27. Bölüm

297 22 4
                                    

Gelecek postasında yayınlanan makaleden sonra Cornelius fudge büyücü toplumu yüzünden istifaya zorlanmıştı. Onun yerine Rufus Scrimgouer bakan seçilmişti. Eskilerinde dediği gibi gelen gideni artıyordu. Rufus Scrimgouer eski bakan fudge'dan daha kötüydü.
Amaryllis neden sürekli kibirli ve gösteriş meraklısı adamların bakan seçildiğini merak etti. Rufus Scrimgoer fudge'in aksine yoldaşlığın tavsiyelerine uyuyordu saldırı haberi aldığında seherbazları yardıma gönderiyordu. Bu bir sorun değildi sorun bakanlığın seherbazları olmasa yoldaşlıkdakiler  ölecekmiş gibi davranmadıydı." Bakanlığımız eskisi kadar güçlü "demişti basın mensuplarına bir saldırıdan sonra oysa bütün işi yoldaşlık halletmişti seherbazlar zamanın da gelememişti. Bakanlıktaki ölüm yiyenler istihbaratı  aksatıyordu bazen saldırıyı iptal ediyor yoldaşlığı bakanlığa karşı zor duruma düşürüyorlardı.
Yinede amaryllis fudge'in askine sıkı önlemler almasını takdir ettiğini saklamıyordu. Ama bu sıkı önlemler hala bakanlıkta çalışan ölüm yiyenler için geçerli değildi.
Rufus Scrimgouer kendisine ve hermioneye sihirli yasal yaptırım dairesinde mezuniyetten sonrası için bir iş teklifi yapmıştı. Hermione teklife soğuk baksada amaryllis kesin cevap vermedi. Fudge artık bakanlıkta değildi ayrıca muggle kanunlarını büyülü topluma göre düzenleyebilirdi. Büyü yasalarının çoğu uygulayan kişinin çıkarlarına hizmet ediyordu ve bu adaletsizlik demekti bunun en büyük örneği siriustu. Büyücülerin bir okul ve yetimhaneye ihtiyacı vardı ama hiç bir bakan bu konuda bir adım atmadı. Sihirli yaratıkları aşağılayıp küçük düşürdü oysa kendisinin tanıştığı pek çok büyülü yaratık ortalama bir insandan daha zeki ve bilgiliydi. Bütün bunların değişmesi gerekiyordu bütün büyülü halk barış içinde özgürce yaşamalıydı. Sihirli yasal yaptırım bu iş için oldukça güzel bir kapaktı.
Amaryllis siriusun kendisine iksir ve büyü çalışmaları için verdiği odada önünde kitaplarla oturuyordu. Charlie'nin içeri girdiğini duydu ama okuduğu kitaptan gozlerini alamadı çok karanlık bir büyünün nasıl yapılacağını gösteriyordu ve amaryllis bu büyüyü nasıl yumuşata bileceğini düşünüyordu.
Hey! dedi charlie sevgilisinin yanına otururken.
Merhaba dedi amaryllis charlieye gözleri hala kitaptaydi.
Kıskanmalı mıyım dedi charlie alıngan bir sesle.
Neyi diye sordu amaryllis şaşkınlığı ses tonuna yansımıştı.
Sadece hermione bir kitabı erkeklere tercih eder sanıyordum dedi.
Amaryllis kocaman kahkaha attı ne dedi seni bir kitaba tercih etmem.
Öyle görünmüyordu benden daha çekici bir varlıkla birlikteymissin gibi görünüyordu.
Öyle olmadığına seni nasıl ikna edebilirim.
Bilemiyorum belki sihirli yaratıkların bakımı ve kontrolü dairesinde iş bulduğum için tebrik edebilir ve hediye olarak bir öpücük verebilirsin.
Sana daha önce fırsatçı olduğunu söyleyen oldu mu dedi dudaklarını charlie'ninkilere hapsetmeden önce.
Derin bir öpücükten sonra zorlukla birbirlerinden ayrıldılar.
Şimdi bana ne okuduğunu söyleyecek misin diye sordu charlie.
Bu bir kara büyü ilahi lanet derecesinde kara büyülerden.
Bunu nereden buldun.
Siriusun aile kütüphanesinden.
Bu kadar karanlık bir büyünün sana tam olarak nasıl yardım etmesini bekliyorsun dedi charlie kitabı önüne çekip büyüyü incelerken.
Hortkuluk adında insanın kanını donduran bir büyüydü.
Bu büyüyü yumuşatmayı umuyorum. Eğer başarabilirsem bu kadar karanlik olmasa bile gri bir büyü veya tılsım yapabilirim mesala yaşam tılsımı ölen kişinin ruhunu bağlı olduğu bir takının içine hapsedip kullanıcının kanı ve büyülü sozlerle ruhu bedene geri sokan bir tılsım  savaşta çok işimize yarardı.
Charlie amaryllis'in haklı olduğunu biliyordu. Savaşlarda masum insanlar ya savaşırken ölürler yada çapraz ateşte kalırlardı. Çocuklar en büyük kurbanlardı büyücü yada muggle olmasının hiç bir farkı yoktu.
Ama bunu yapmak yıllar düşer dedi yakında okullar açılacak derslerden dolayı vakit bulabilecek misin.
Bilmiyorum ama bu savaşta ne kadar az kayıp verirsek o kadar iyi. Savaş bittiğinde kayıp giden hayatlara bakıp hiç bir şey yapamadım demek yerine yapabildiğim her şeyi yaptım demek istiyorum.
Yapabildiğim her şeyi yaptım diyebilmek oldukça büyük bir sorumluluk dedi bir ses.
Sorumluluk amaryllis için harry hayatına girdiğinden beri almak zorunda olduğu bir seydi. Ailesi harry hiç sevmedi ölmesi için her şeyi yaptılar demek yanlış olmazdı. Charlie ve amaryllis arkalarını döndüğünde yoldaşlığın iç halkasının neredeyse hepsinin kapıda olduklarını gördüler konuştuklarını duymuşlardı kendilerine hitap eden profesör dumbledore'dan başkası değildi.
Gözleri her zamankinden daha parlak ve anlamlı bakıyordu. Bakışlarında gurur umut ve bazı soruların cevabını bulmuş olmanın heyecanı vardı.
Biliyorum profesör dedi amaryllis ama yinede denemeden sonuca varamayız yada vazgecemeyiz.
Kesinlikle dedi dumbledore soruların cevaplarının ve umudun ne zaman karşına çıkacağını bilemezsin. Umarım bu büyüyü yumuşata bilişimiz bayan dursley yapmayı umdunuz tılsım gerçekten çok işimize yarar dedi odaya girip hala hortkuluk büyüsünün olduğu sayfanın açık olduğu kitabı incelerken.
Kitabı bıraktığında bay weasley'in burada olmasından anlayacağınız gibi yoldaşlık toplantısı bitti. Bizde ayrılmak üzereydik konuşmalarınızı duydum da bir şey düşündüm her ihtimale karşı hortkuluklari tespit edecek bir büyü bulmamız mümkün mü.
Tespit etmek için mi bilmiyorum galiba elimde bir örnek olursa bu mümkün anladığım kadarıyla bu büyü yapıldığında nesneler ve yapan kişi arasında bir bağ oluşuyor ve birbirlerinin nerede ne durumda olduğundan haberdar oluyorlar gibi görünüyor ayrıca dedi amaryllis ve durakladı.
Evet haklisiniz bayan dursley bu kadar karanlık büyüler arkada az bırakırlar dedi dumbledore arkasında bir yere daha doğrusu birine bakıyordu.
Amaryllis onun baktığı yere baktı harry ve diğerleri aşağı inmiş yemek salonunun yanındaki çalışma odasindaydilar. Amaryllis dumbledore'un neden harrye baktığını anlayamadı ama zihninin derinliklerinden bir ses onu azarladı nedenini biliyorsun dedi sadece kabul etmek istemiyorsun... haklıydı.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin