"Dobby uyanmışsın" dedi harry sevincle.
"Dobby uyandi harry pottera ve arkadaşlarına hayatını borçlu dobby çok teşekkür ediyor" dedi kocaman gözleri yaşlarla doluydu.
"Önemli değil dobby" dedi amaryllis.
"Kendini nasıl hissediyorsun" diye sordu bill.
"Dobby yorgun ama hayatta" dedi dobby.
Dobby'nin bu sözleri küçük kikirdamalara neden oldu.
"Şimdi ne yapacağız" dedi ron.
"Gringotsa girmemiz gerek orada bir hortkuluk var" dedi harry.
"Bundan emin misin" diye sordu amaryllis endişeyle.
"Evet bellatrix kasadan başka ne aldığımızı sorup duruyordu ve kesinlikle korkmuştu orada bundan eminim" dedi harry sinirli bir şekilde.
"Gringotsa öylece giremezsiniz harry adını bile bilmedigin güvenlik büyüleri var" dedi bill "ve hepsini aşmak bir o kadar zor" diye devam etti.
"Yardım alırsak değil" dedi harry.
"Griphook'u kastediyorsan ona güvenmeli tavsiye etmem goblinler sinsidir onunla anlaşma yapma yada çok dikkatli ol ve ciddi bir anlaşma yap" diye uyardı bill.
"Peki" diye geçiştirdi bill'i harry... "ollivendar'la da konuşmalıyım" dedi.
"O çok yorgun dinlenmeye ihtiyacı" var dedi fleur.
"Onu çok yormayız" dedi hermione.
Ollivender ile görüştükten ve Griphook ile anlaşmadan sonra kulübeden ayrıldılar.
"Harrye söylemeliydik" dedi amaryllis
"Şimdi değil hala vakit var" dedi remus.
"Ama ya başaramazsa ne olacak" diye sordu fleur.
"Başarması gerektiğinin farkında ben griphook'a güvenmiyorum sorun çıkartacak gibi görünüyor" dedi bill.
"Onu kurtarmak için bankaya gidemeyiz o zaman ona yardım ettiğimizi ve dumbledore'un hayatta olduğunu söylememiz gerekir" dedi charlie.
"Evet bu yüzden griphook'un onları satmamasini umalım" dedi bill.
Hermione gringots bankasına bellatrix olarak girmekten memnun değildi ama buna mecburdular.
O deli kadın gibi davranmak onun için çok zordu. Kendine işkence eden çılgın bir kadın gibi görünmesi yetmiyormuş gibi onun gibi davranması gerekiyordu kendini kaybetmekten korktu.
"Ne yapıyorsun sen bellatrix lestrangesin o kibar davranmaz" dedi Griphook.
"Ron elinden geleni yapıyor" diye hermione'yi savundu.
"Yakalandığımızda ölüm yiyenlere böyle soylersin" dedi griphook ve sivri dişlerini gösterip güldü.
Ron bir şey söyleyecekken hermione araya girdi.
"O haklı daha dikkatli olmalıyım" dedi ve bankaya doğru ilerlediler.
Hermionenin bellatrix taklidi çok iyi sayılmazdı dikkat çekiyorlardı. Yakalanmak üzereyken harry bir gobline imperius laneti yapmıştı.
Yasak lanetleri uygulamaktan memnun değildiler ama savaşta mecbur kalıyorlardı.
Hırsız alarmları mağaraya benzeyen bankanın duvarlarında yankılandı zaman onlardan yana değillerdi bunu biliyorlardı.
"Acele etmeliyiz" dedi harry.
Griphook onları bellatrix'in kasasına götürdü. Bunun için bir ejderhayı geçmeleri gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy