Kalın sağlıcakla... Teşekkürler...
------
Salon aydınlık ve ışıl ışıldı. Saye'nin gelinliğinin üzerindeki inciler parlak ışık altında göz alıyordu. Yanındaki adam uzun boyu ve geniş omuzlarıyla kalabalığın arasından seçiliyordu. Çift nikah masasından kalkıp şahitleri Ateş ve İklim'in tebrikini kabul ederken gelinin yüzünden mutluluğu okunuyordu. Damat o esnada Güray ailesinin diğer damatlarının Güray ailesine mensup bir kadınla evli olmanın zorlukları hakkındaki tiratlarını dinlemekle meşguldü. Elbette adamların hepsinin aşkla parlayan gözleri eşlerinin üzerinde olmasaydı.Saye, Mercan tarafından tasarlanan 1920'li yılların esintisini taşıyan gelinliği ile Muhteşem Gatsby filminden fırlamış gibi görünüyordu. Başını saran tülü ve tülünün yanına tutuşturulmuş koyu bordo gül, bordo dudaklarıyla göz alıcıydı. Dümdüz gelinliğinin etekleri dizlerinden hafifçe açılmıştı.
Düğün ilan edilir edilmez basın çalkalanmaya başlamıştı. Günlerce, haftalarca fotoğrafları, internette ve televizyonda yayınlamıştı. İlk şok geçtikten sonra nahoş tavırlarına geri dönmüşlerdi "Annesinin kızı, mutlu çifti ayırdı" temalı haberlerine geri dönmüşlerdi ki Saye ve Pars'a destek hiç beklemedikleri yerden gelmişti.
Bergüzar Esen, instagram hesabından önce Pars ve Saye'nin bir fotoğrafını yayınlamış, "Hoşça kal çocukluğum, bana öğrettiğin, yol gösterdiğin her şey için çok teşekkür ederim. Hayatının bu güzel anında sana ve eşine mutluluklar diliyorum" yazmıştı. Hemen ardından İtalyan ralli pilotu olan sevgilisi Alessandro Dante Ricci ile Hawai'de çekilmiş bir fotoğrafını paylaşmış "Merhaba aşk... #mylove" yazmıştı, Sandro arkasında, Bergüzar'ın eli denizin üzerindeki parlayan güneşe uzanmış ikisi de genç kadının elindeki pırlanta yüzüğe bakıyorlardı.
Bergüzar'dan istedikleri verimi alamayan magazin ordusu sonunda Güray&Moyan düğün hazırlıklarının görkemine kendilerini kaptırmış, gelinin gelinliği, düğüne kaç davetli çağırıldığı gibi detaylarla uğraşmaya karar vermişlerdi.
Devran ve Nermin'in hayatlarından tamamen çıkmasının üzerinden daha dört ay bile geçmeden burada, Hera Organizasyon tarafından hazırlanmış muhteşem bir düğünde birbirlerinin gözlerine bakıyorlardı.
Pars uzanıp karısını kollarının arasına çekti. "Sonunda bittiğine inanamıyorum."
"Daha yeni başlıyor, hayatım. Seni uyardım. Güray ailesi..."
Pars kahkaha atıp gözlerini salonda gezdirdi. Karılarıyla komik danslar yapan Güven, Ateş ve Çınar'ı gösterip "O kadar da şikayetçi görünmüyorlar." dedi.
Saye sadece gülümsemekle yetindi önce sonra gözleri İklim'e takılınca kafasını iki yana salladı. "Biri bana İklim'in evlenip çocuk sahibi olacağını söylese delirdiğini düşünürdüm." Ayın son bombası İklim'in hamileliği olmuştu. Henüz sadece ailenin haberi varsa da bebeğin on iki haftalık olduğu düşünülürse herkesin keşfetmesi için fazla zaman kalmamıştı.
"Aşk..." Pars sanki sihirli bir kelimeyi telaffuz edermiş gibi kulağına fısıldadı.
O esnada dans ettikleri yumuşak tango birden sustu.. Ateş'in işaret ettiğini gören Saye, Pars'ın yanağına küçük bir öpücük kondurdu, Pars'ı peşinden sahneye sürükleyip mikrofonu eline aldı. Saye'nin sahneye çıktığını gören davetliler alkışlamaya başlayınca Saye gülümsedi. "Eh bütün kuzenlerimin düğünlerinde şarkı söylediğime göre kendi düğümü es geçecek değilim. Teşekkürler." Orkestraya başıyla hafifçe işaret verdi ve aynı anda If You Wanna Be Happy 'nin ilk notaları çalmaya başladı. Pars kahkaha atıp Saye şarkıyı söylerken arkasından sarılıp onunla dans etmeye başladı.
Kalabalık tempo tutuyor, ikili kendi yerlerinde sallanıyordu. Şarkı bittiğinde Saye adamın kolları arasında dönüp "Mutlu olmak istiyorsan çirkin bir kadınla evlenmeliydin, dostum." dedi öpmeden önce.
Pars öpücüğü kesip karısının kulağına fısıldadı. "Ben güzel bir karısı olan çok mutlu bir herifim. Dünya üzerindeki başka hiçbir mutluluğu sana değişmem."
BİTTİ.
Mayıs 2021Buraya tarih bırakın
------
Sosyal Medya:
📷instagram: theVelvetQuill
💬Facebook: Emel Altınsaçlı
💬 Facebook/Sayfa: The Velvet Quil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkta ve Savaşta (Mükemmel Planlar Serisi 4)
RomanceAşkta ve Savaşta her şey mübahtır... Güzel... Güçlü... Tutkulu... Acımasız. Saye Güray bitti demeden perdeler inmez. Güzelliğinin ardında tehlikeli ve tahmin edilemez doğasını gizleyen Saye'nin rakibi bu kez en az onun kadar acımasız. Tüm gözler Par...