BŞHKM23

8.3K 406 20
                                    

Selamünaleyküm benim güzel

okurlarım,bugün 2k olduk hatta

geçtik bile. Bu yolda oy verip bana

destek olan tüm güzel insanlara

teşekürler ediyorum. Daha nice

2klara diyerek sizi bölümle baş

başa bırakıyorum.

Ezan sesi dört duvar arasında yüksek sesle yankılanırken genç çift yavaş yavaş uyanmaya başladı. Yataktan ilk doğrulan Hamza oldu. Üzerine bastıran uykunun ağırlığı ile derin bir nefes aldı ve gözlerini ovuşturdu. Arkasına döndüğünde hafif hafif uyanmaya başlayan karısını izledi. Gözlerini açmak ister gibi kırpıştırıp duruyordu.

Hamza abajurda duran bir bardak suyu eline aldı. İlk başta tamamını yüzüne atmayı düşünsede yatağın da ıslanacağını düşünerek,suyun büyük bir çoğunluğunu içti.

Bardağın dibinde kalan suyu hiç çekinmeden karısının yüzüne attı.

Ani bir refleksle uyanan Zehra direkt yatakta oturur vaziyete geldi.

Yüzünden akan sular,yavaş yavaş geceliğine damlatarak vücuduna yapıştırmıştı. Elini yüzüne götürüp gözlerini ovuşturdu.

"Ne yapıyorsun sen ya!"

Hamza gülerek ayağa kalktı ve yeşil gözlerini kocaman açmış kendisine bakan karısına döndü.

"Romantik romantik öperek uyandırılmayı mı beklerdiniz Zehra hanım. Bize ters o işler. Kalk ezan okunuyor."

Zehra içinde la havle diyerek cevap vermeye hazırlanırken kocası çoktan banyoya girmişti.

Elbet ödetirdi bunu ona değil mi?

Genç çift bir arada kıldılar namazlarını,okuma içinse aşağı inmeyi tercih ederek alt kata salona geldiler.

Zehra Kur'an'ın yine en yukarıda olduğunu farkederek derin bir nefes verdı.

O her defasında aşağı koyuyor,sonra kocası alıp yukarı bırakıyordu. Sinirle arkasına döndüğü sırada kocasının bedenine çarpması bir oldu. Hamza elini yukarı atarak Kur'an'ı aldı ve karısına uzattı.

Zehra ağzının içinden teşekkür ederek pencere önündeki tekli koltuğa oturdu.

Bir süre sonra okumasını bitiren Zehra,yüksek sesle kuran okuyan kocasını dinlemeye koyuldu. Makamı o kadar düzgün ve kusursuzdu ki,bu adamın Kur'an okuyuşuna bile aşıktı.

Hamza kendisini dikkatle dinleyen karısını farkedince biraz daha fazla okudu. Madem karısı bu denli hayranlıkla dinliyordu,fazla okumak hem kendine hem karısına fayda verirdi.

Saat sekize geldiğinde her ikisi de okumalarını yapmış, üzerine birde sohbet dinleyip notlarını almışlardı.
Zehra kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtiğinde,Hamza da peşinden geldi.

Kahvaltı için ne yapacağını düşünürken,aklına kocasına sorma fikri geldi ve ona döndü .

"Ne yemek istersin."

Hamza biraz düşündükten sonra cevap verdi.

"Sebzeli toz yap, kâfidir."

Zehra aldığı yanıt ile arkasına döndü ve işe koyuldu. Çayı ocağa koyarken,Hamza da dolaptan sebzeleri çıkartıp tezgaha koydu.

BAŞHEKİM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin