part 24

41 6 2
                                    

Ráno jsem utrpěla takzvaně ranní šok, protože na mě Hobi skočil a řval že nestíháme.Rychle jsem vyskočila z postele a podívala se na telefon.Vybitej, rychle jsem ho dala na nabíječku a převlíkla se do nějakého random outfitu.

Mobil se mi nabil už na 25%, podívala jsem se rovnou na mobil a bylo 7:46 a škola začíná v 55

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mobil se mi nabil už na 25%, podívala jsem se rovnou na mobil a bylo 7:46 a škola začíná v 55.Vzala jsem telefon a vytrhla z něj nabíječku, vzala jsem batoh a běžela dolů a nazula boty.Hobi už čekal připravený a podal mi jablko.Rychle jsme zavřeli a zamkli a utíkali do školy.

Když jsme přiběhli, bylo přesně 55 a začalo zvonit.Rychle jsme šli do naší třídy.Učitelka tu naštěstí nebyla a tak jsme v pohodě sedli do lavic.Byla docela zima, protože je podzim, ale přes naše běhání jsem se zapotila.

-

Celý den jsme se učili, nuda.Je 15:35 a já čekám v hale na Jungkooka, Yoongiho a Jin.Všichni dneska jdem na nějakou studentskou párty.Nemám ráda párty a Tae taky ne, takže tam budeme chvíli a půjdem spolu domu.

„Zdarte mládež" přišel Kook a obejmul mě a následně Taeho.Zajímavé.„Tak v 16:15 ať jste u nás" řekla Jin ostatním.Rozloučili jsme se a vydali jsme se k nám do bytu.Když jsme přišli tak Jimin a Hobi si šli do Jiminova pokoje promluvit a Jin šel do kuchyně mně a Taemu na večer vařit večeři, já jsem šla do pokoje, skočila jsem do postele a dala mobil na nabíječku, pak jsem si projela sociální sítě.

______________________________

Snapchat

🐥yoongi🐥 si vás chce přidat

Přijato

🐥yoongi🐥 typing...

🐥yoongi🐥 new message.

__________________________
🐥yoongi🐥: jseš to ty?

elyi🌞:ano jsem, Min Yoon Gi

🐥yoongi🐥:haha

elyi🌞:promiň :D

🐥yoongi🐥:nezlej se na tý párty ;)

elyi🌞:já půjdu domů brzo

🐥yoongi🐥:cože??

elyi🌞:já a Tae nemáme rádi tyhle věci ;))

🐥yoongi🐥:ať si ten Taehyung vleze do Jungkookova prdele

elyi🌞:hele já shipuju Taekook 8)

🐥yoongi🐥:a co třeba takhle Yoolyi? :]

elyi🌞:ty nás shipuješ?

🐥yoongi🐥:jen mě to napadlo ;D tak zachvíli u vás ;o

elyi🌞:čau
___________________________

Vypla jsem telefon a šla ke skříni.Vytáhla jsem obyčejný outfit.

Bylo 16:10 a začal zvonit zvonek, podle hlasů to byl Tae a JK

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bylo 16:10 a začal zvonit zvonek, podle hlasů to byl Tae a JK.Líbí se mi to že jsou spolu častěji.Šla jsem se s nimi dolů přivítat.„Ahooj" přišel Tae ke mě a obejmul mě „Čauu" přišel ke mě Jungkook a obejmul mě taky.„Elyi, jdi prosím pro Hobiho a Jimina" řekl mi Jin a vzal ostatní do obýváku.

Šla jsem před Jiminovi dveře a dala ucho na dveře, vím že by se to nemělo, ale nechci je vyrušit po druhé.Slyšela jsem jenom tlumené mlaskání.Takže jsou v pohodě, neřešila jsem to a napsala jsem Hobimu zprávu ať jdou dolů a ať se upraví vlasy.Ze srandy ;D

Šla jsem dolů za klukama.Byli tu už všichni.Pozdravila jsem všechny a všimla si Yoongiho úchylný úškleb.Zvedla jsem na něho obočí a on si olízl jazykem horní patro zubů.Zakroutila jsem nad ním hlavu a šla si sednout na barovou židli, za chvíli přišel Jimin a Hobi.Mrkla jsem na ně a Hobi se začervenal.

„Můžeme vyrazit?" prolomil chaos Kook.Všichni souhlasně kývli a začali jsme se přesouvat do chodby, kde jsme si postupně obouvali boty a jeli dolů výtahem.

-

Jsem tu přes 3 hodiny a všichni mě tu nechali.Jsou tu už pěkně zlitý studenti.Jimin a Hobi se líbají na zahradě už přes hodinu, ještě že je dneska teplo, protože kdyby jsme byli v Česku tak jim umrznout pytlíci.
Namjoon a Jin, taky zlitý, jsou někde nahoře v pokoji, protože Namjoon se snažil se zlitým Jungkookem soutěž o to kdo nejlíp twerkuje.A když byl na stolku a začal se svojí zadnicí házet, šlápl na kraj stolku, ten se převrátil a on spadl na ping-pongový stůl, který se zlomil a Namjoon spadl na záda.
Jungkook a Tae se odebrali na taneční parket a Yoongiho jsem neviděla.

Sedím na schodech, okolo nikdo není a občas někdo projde nahoru.Najednou mi cinkla zpráva.Snapchat.

_____________________________
🐥yoongi🐥

_____________________________🐥yoongi🐥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

elyi🌞:kolik si toho vypil??

🐥yoongi🐥:jenm tu dlasku te ikoiuzelny vody 🐿 (jenom tu flašku kouzelný vody)

elyi🌞:proč ta veverka? xD Radši mi řekni kde jsi, vezmu tě domů

🐥yoongi🐥:jswm b pokoji s Jimuniem a Hobum a pozoru ju je jah se myluji

(jsem v pokoji s Jiminiem a Hobim a pozoruju je jak se milují)

elyi🌞:panebože, vyjdi z pokoje, já tě uvidím

________________________
Rychle jsem vypla telefon a vyšla jsem nahoru po schodech, Yoongi už se tu opíral o dveře a skoro spal „Pojď, jdem domů" řekla jsem a vzala si jeho ruku přes rameno a mojí ruku jsem ho podpírala okolo pasu.

Schody jsme přežili a teď se jenom prorvat okolo těch ožralců.Všechno vypadali v pohodě.

Než jsme došli do obýváku.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Co se asi stane? 🧐
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat