Elyi pov
Namjoon se na mě podíval a já zpanikařila.Jin se objevil před námi a Namjoon si stoupl přede mne.„Takže teď ji budeš chránit?! Kdo to je?! Ty mi zakazuješ se setkávat s ostatními kluky a ty smíš vše?!!" brečící Jin začal bouchat pěstmi do Namjoonova hrudě.„Proč?! Co má ona a co já ne?!" řval na něj a pořád do něj mlátil.Začala jsem brečet.„Proč se tu taháš s courou, když máš mě.." to mi stačilo.Stoupla jsem si vedle Namjoona.Jin se na mě podíval.Byl celý zlomený.
Jin pov
Ta holka se postavila vedle Namjoona.Podíval jsem se na ní se znechucením, ale když jsem ji viděl pořádně do obličeje, moje znechucení přešlo.To snad není možný.„Elyi?.." zašeptal jsem.„Ano jsem to já, mrzí mě to co jsem způsobila" řekla a utekla.Namjoon chtěl za ní běžet, ale zastavil jsem ho.„Jak dlouho si o ní věděl?" zeptal jsem se zklamaně.„Jine, bylo to nedorozu-" „Jak dlouho sakra?!" vykřikl jsem.„Od-Od včera" řekl a podíval se na zem.„Sakra Namjoone, já ti věřil a jasně jsme si s klukama řekli že když ji uvidíme, dáme si vědět.Promiň, ale tohle-tohle už nezvládnu" řekl jsem a rozeběhl jsem se směrem k našemu hotelu.
Před hotelem jsem potkal Jimina.„Bože Jine! Co se ti stalo?" přiběhl ke mně a obejmul mě.Chtěl jsem říct vše o Elyi, ale když to Namjoon tak moc tajil, rozhodl jsem mu to neříct.„Pohádali jsme se s Joonem" řekl jsem mu.
Namjoon pov
Přiběhl jsem k hotelu a viděl Jina jak se objímá s Jiminem.Šel jsem směrem k nim, ale když jsem byl 2 metry od nich, Jin si mě všimnul a utekl.Chtěl jsem jít za ním, ale Jimin si stoupl přede mne.„Vím že tě nepřeperu, ale prosím, nechoď za ní-" nedořekl to, protože jsem ho dal na stranu a rozeběhl se za Jinem.Jsme spolu na pokoji a tak mám klíče.Elyi pov
Přiběhla jsem ubrečená k hotelu, vyběhla jsem tentokrát schody a rychle jsem vešla do pokoje.Zavřela jsem za sebou dveře a sjela jsem po nich na zem.Na novo jsme se rozbrečela.Proč já stojím všem jen za problémy.Kdyby nebylo mě tak nejsou žádný.
Tyhle myšlenky byly přerušeny klepáním.„Elyi? Jsi tam?" řekl někdo za dveřmi.Neodpověděla jsem.„Vím že tam jsi, to jsem já Changbin, prosím pusť mě dovnitř" řekl.Sakra, já úplně zapomněla na kluky.
Zvedla jsem se a otevřela dveře.Changbin vlítl dovnitř a obejmul mě.Obejmutí jsem mu oplatila.Vzal mě do náruče a dal mě na postel.Přikryl mě a pohladil mi čelo.„Vyspi se, Lynn zjistila co se stalo a tak se rozhodla jet domů už zítra, všechno spolu proberem zítra" řekl a usmál se.„Děkuju" řekla jsem mu a pomalu začala usínat.Měla jsem totálně vypnuté myšlenky že jsem usnula během chvíle.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Snad se máte nejlíp <3
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...