají.
-
„Ano"
-
„Ano"
„Tímhle uzavírám novomanželství, můžete se políbit"
Tak jo, nemysli na to a soustřeď se na útok.
Chan mě chytl za pas a přitáhl si mě do polibku, po chvilce jsem začala spolupracovat.Všichni začali tleskat a jásat dokud se neozvala střela...
_____________________________
Holas Felas
Jsem zpět !!
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfikce19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...