part 2

51 5 0
                                    

Sedím si se sluchátky v uších a poslouchám bellyache od Billie Eilish, když najednou slyším paní co hlásí moje letadlo a tak jsem si vzala batoh a šla do řady, která nebyla nejmenší, ale ani největší.Kufry už jsem měla odbavené, takže už jen přetrpět 13h cestu.

o 30 minut později..
Sedím u okýnka a sleduju jak letadlo vzlétá.Letěla jsem poprvé v životě a to bych nebyla já, kdybych nechytla za ruku nějakou paní, která seděla vedle mě „O-Omlouvám se, já-já letím poprvé v životě a trochu se bojím".
Naštěstí se jenom usmála a řekla „Nic se neděje".

o 12h později..
Celou cestu jsem nemohla usnout a tak jsem fotila, poslouchala písničky.Měla jsem málo dat a tak jsem rychle dala fotku na můj insta, kde mě sleduje 134 560 lidí, ale nikoho neznám a navíc tohle bude moje druhá fotka za ty 3 roky co mám insta. xD
_______________________________
@elyi.zuxy právě zveřejnil(a) nový příspěvek

zuxy právě zveřejnil(a) nový příspěvek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí 98 783
@elyi.zuxy Tak směr Soul ❤️
Zobrazit všechny komentáře(1987)
_______________________________

Nikdy jsem si komenty neotevírala.Většinou tam bylo "Woow" nebo něco o mé mámě a nebo nějaký ty fake účty s nehezkými fotkami ;)
Najednou promluvila letuška „Prosím zapněte si pásy budem každou chvíli přistávat" a tak jsem se připoutala a ta paní mi nabídla ruku a tak jsem ji s poděkováním chytla.

Přistáli jsme v pořádku a než jsem se dostala z letadla tak to trvalo pěkných 30 minut, fakt paráda.:) Asi jsem zapomněla zmínit že ten jeden kluk neboli můj nový spolubydlící má na mě někde čekat a pomoct mi.

Po hodině co jsem nemohla najít svůj druhý kufr jsem se naštvala a tak jsem si zařvala, ale hned na to jsem si uvědomila že to nebylo tak potichu jak jsem si myslela, protože na mě zíralo doslova stovky lidí.Najednou na mě začne mávat nějaký vysoká kluk.

Byl fakt pěkný a když jsem viděla že drží papír s mým jménem, uvědomila jsem si že je to můj spolubydlící.Tak jsem mu zamávala zpátky a on  se rozešel směrem ke mně.

„Ty jseš Elyi Zuxy?" řekl
„Ano..aa ty jseeš?"zeptala jsem se ho
„Kim Seok-Jin, ale říkej mi Jin"podal mi ruku
„To máš jenom jeden kufr?" zeptal se
„Noo..já nemůžu najít ten druhý a už jsem z toho na nervy"
„Ten bude asi na 4, pojď "

Vzal mi kufr a šel přede mnou a tak jsem si ho mohla prohlédnout.

Já jsem byla zabraná okolím že jsem si ani nevšimla že jsme tu a že zastavil, takže jsem do něho narazila samozřejmě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já jsem byla zabraná okolím že jsem si ani nevšimla že jsme tu a že zastavil, takže jsem do něho narazila samozřejmě. :D

„Promiň, byla jsem zabraná okolím, že jsem si nevšimla že si zastavil." omluvila jsem se mu a on se jen zasmál a řekl „V pohodě, tady už by měl být ten tvůj ku-" „To je on!" vykřikla jsem a pak jsem se rozeběhla pro něj a když jsem se už vracela tak se jenom smál.Nechápala jsem, ale nechala jsem to tak být.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Další část na světě ^*^
Doufám že se vám líbí🤩
Jinak oni jakoby teď už mezi sebou mluví korejsky jakože chápete🤣
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat