part 36

34 7 0
                                    

Jungkook pov
Už je to měsíc co se Elyi odstěhovala.Snažil jsem ji hledat všude na sociálních sítích, ale nic.Její číslo je taky zablokované, volal jsem řediteli, ale ten mi řekl to samé co Elyi v dopise.Chci ji vidět a obejmout, to ona nás dala s Taem dohromady.Tae je taky smutný, ale snažím se ho držet pozitivního.

Den po tomco zmizela Ly, zmizel Yoongi.Po 14 dnech se zase objevil, ale říkal že má problémy s rodinou a tak musí do Vánoc, přestoupit na jinou školu.Jin a Namjoon se nás snaží rozesmívat a Jimin a Hobi jsou furt spolu.

Vím že z toho děláme drama, ale představte si že vaše nejlepší kamarádka zmizí.Prostě se po ní slehla zem.Nedala o sobě ani vědět.Její pokoj zůstal nedotknutý.

Je 3. července a to znamená že s klukama letíme do Egypta.Jsou tam velké akce, potřebujeme pročistit hlavu.Yoongi říkal že tento rok nemůže.

Elyi pov
„To si děláš prdel?!" vykřikl Changbin.„Už zase!! Ty podvádíš" vztekal se, když jsem zase vyhrála monopoly.„Nechcete jít ven? Hrajeme to tu už 3 hodiny" kňoural Hyunjin.„Já bych to brala, už mě bolí zadek z toho sezení" souhlasila jsem.„Jdeme hned" řekl Changbin a zvedl se.„Heej a kdo to bude uklízet?" vykřikla jsem na ně.„Ty! Je to tvůj pokoj!" vykřikl Changbin.Povzdechla jsem si.

Vyšla jsem a zamířila si to k hlavnímu východu.„Elyi, jdete do města?" zeptala se Lynn.„Ano a neboj se roušky máme" řekla jsem.„Dobře, buďte doma do 10, pak už se stmívá" řekla Lynn a usmála se.

-

Celý odpoledne jsme byli ve městě a nakupovali.Vrátili jsme se už v 9, abychom stihli Lynn ukázat věci, co jsme si koupili.„Děcka, mám pro vás dobrou zprávu" promluvila Lynn po tom co jsme ji vše ukázali.

„Letíme na týden do Egypta, mám tam pracovní pohovor, takže zítra ráno letíme, jděte si sbalit" dořekla Lynn a odešla, my jsme se na sebe podívali.„My letíme do Egypta?" zeptal se Chang.„Hustý, jdu si balit!" vykřikl a rozeběhnul se do pokoje.My za ním.

-

Teď jsem dobalila věci.Podívala jsem se na čas.Bylo už 00:06.Rozhodla jsem se jít spát, abych vstala.Snad mě někdo vzbudí.

-

Ráno mě vzbudili kluci.Šla jsem dolů na snídani.„Je 7:36, takže ať jste v celou připraveni" řekla přísně Lynn a my se šli připravovat na cestu.Já si vzala obyčejný outfit.

Takže mobil, powerbanku s kabelem, sluchátka, flašku s vodou a peníze mám

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takže mobil, powerbanku s kabelem, sluchátka, flašku s vodou a peníze mám.Můžu jít.Vzala jsem si kufr a vyšla jsem z pokoje a šla ke schodům.A teď to bude zajímavý.Vzala jsem ho za strany a jakoby ho obejmula.Zvedla jsem ho a pomalu udělala krok.Na štěstí jsem se trefila do schodu.A takhle to bylo dalších 5 minut.

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat