Ama bu nasıl olur siz ölmüştünüz dedi hermione şaşkın bir şekilde.
Evet kısmen dedi dumbledore tıpkı onlar gibi diye devam etti.
Açıklama için fazla vaktimiz yok tilsimlari bir an önce acmalıyız dedi amaryllis.
Onlari büyük salona taşıyalım orada daha rahat hareket edersiniz dedi dumbledore.
Amaryllis olumlu anlamda başını salladı ve kısmen ölü olan arkadaşlarını büyük salona taşımaya başladılar.
Amaryllis levander brownin kolyesine bir damla kan akitti ve bazı büyüler fısıldadı.
Bir süre sonra kolye parladı ve levanderin vücudunu sardı.
Parlak ışık yok olduğunda levander uykudan uyaniyormus gibi doğruldu.
Neler oluyor neden herkes bana hayalet olmuşum gibi bakıyor diye sordu.
Sen ölmüştün dedi parvati.
Sen aklinimi kaçırdın dedi levander ölseydim burada olmazdım diye devam etti.
Ah bunu açıklamak çok zor bayan Brown dedi dumbledore.
Profesör siz burada nasıl sanırım gerçekten öldüm dedi levander.
Korkarim hayır sadece ölümü kandırmanın bir yolunu bulduk ve savaş için kullanıyoruz dedi amaryllis.
Etrafa dikkatle bakarsanız ölen diger arkadaşlarımızın da uyandığını görürsünüz diye devam etti.
Bu inanılmaz bize neden söylemedin dedi ron.
Bu çok tehlikeli olurdu ron karanlık lord öğrenseydi amaryllis şimdi gerçekten ölmüş olurdu dedi hermione.
Teşekkür ederim hermione beni rahatlattın dedi amaryllis.
Özür dilerim ama gerçek bu bunu biliyorsun dedi hermione.
Biliyorum... harry nerede diye sordu amaryllis.
Ron ve hermione gergin bir şekilde birbirlerine baktılar.
Neler oluyor çocuklar dedi amaryllis.
O karanlık ormana voldemortun yanına gitti dedi hermione.
Karanlık Orman
Harry ölümden hiç korkmamisti ama nasıl bir şey olduğunu da bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy