15 mayıs 1988 petunia ve vernon dursleyin ilk çocukları amaryllis dursley dünyaya geldi.
Vernon bir oğlu olsun istiyordu. Ama kızı olmuştu bundan memnun olmasada karısına belli etmedi.
Petunia uzun zamandır görüşmediği arada sırada mektup yazdığı yada aradığı kız kardeşi lily'ye bir kızı olduğunu söyledi.lily bu haberden mutlu olmuştu onu görmek istedi. Petunia önce reddedecekti ama vazgeçti.
Lily ablasının evine gelip küçük yeğenini gördüğünde ondan yayılan güçlü büyü enerjisini farketti. Ama petuniaya bir şey söylemedi.
Lily ziyaret dönüşü eve gitmeden önce Dumbledorun yanina gitti daha sonra sihir bakanlığına ve gringottsa bakanlığa kardeşinin ve kocasinin sihir konusundaki tutumunu anlatıp yeğeni için bir gelecek fonu açılmasını istemişti. Yeğeni okula geldiğinde maddi sıkıntı çekmesin istiyordu.
Gringottsta onun adına hesap açtırdı. Fon bu hesaba yatirilacakti.
Bu haberi nişanlısı ve arkadaşları ile paylaştı.
Sirius yeğeninin bir cadı olmasına şaşırmıştı. Ablası ve eniştesi büyü buyulu olan her şeyden nefret ederdi.
Biliyorum dedi lily bu yüzden onlara hiç bir şey söylemedim.
Çocukluğunun maf olmasını istemiyorum.Nişanlısı james ona sarıldı.
Sevgilim dedi usulca hogwarts mektubu geldiğinde onun için kolay olmayacak zaten.
O zamana kadar on bir yıl var james neler olacağını bilemeyiz. Özellikle bu karanlık dönemde.
Voldemort güçlenmeye başlamıştı. Büyü dünyasında işler yolunda gitmiyordu. Bu felaketin ortasında iyi şeylerde vardı. Aşk gibi dostluk gibi. Lily bunlara sahip olduğu için mutluydu.
Iki yıl sonra lily ve james evlenmiş ve bir oğulları olmuştu harry.
Petunianinda bir oğlu vardı dudley. Amaryllis iki yaşındaydı. Dudley ablası gibi uslu bir çocuk değildi. Ağlayarak istediğini almaya alışmıştı daha konuşamıyordu bile.
Vernon soyunun varisi olan oğlunu şımarık büyütüyordu. Bir yıl sonra lily ve james karanlık büyücü tarafından öldürüldü ve harry teyzesi ve ailesi ile yaşaması için dursley evinin kapısına bir mektupla bırakıldı.
Harry gelir gelmez merdiven altındaki dolaba atılmıştı. Amaryllis üç yaşında olsada bunun doğru olmadığını düşünmüştü. Dudley yiyeceklerini harry ile paylaşmaya hevesli değildi. Zaten çok az yiyecek veriyorlardı harrye amaryllis yiyeceğinin bir kısmını gizlice kuzenine yedirmeyi başardı.
Yıllar boyunca bu böyle devam etti. Ailesi harry disladikca amaryllis onu kabullendi harçlığını onunla paylaştı. Cezaliyken gizlice yemek verdi. Doğum gününde kendisine alınan fazla hediyeleri satıp ona uygun giysiler aldı.
Ailesinin neden harryden nefret ettiklerini bilmiyordu. Evet etrafında gerçekleşmesi mümkün olmayan şeyler oluyordu ama bu nefret etmek için geçerli değildi.
Sonunda amaryllis ailesinin harryden neden nefret ettiğini anladı. Onun yaşadığı sıkıntıları yaşayarak çekirdek ailesi sadece harry ile sınırlı oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy