24. Bölüm

303 18 6
                                    

Fudge kafayı yemiş dedi sirius. O gece neler olduğunu gördü onun geri geldiğini harry ile cedrice saldırdığını biliyor. Ama hala onun güçsüz olduğunu söylüyor neden dumbledore'a karşı geri çekilmek zorunda kaldı diye bu güçsüz olduğunu kanıtlamaz.
Cornelius fudge voldemort ve ölüm yiyenler geri çekildiğinde ve geri dönüp dönmediğini sorulduğunda gazetecilere gayet sakin bir tavırla.
"Evet malesef o geri döndü. Ama merak etmeyin o çok güçsüz baaknligimizin seherbazları onu ve takipçilerini geri püskürttü ve saldırdığı çocuklardan hiç biri ölmedi" demişti.
Geri çekilmişlerdi ama bakanlık değil dumbledore sayesinde voldemort düelloyu kaybetmişti ve daha fazla seherbaz geliyordu bu yüzden geri çekilmek zorunda kaldılar.
Şimdi herkes Grimmund on iki numarada ne yapmaları gerektiğini tartışıyordu.
Biliyorum sirius ama bakanı da anlamaya çalış panik oluşmasını istemiyor.
Hayır remus o gerçeği kabul etmek istemiyor dedi deli göz moddy. Eğer gerçeği görmezden gelmeye devam ederse çok daha büyük sorunlarla karşılaşabiliriz.
Herkes kısa bir an için sustu.
Harry mümkün olduğunca yalnız kalmamalı tom ona saldırmak için fırsat kollayacaktır.
Dumbledore ona sokağa çıkma yasağı koyamam çocuk değil hem böyle saklanarak yaşayamaz.
Saklanmayacak dikkatli olacak dedi amaryllis ikisi farklı şey eğer bir nedenden dolayı büyü yaparsa onu okuldan atıp yalnızlastırırlar. O zaman yasak koymak isteyeceksin.
Onu sen korursun on yedi yaşına girdin tatlım.
Biliyorum sirius ama vaftiz annem italyadan gelecek annem aradı onu görmek için gitmeliyiz ve ailemi biliyorsun harryi rahat ettirmeyecekler.
Ah evet Petunia ve vernon asla değişmeyecekler değil mi.
Hayır sanmıyorum. Hem onun geri döndüğünden haberleri olmalı. Adres değiştirmeleri gerekebilir.
Harry amaryllis ile birlikte kuzeninin vaftiz annesi june teyzeyi görmek için privet drive'a gitmeye karar verdi neredeyse iki yıldır onları görmemişti dudleyi kızdırmak eğlenceli olacaktı.
Privet drive
Harry ve amaryllis evin kapısına geldiklerinde anında açıldı daha önce hiç böyle olmamıştı kapıyı açanın kim olduğunu gördüklerinde gülümsediler.
June teyze diye üzerine atladı Amaryllis.
June de moretti italyan bir kadındı kirli sarışındı ve altın bronz tonlarında güzel ışıltılı bir cildi vardı. Güzel ve zarifti.

Amaryllis harry sizi çok özledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Amaryllis harry sizi çok özledim. Annen okula daha yakın olmak için Harry'nin vaftiz babasıydı yaşadığınızı söyledi.
Evet. Dedi iki kuzen aynı anda gülümsemekten yanakları ağrımaya başlamıştı ama june onları çok severdi kuzenlerde june'u italyaya taşıdığından beri çok fazla ziyarete gelemedi.
Hadi içeri gelin bana ergen hayatınızı anlatın hep ergenlerin problemleri ile ilgili hikayeler duyuyorum nasıl bir şey acaba dedi sanki yetişkin olarak dunyaya gelmiş hiç çocuk olmamış gibi.
Harry ve amaryllis önce birbirlerine baktılar sonrada kocaman bir kahkaha attılar.
Hiç ergen olmamışsın gibi değil mi.
Ergen olmak mi ben mi ben daha yürümeye bile başlamadım ergen olmama daha yıllar var.
Kuzenler bir kahkaha patlattı.
Sanırım büyümeyi hiç düşünmüyorsun june teyze dedi harry.
Haklisin tatlım kim büyümek isterki.
Hickimse büyümek istemezdi. Hayatta hiç te çocukken oynadığımız pembe bebek evleri gibi degildi. Bazen gökkuşağı gibi renkli bazen gece gibi siyah bazen canlı bazen donuktu. Yaşamaktan sıkıldıgıdınız anlar olurdu.
Ama june teyze gibi hayattan acı tatlı da olsa bir sekilde zevk alan insanlar onu daha yaşanabilir hale getiriyordu.
June geldiler mi dedi Petunia.
Evet canım geldiler.
Güzel gidip yerleşin yemek hazır olmak üzere.
Petunia yalnızca june'un önünde böyle davranıyordu. Onları evinde istemedi. Ama amaryllis annesi ile konuşması gerektiğini biliyordu.
Bir kaç gün sonra vernon dursley harry ile tartışınca harry öfkeyle evden ayrıldı ve çocuk parkına gitti. Sinirlendiğinde hep oraya giderdi.
Harry ayrıldıktan sonra amaryllis babasıyla tartışmaya devam etti june da amaryllis'in tarafını tuttu. Savası kazanamayan vernon odasına çıktı.
June vaftiz kızı ile çocuk parkına harry ve dudleyi almaya gitti. Harryden sonra o da arkadaşları ile çıkmıştı.
Parka yaklaştıklarında hava soğumaya başladı. Amaryllis bunun nedenini biliyordu ama vaftiz annesi yanındayken bir şey yapamazdı.
Onu yalnız bırakıp parka koşmak ve olabildiğince harryi korumak en iyisiydi öylede yaptı. Parka doğru koştu kardeşi ve kuzeni ona doğru koşuyordu arkalarında iki ruh emici vardı.
Dudley biraz arkada kalmıştı ve yorgunluktan düştü. Ruh emici ona doğru eğildi ondan besleniyordu amaryllis asasını ruh emiciye doğrulttu expecto patronum diye bir ses duyuldu ve bir panter ruh emiciye doğru koştu. Bunu Amaryllis yapmamıştı onun patranusu kaplandı ağzını bile açmamıştı arkasını döndü vaftiz annesinin elinde asa ile Harry'nin yanında durduğunu gördü.
Vaftiz annesi bir cadıydı. Nasıl fark edememişti.
June teyze dedi şaşkınlıkla.
Şimdi değil canım önce kardeşini eve götürelim.
June büyü ile dudleyi dik konuma getirdi.
Harry ile eve gelin ben cisimlenecegim dedi ve dudley ile birlikte cisimlendi.
Eve geldiklerinde annesi ve babası şok olmuşlardı. June amaryllis ve harry gibiydi. Dudley kendinde değildi. June onlara olan biten her şeyi anlattı voldemort ve ruh emiciler dahil dudley için iksir verdi ve birkaç saat sonra düzeleceğini söyledi.
Amaryllis artık evde kalamayacaklarını biliyordu.
Grimmondda geri dönmeliyiz. Ruh emiciler geri gelebilir.
June teyze sende bizimle gel vaftiz babam bizimle kalmanda sorun çıkarmaz.
Evet vaftiz anne sende gel.
June bu teklifi geri çevirmedi zaten onlar için ingiltereye geri dönmüştü. Eşyalarını topladılar ve grimmond on iki numaraya gitmek için yola çıktılar.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin