part 27

37 5 0
                                    

Elyi pov
Vzbudil mě řev, podle hlasu bych řekla že Jungkook, ale co se děje? To netuším.Pomalu jsem otevřela oči a snažila se vzpomenout co se stalo.Opilý Yoongi.Rvačka.Sklo.

Vzpomněla jsem si docela rychle.Bylo najednou ticho a tak jsem se rozhodla promluvit „A-ahoj" dostala jsem ze sebe.Všichni se otočili na mě a Kook si hned klekl vedle mě „Ahoj, nebolí tě něco?" řekl se starostí „Jsem v pohodě" usmála jsem se trochu a podívala se na Yoongiho.Ten na mě němě koukal.„Můžu tě obejmout?" přišel ke mě Tae, souhlasně jsem zakývala hlavou a Tae se naklonil aby mě obejmul.

Jungkook pov
Stál jsem za Taem a když se ohl, měl jsem výhled na jeho zadek.Zíral jsem jak smyslů zbavený.Najednou se předemne postavil Namjoon.Koukl jsem na něj zmateně.

Namjoon pov
Viděl jsem Jungkooka jak zíral na Taeho pozadí a taky jsem si všiml té boule mezi nohami.Yoongi mě popostrčil abych ho upoznornil, protože se Tae už odtahoval.

Rychle jsem si stoupl před něj.Mohl jsem cítit Taehyungův a Elyin zmatený výraz.Naznačil jsem JK tu jeho bouli očima.Ten se jen zarazil, podíval se dolů a utíkal nahoru.Jimin a Hobi vyprskli smíchy.

„Vy se moc nesmějte a povězte nám co je mezi vámi" mrkl jsem na ně zákeřně.Teď jsme měli co dělat abychom nevyprskli smíchy mi, protože to jak zbělali? K nezaplacení.„Ehm-co by mělo být?" vykoktal ze sebe Hobi.„Myslím že jsem si nevšiml toho co jste tam dělali, když jsem vám tam dával Taeho?" zase zbledli.„A-ale..byli jsme opilí přeci" zasmál se nervózně Jimin.„Jo? A to vaše vzdychání na hotelu v aquaparku bylo taky z alkoholu? Nevšiml jsem si že by jste měli alkohol." odpoveděl Yoongi jako nic.

Všichni kromě mě vykřikli cože a podívali se na ty dva opírající se o linku.„Ty-ty si nás slyšel?" zeptal se vystrašeně Hobi."„Já myslel-my mysleli že tam byla jenom Elyi." dodal k tomu.„JAJ JÁ SI DĚLAL SRANDU A ELYI O TOM VĚDĚLA?! A TEĎ UŽ SE Z TOHO JEN TAK NEVYMLUVÍTE" odpověděl Yoongi s vykulenými oči na mě.„Ty jsi o tom věděla?!" vykřikl Jungkook.„Já..jo"odpoveděla jsem s omluvným výrazem na Hobiho a Jimina.

„Takže jste spolu šukali a-" nestihl dopovědět Yoongi „Hej! Je tu Tae!" přerušil ho JK.„Jo soráč, spíte spolu a jste zřejmě kamarádi s výhodama a nám to neřeknete?" dokončil svojí větu Yoongi.„Báli jsme se že si budete z nás dělat srandu a navíc v tom hotelu to bylo poprvé a my se úplně necítíme na vztah a takhle nám to vyhovuje" řekl smutně Jimin.„Proč? Však nám to přijde normální a navíc myslím že v tom hotelu, by se i Jungkook připojil, kdyby vás slyšel" usmál se Yoongi uchylně.

„Jooo užijem si spolu a Jiminem a Hobim Kookie prosím?" přiběhl k Jungkookovi Tae.Všichni se zarazili.„Tak za prvé, jak spolu? A za druhé, jak o těhlech věcech víš Tae?" zeptala se Elyi. „S Kookiem jsme spolu už od včera ale on řekl že mi dá odměnu když to do dneška nikomu neřeknu" řekl Tae a skočil na záda JK.„O těhlech věcech ví dýl, jednou jsem Taemu na počítači vyhledával film a zmáčkl jsem P, asi víte co tam vyskočilo" řekl se smíchem Jimin.Tae nečekal ani sekundu a už honil po baráku Jimina a řval že ho umačká k smrti.

„Takže aby bylo jasno, Tae a JK jsou spolu, Jimin a Hobi jsou kamarádi s výhodama a Namjoon a Jin jsou taky na nějaké cestě"řekl Yoongi spíše pro sebe a odešel nějak pryč,já se začervenal.Jimin a Hobi si pustili telku a já nám šel objednat oběd.

-
Elyi pov
Bylo už 14:35, Yoongi už opravil okno s JK, protože Namjoon rozbil vrtačku.
Teď koukáme na nějaký film.Tae spí na Jungkookovi, který si hraje s jeho vlasy.Vypadají sladce.Namjoon spal vedle na křesle.Hobi a Jimin spí vedle mě a Yoongi seděl na druhým křesle na druhé straně.Všimla jsem si že mě pozoruje.Neřešila jsem to a projížděla sociální sítě.Najednou mi vyjel banner s novou zprávou, rozklikla jsem to.

__________________________

🐥yoongi🐥:proč tak koukáš na Taeho a Jungkooka?

elyi🌞:jak na ně koukám?

🐥yoongi🐥:jako by si tohle chtěla taky ;D

elyi🌞:promiň že přeju ostatním lidem vztah když já ho mít nemůžu :)

🐥yoongi🐥:proč nemůžeš?

elyi🌞:protože se o mě nikdy nikdo nezajímal a všichni kluci si ze mě dělali srandu

🐥yoongi🐥:ty jsi ještě nikoho nelíbala? a ani to s někým nedělala?

elyi🌞:ne :)

🐥yoongi🐥: chceš ukázat můj pokoj?

🐥yoongi🐥 typing...

elyi🌞:ANI NA TO NEMYSLI!

🐥yoongi🐥:zkazila si to :(

elyi🌞:co? tvoje úchylný plány?

elyi🌞:hej to si kvůli tomu musel odejít?

elyi🌞:vážně jsi uražený?

elyi🌞:tak fajn
___________________

Zavřela jsem Snapchat a otevřela instagram.Vybrala jsem fotku co mi fotil Jungkook v hotelu a vydala jsem jí.
_____________________

@elyi.zuxy právě zveřejnil(a) nový příspěvek

To se líbí @sugamin, @wwhjin a další (78 980)@elyi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí @sugamin, @wwhjin a další (78 980)
@elyi.zuxy Sunshine 🌞

@jkookie Jsem to dobrej fotograf 😝

@parkjiminie Tohle si budu muset vytisknout a dát do rámečku
>@sunniehobie Tam máš mě :,(

@felixes hoot

Další komentáře (23 567)

_______________________

„Teď mi vysvětlete co se tu děje?!"

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Chci poděkovat za komenty, obvzlášť jednomu člověkovi, snad ví ;)
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat