Jin pov
Elyi už leží 5 hodin v posteli.Nejeli jsme do nemocnice, protože by policie zjišťovala od koho má ty otisky na krku a zápěstí.Jsem rád že jsem si udělal výcvik doktora.Yoongi je v u nás v pokoji s Namjoonem a JK, protože mají největší sílu, aby tam udrželi Yoongiho a Hobi s Jiminem vzali Taeho do bazénu, protože kdyby tu byl Tae tak se zhroutí taky.
Yoongi pov
Brečel jsem.Brečím kvůli holce.Já který naposled brečel když mě máma opustila.Kurva co to semnou dělá..„Yoongi ona to zvládne" říkal pořád Namjoon, byl tu i JK, ale jako je to můj nejlepší kamarád, takže nemůžu být na něj nasranej.Někdo zaklepal, JK otevřel a ve dveřích stál Jin.Všichni jsme zpozorněli a podívali se na Jina.„Ona..už se zbudila a chce mluvit s tebou Yoongi" řekl a trochu se usmál.Hned jsem se zvedl a utřel si slzy, sice moje červené oči nezmizí jen tak, ale hned jsem se tam vydal.
Už jsem stál před dveřmi.Nádech a výdech to dáš.Zaklepal jsem.„Dále"vešel jsem dovnitř a uviděl ji sedět na posteli a opírala se o zadní část postele.„Ahoj, jsi v pořádku?" opatrně jsem si sedl na židli naproti posteli.„Jsem v pohodě, ale Jin z toho dělá mrtvici" řekla a trochu se zasmála.„Já-já se omlouvám, vůbec jsem nevěděl co dělám a prostě jsem začal žárlit a vyvádět, když kluci se okolo tebe pořád motaj a-" už jsem to neudržel a začali mi z očí téct nové slzy.
„Hej pojď sem" poklepala na místo vedle ní.Sedl jsem si tam, vzala mojí ruku do své „V pohodě a navíc proč žárlíš?" zvedla obočí „Emm..noo..jsou s tebou častěji?" kámo Yoongine ty jseš génius, ještě se jí na to brácho zeptej proč ne..„Noo, tak my jsme nezačali taky úplně dobře víš a tak jsem usoudila že se semnou nechceš bavit, pak byla ta bitva a pak si byl jak kámen, promiň já jenom, nevyznám se v tobě" řekla podívala se do svého klína.
Zvedl jsem jí bradu a podíval se jí do očí „Ve mně se nikdo nevyzná" řekl jsem a přiblížil jsem se k jejímu obličeji, byl jsem odhodlaný, jenomže to by nemusel nějakej kokot OTEVŘÍT DVEŘE A VLÍTNOU DO POKOJE
Elyi pov
Skočil po mě Tae a obejmul mě, Yoongi se zase narovnal a já na něho mrkla aby se klidnil.Po pravdě nevím co si mám myslet o tom co se málem stalo.„Hej Tae pozor, ať ji nic neuděláš" vykřikl Jin „V pohodě Jine, už jsem v pohodě a nic mi není a navíc už se můžeme jít koupat ne?" řekla jsem a Tae se rozzářil „Já už tam byl, půjdeme spolu na tobogány?" vykřikl radostí Tae.„Dobře, tak za 5 minut u výtahu" řekla jsem a všichni souhlasně kývli a odešli.Vím že Jinovi se to nelíbí, abych po tom všem šla do bazénu, ale mě fakt nic není.Ty otisky už jsou v pohodě a vypadá to spíš jako cucák.A na tom zápěstí už to tam není vůbec.
Vzala jsem si plavky a ručník a vyšla z pokoje.Všichni tu už čekali kromě Hobiho a Jimina.„Kde je Hobi a Jimin?" zeptala jsem se „Ty už byli v bazénu, takže zůstanou už na pokoji" řekl JK a všichni jsme se vydali do výtahu.Museli jsme se rozdělit takže já, Yoongi a Jin jsme jeli jako první a po nás Tae s JK a Namjoonem.
Šli jsme za Kookem a Taem.Když jsme došli před šatny, rozdělili jsme se.-
Byla jsem už převlečená.Dostala jsem župan.S županem na sobě jsem vyšla.Viděla jsem Taeho jak skáče šipku a hned za nima na lehátkách byli ostatní.Šla jsem za nima.Tae rychle vyšplhal po žebříku a pospíchal ke mě „Tae ať ti to neuklouzne!" zařval Jungkook.Bylo to tu obrovské a bylo tu tolik lidí.Vypadá to že to slouží jako veřejný vnitřní bazén.
Tae přiběhl a lehl si na lehátko.Byl jako dítě.„Schválně kdo první skočí do bazénu" usmál se ďábelsky Kook.Sundala jsem si župan a všichni vykulili oči kromě Taeho.
Najednou jsem viděla jak Yoongi skákal do bazénu.Co se děje?
Yoongi pov
Když jsem ji viděl..no doprdele..asi víte kdo zpozornil a udělal stan..moje Sugáda..musel jsem skočit prostě do bázenu.Vynořil jsem se a viděl jejich zmatený pohledy.„Řekli jste kdo skočí dřív do bazénu ne?" řekl jsem a doufal že se tím zachráním.Jungkook se úchylně usmál a já ho vraždil pohledem.Elyi a Tae skočili do vody.Můj stan už je docela v chillu.
-
Elyi pov
Právě jsem šla s Taem na největší tobogán.Kluci na nás koukali dole.[představte si něco takovýhle ho a taky že to je uvnitř]
Sedali jsme si na kruh a semafor nám ukázal zelenou.Tae seděl zamnou a držel se mě okolo pasu.Rozjeli jsme se a Tae pořád řval a já taky.Dojeli jsme dolů.Jungkook si vzal Taeho do objetí a říkal jak je šikovný, já a Yoongi jsme tam koukali jak tvrdé Y.
„Jo jinak Jin a Namjoon jdou taky na tohle" řekl Jungkook mezitím co se s Taem objímali.Podívali jsme se nahoru.
Slyšeli jsme jak řvali ale dolů přijel jenom Jin s kruhem.„Kde máš Namjoona?" zeptali jsme se s Yoongim stejně.Jin se zamračil a podíval se za sebe.Najednou jsme slyšeli řev a Namjoona jak jede rychlostí blesku k Jinovi a jak narazil do kruhu, tak ten kruh podrazil Jinovi nohy.Ten se svalil do kruhu.Všichni jsme vyprskli smíchy.Jin probodával Namjoona očima.Namjoon tam jen nejistě a omluvně ležel.
-
Kluci teď dováděli ve vlnách, řekla jsem jim že jdu na pokoj.Vzala jsem si věci a šla do šatny.Osušila jsem si vlasy a převlíkla se.Nastoupila do výtahu a jela nahoru.Do pokoje jsem si dala věci sušit.Co asi tak dělá Jimin s Hobim, rozhodla jsem se tam jít.Vyšla jsem z pokoje v teplákách a mikině.Zaťukala jsem, ale nikdo se mi neozýval.Vešla jsem tam, ale to jsem dělat neměla.
Našla jsem tam Jimina v trenkách jak stahuje pomalu triko Hobimu který je taky v trenkách a líbají se.Oh shit.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Tohle trochu delší kapitola noo..
Chtěla bych poděkovat všem komentářům a votům u minulé kapitoly💖
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfic19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...