Amaryllis geldi gerçekten geldi diye bağırdı harry. Hogwarts mektubunun gelmeyeceğini düşünmüştü ama gelmişti işte.
Tabiki gelecek harry sen bir büyücüsün dedi yanaklarını sıkıştırırken.
Senin zarfin daha kalın neden dedi.
Hadi açıp öğrenelim.
Amaryllis mektubunu açtığında hogsmade gezisi için izin belgesini gördü.
Hogsmade de ne.
Hogwarts yakınında bir büyücü kasabası üçüncü sınıftan itibaren haftasonları oraya eğlenmeye gidersin.
Ama vernon enişte bunu imzalamaz.
Ne olduğunu bilmezse imzalar dedi sırıtarak.
Salona girdiklerinde ne bu gürültü dedi vernon.
Hogwarts mektubum geldi.
Bu muydu yani sanki nobel ödülü kazandı.
Dudley kazandığında harry de kazanır dedi amaryllis.
Vernonla birbirlerine dik dik baktılar. Ilk pes eden vernon oldu.
Amaryllis izin belgesini ona uzattı.
Bu ne.
Sadece imzala imzalamazsan okuldan uzaklaştırma alırım asam elimden alınır ve büyüyü kontrol edemem sonra..
Amaryllis cümlesini tamamlamadan kağıdı elinden aldı. Petunia kocasına bir kalem uzattı. Kağıdı imzalayıp amaryllise verdi.
Amaryllis göz ucuyla harrye baktı gülmemek için kendisini zor tutuyordu.
Yarın diagona gidelim mi harry ikizlerle buluşacağım.
Okul kitaplarinida alalım mı.
Bunun için erken ama istersen alırız. Ilk işimiz profesör mcgonagalla onay mektubu göndermek anlaştık mı.
Evet.
Güzel kahvaltını yap.
Kahvaltıdan sonra onay mektubunu yazdılar. Amaryllis eline bir düdük aldı ve iki kez üfledi ses çıkmadı. Harry merak etti tam soru soracakken iki baykuş pencereye kondu. Amaryllis mektupları her birine verdi ve hogwartsa profesör mcgonagalla götürmelerini söyledi. Sadece baykuşların duyabileceği bir ses çıkarıyor böylece onlara kolayca ulasabiliyoruz dedi kuzeninin meraklı bakışlarını görünce.
Başka var mi benim için.
Diagona gidince alırız merak etme.
Harry o gün çok sınırsızdı. Diagona ilk kez gidecekti. Weasley Ailesi bir büyücü kasabasında yaşıyordu. Diagonu çok merak ediyordu.
ERTESI GÜN
Sabah amaryllis ve harry erkenden kalktı. Kahvaltıyı diagonda yapacaklarını söyleyen bir not bıraktılar ve dışarı çıktılar.
Uc uc tozuyla gitmeyecekmiyiz.
Hayır daha eğlenceli çılgınca bir şekilde gideceğiz.
Büyü yapamazsın kovulacaksin.
Amaryllis bir kahkaha attı ve sağ elini ileri doğru uzattı.
Harry buna anlam veremedi etrafta kimse yoktu sonra bir gürültü duydu. Karsısında üç katlı mor bir otobüs vardı nereden gelmişti.
Hadi harry içeri gir dedi amaryllis.
Bu da ne.Knight bus büyücülerin şehirler arası ulaşım aracı çok hızlıdır dedi ücreti öderken harry otobüsü inceliyordu.
Diagona dedi amaryllis.
Erne diagona gidiyoruz dedi Harry'nin adını duymadığı çocuk ve birden otobüs hızlı bir şekilde ileri gitmeye başladı. Harry hazırlıksız yakalanmıştı bir oraya bir buraya savruldu sonunda kuzeni onu sabitledi ve eline sıcak çikolata verdi.
Otobüs durduğunda harry cikolatasini yeni bitirmişti. Otobüsten indiler yıkılmak üzere gibi görünen eski bir binanın önünde duruyorlardı. Üzerinde çatlak kazan yazıyordu.
Kuzeni seslendiginde onun içeri girdiğini gördü peşinden kendiside girdi.
Merhaba tom dedi amaryllis.
Merhaba amaryllis erkencisin senin canavarlar henüz gelmedi.
Güzel bizde kahvaltımızı yapabiliriz öyle değil mi harry
Harry başını salladı.
Harry harry potter mı.
Evet kendisi kuzenim dedi.
Pubdaki herkes birden etraflarını sardı harry ile tanışmak istiyorlardı. Kendisini kurtarması için kuzenine baktı harry ama amaryllis ona bakmıyordu kim olduğunu neden söylemiştiki.
Bir süre sonra amaryllis bu kadar yeter bizde kahvaltımızı yapalım dedi herkes anında dağıldı.
Masaya oturduklarında.
Neden kim olduğumu söyledin dedi kırgın bir sesle.
Buna alışmalısın harry alışırsan umursamazsın. Hatırlamadığın bir şey ile ünlüsün kendini bu sahte hayranlığa kaptirirsan gerçek bir büyücü olamazsın dedi.
Kibar olmakla aptal olmak aynı şey değildir. Ama insanların sana yenilemezmişsin gibi davranmalarına izin verme bunu yaptığında seni kolaylıkla manipüle edebilirler. Onların kuklası haline gelirsin.
Amaryllis üç yıldır bu dünyadaydı oldukça güçlü bir cadıydı bu saf kanların hoşuna gitmiyordu. En acımasız taraflarını kendisine yansıtmaktan çekinmiyorlardı. Amaryllis bir büyü icat etmiş onay için bakanlığa baş vurmuştu o büyü bir saf kan icat etti diye yayınlanınca çıldırmıştı. Büyücü şuraya dava açmıştı dumbledore kendisine destek olmuş ve büyüyü kendisinin icat ettiğini kanıtlamıştı. Hem bakanlıktan hem safkandan tazminat almıştı oldukça yüklü miktarda.
Benzer şeylerin harrye olmasını istemiyordu. Bunun olmaması için ne gerekiyorsa yapacaktı.
Amaryllis'in icat ettiği büyü kendini klonlama büyüsü oldukça dikkat gerektiren bir büyü ve yapılması çok zor dikkatini tam vermezsen klonlama yanlış yapılır. Ayaklarinla kollarının yer değiştirmesi gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy