30. Bölüm

264 18 8
                                    

Hogwartsa geri dönüş hiç kimse için kolay değildi. Amaryllis erkek arkadaşını çok az göreceği için mutsuzdu. Charlie'de onun gibi mutsuzdu ama haftasonları yanında olacağını söyledi sevgilisine küçük bir öpücük vererek.
Yinede bütün yazı birlikte geçirmek gibi değil yada birlikte uyumak gibi dedi charlieye masum bir şekilde bakarak.
Bu charlie'nin gulumsemesine neden oldu.
Eminim hogsmeade kasabasında bir kaç saat birlikte uyuyacak bir yer bulabiliriz dedi.
Bundan emin misin dedi amaryllis yaramaz bir sesle.
Kesinlikle dedi Charlie.
Trenin kalkış düdüğü çalmaya başladığında hızla grubun diğer üyelerinin yanına gittiler herkes vedalasinca trene bindiler ve geride kalanlara el salladılar.
Tren düz ovaların ve sıra dağların arasından hogwartsa ulaştı. Yağmur kalenin duvarlarını ve camlarini acımazsızca döverken öğrenciler kendilerini büyük salona atmayı başardı.
Şimdi herkes korku içinde sıralamayı bekleyen birinci sınıflara gülüyordu sadece yedi yıl önce amaryllis ve arkadaşları tıpkı onlar gibi korkmuştu özellikle amaryllis şapkanın sana şaka yaptık evine gidebilirsin demesini beklemişti ama onu gryffindora yerleştirmişti lily teyzesi gibi.
Sıralama bittiğinde herkes dumbledore'un klasik konuşmasını ve ziyafeti başlamasını bekliyordu. Dumbledore'un konuşması yarıda kesildiğinde kimse bundan memnun olmamıştı slytherinler hariç.
Bu pembe kurbağa kendini ne sanıyor ne cüretle dumbledore'un sözünü keser diye düşündü.

Bu pembe kurbağa kendini ne sanıyor ne cüretle dumbledore'un sözünü keser diye düşündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle düşünen sadece amaryllis değildi. Ikizler şimdiden bu kadını çıldırmak için plan yapmaya başlamıştı.
Kadın kocaman bir kurbağa gibi görünüyordu ama dumbledore'un kürsüsünün önüne gelip küçük çocuklarla konuşuyormuş gibi davranınca insani tatlı sesinden tiskindirmisdi.
Bir an önce bu kadının okuldan gitmesini istedi ama evren onu görmezden geldi. Dolores umbrige karanlık sanatlara karşı savunma öğretmeniydi. Şimdiden bu kadının hiç kimseye hiç birşey öğretmeyeceğim söyleyebilirdi.
Konuşmasını bitirip bakanlığın okula müdahale ettigini ima ettiğinde düşüncesinde ne kadar haklı olduğunu gördü.
Akşam yemeğinden sonra gryffindor ortak solununda ikizler ile oturmuş konuşuyorlardı.
Bu kadın bu yıl bize çok sorun çıkartacak dedi amaryllis.
Merak etme dedi george
Bizde ona sorun çıkartırız dedi fred.
Amaryllis arkadaşlarına kıkırdadı. Şişman kadin portresi açılıp harry içeri girdiğinde girdiğinde herkes konuşmayı bıraktı. Amaryllis için bu fırtına öncesi sessizlikti.
Arkadaşlarının harryi dislamasi amaryllis'in insan oğlunun sonsuz aptallığı konusunda ne kadar haklı olduğunu gördü. Sadece bakanlık yalan dedi diye gerçeği görmezden geliyorlardı. Dumbledore'un harryden uzak durma kararına şiddetle karşı çıkmıştı. Karşısındaki sahne amaryllis'i Grimmund konağına sürükledi.
Flashback
Amarylls dedi dumbledore harryi bu yıl kendimden uzaklaştırmam gerekiyor ona daha fazla dikkat etmelisin.
Ne neden ondan uzak durmanız gerekiyor bu harryi açık hedef yapar. Harry duygularını uçlarda yaşayan bir çocuk sizin artık onu umursamadığınızı zannedecek. Zaten surrey de bir saldırıya uğradı.
Kesinlikle dedi dumbledore bu yüzden uzak durmalıyım harryi desteklediğimi herkes biliyor ve şu an da onu manipüle etmeye çalışıyorlar buna doğrudan mani olursam saldırılar artar.
Böylece voldemortun geri döndüğünü herkes öğrenir dedi hiddetle amaryllis.
Hayır bu kaosa yol açar muggle dünyası zaten bir şeylerin değişmeye başladığının farkında her ne kadar bizim insanlarımız bunu görmezden geliyor. Bu savaşı en az hasarla bitirmeliyiz hem büyülü dünyada hem muggle dünyasında beni anlıyorsun öyle değil mi dedi dumbledore.
Evet dedi amaryllis isteksiz bir sesle birazda yenilgi tınısı vardı derinlerde.
Savaşlarda kaybeden her zaman masum insanlar olurdu. Bu savaşta ailesine ne olacağını merak etti. Parçalanmış bir ev ve üç ceset gözlerinin önünde belirdi. Omuzları sertleşti severus snape bunu fark ettiğinde amaryllis'in düşüncelerine daldı. Olabilecekleri hesapladığını gördüğünde neden olduğu acıya daha fazlasını eklememek için geri çekildi.
Severus yanlış tarafta olduğu için kendisine bir kez daha lanet etti.
Son.
Harry odasına giderken amaryllis arkasından gitmek istedi ama şu anın doğru zaman olmadığını biliyordu. Yaşam tılsımı ile ilgili çalışmasına devam etmek için dumbledore'un kendisi için hazırladığı odaya gitti.
Bu oda gryffindor binasından çok uzak değildi bir şelale tablosunun içinden geçerek odaya ulaşıyordunuz. Şelale de bir tekboynuz ve bir kuğu vardı. Gündüz tabloda dolaşırlardı başka tablolara giderlerdi. Şimdi gece olduğu için tablodaki dolunayın altında güzel bir uyku çekiyorlardı. Tablodan sadece odanın sahibi ve izin verdiği kişiler geçebilirdi.

Amaryllis tablodan geçerek los ışıklarla aydınlatılmış bir odaya geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Amaryllis tablodan geçerek los ışıklarla aydınlatılmış bir odaya geldi. Odada bir kitaplık iksir hazırlamak için alan bir yatak şömine gardolap ve bir banyo ve bir mini mutfak ile buz dolabı vardı buzdolabı yiyecek ile doluydu. Dumbledore amaryllis'in bu odada uyuma ihtimaline karşı her şeyi düşünmüştü.
Gecenin geç saatlerine kadar hortkuluk ile ilgili kitapları okuyup olası tılsım çizimlerini ve rünlerini hazırlamaya çalıştı uyku göz kapaklarını agirlastirinca kendi odasına gitmek yerine odadaki yatağa yattı. Zihni hiç bu kadar boş olmamıştı her zaman ne yapacağını bilirdi ama şimdi dipsiz bir kuyudan aşağı düşüyordu ve onu tutabilecek hiç kimse yoktu. Bu kuyuda ya yok olacaktı yada yeniden doğacaktı. Uyku onu girdap gibi derinlere sürüklerken aklında sadece bu düşünceler görünüp kayboldu sonrası yoktu. Uyku onu esir almıştı sabaha kadar.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin