Peron 9 3/4

445 27 1
                                    

Amaryllis ve profesör snape asa dükkânından ayrıldılar. Severus eve gitmeden önce onu okul trenine nasıl bineceği konusunda bilgilendirmek için king cross istasyonuna götürdü.
Amaryllis ya insanlar bizi görürse diye sordu.
Görmezler geçiş yaparken dikkatlerinin başka yere kayması için büyü var.
Hadi seni eve  gotureyim artık.
Amaryllis eve geldiğinde babası ve annesiyle kavga etti. Babası harry ile fazla vakit geçirdiğini bu yüzden bir ucube olduğunu söyledi amaryllis bu düşüncede değildi.
Belkide ucube olan sensindir. Biliyor musun orada senin gibi düşünen aptallar var tanrının insanı nasıl yaratacağına karışıyorlar hirsizlikla suçluyorlar.
Senden tek farkı büyücü olması. Beni kızdırmaya devam edersen büyünün nelere yok açacağını görürsün dedi ve odasına gitti.
Harry yanına geldi. Ona büyü kitaplarını ve asasını gösterdi. Harry çok etkilenmişti.iki yıl sonra o da hogwartsa gidecek arkadaşları olacaktı.
Ertesi sabah ailesi memnuniyetsiz bir şekilde king cross istasyonuna amaryllis ile birlikte gitti.
Trenle büyü okuluna gidecekmiş. Neredeki bu okul diye sızlandı vernon dursley.
Dokuzuncu ve onuncu peronun arasına geldiklerinde orada başka bir aile daha vardı. Hepsi kızıl saçlıydı.
Sen o kızsın amaryllis dedi bir ses.
Bu diagonda karşılaştığı freddi yoksa george mu emin olamadı.
Evet fred yada george dedi.
Fred. Bunlar ailenmi
Evet annem babam erkek kardeşim ve kuzenim.
Onlarda senin gibi mi.
Hayır sadece kuzenim harry. Iki yıl sonra hogwartsa gelecek.
Bu harika yani sen muggle doğumlusun.
Sende safkan saçmalığı yapmayacaksın değil mi.
Ah hayır ailem muggleları sever.
Anne bak bu sana bahsettiğimiz kız bir muggle doğumlu.
Ah öyle mi canım senin için sevindim. Ben molly weasley fred ve georgun annesiyim. Bunlar percy ron ve ginny onlar ailen mi biliyor musun daha önce tanıdığım birine benziyorsun o artık hayatta değil.
Evet herkes kızıl saclarim ve zümrüt yeşili gözlerim olsaydı. Lily teyzenin kopyası olacağımı söylüyor.
Sen lily'nin yeğeni misin.
Evet. O zaman sende harry pottersin. Anlamalıydım baban jamese benziyorsun ama annenin gözleri var. Harry anne babasını tanıyan biriyle ilk kez karşılaşmıştı. Teyzesi onlardan bahsetmezdi. Babasına benziyordu. Hiç görmediği babasına ve annesinin gözleri.
  Istasyonun derinlerinde bir yerde bir can çaldı. Bayan Molly ah konuşurken treni unuttuk hadi acele edin kalkmak üzere dedi ve duvardan geçti. Herkes geçince karşılarında kırmızı bir tren duruyordu onları yeni maceralara taşıyacak olan tren.
Eşyalarını trene yükledi harrye sarıldı. Dudleyin yanağını sıktı ve içeri girdi. Anne babasına veda etmedi onlara hala kızgındı.
Bayan Molly bunu fark etti. Lily her zaman kız kardeşinden bahsederdi. Büyüyü sevmediğini biliyordu. Onun nasıl bir cadı dünyaya getirdiğini anlamadı.
Tren istasyondan ayrılırken el salladılar.
Dışarı çıktıklarında bayan molly harry tatlım bu bizim adresimiz istediğin zaman mektup yaz gelip seni alırım ron ve ginny ile oyun oynarsın ron seninle aynı yaşta tamammi dedi.
Harry bu teklifi sevinçle karşıladı kuzeni okula gitmişti dursleylerin evi artık onun için cehennem gibi olacaktı. Arada sırada o cehennemden kaçmak ve daha fazla büyü görmek güzel olurdu.
Tren yeşil tarlaların arasında ilerlerken ikizler ve amaryllis kendilerine yeni katılan lee,katie ve angela ile sakalasip eğleniyor yiyecek arabasından aldıkları şekerlemeleri tüketiyor yeni dostluklar kuruyordu.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin