"Hadi ama molly bill çocuk değil kendisi için neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlayabilecek birisi".
"Fleur onun için uygun olmasaydı ona evlenme teklif etmezdi değil mi" dedi amaryllis.
Molly'i bir şeye ikna etmek her zaman çok zor olmuştu.
"O kız oğlumdan yedi yaş küçük çocuk sayılır olmaz" dedi molly.
"Bende charlie'den altı yaş küçüğüm ama bize sorun çıkarmadın" dedi amaryllis.
"Seni çocukluğundan beri tanıyorum ve oğullarımdan biri ile birlikte olmanı hep istedim ama o kızı sevmiyorum" dedi molly öfkeyle.
"Yani sorun bu" dedi amaryllis her şeyi yeni anlamıştı.
"Neymiş" dedi molly şüpheyle.
"Fleur'u sevmiyorsun çünkü o yari veela bill'in onun için yeterli olmayacağından korkuyorsun" dedi amaryllis anlayışla.
"Nedenlerden biri bu" dedi molly.
"Ama fleur'e bir şans vermezsen onu nasıl tanıyıp bill için uygun olup olmadığına karar verirsin önce onunla biraz vakit geçir" dedi amaryllis.
Molly bu fikirden hiç hoşlanmadı ama çocuklarının hepsinin bir aile kurduğunu görmek istiyordu.
"Tamam" ama sadece iki ay onunla vakit geçiririm o zaman da sevmezsem olmaz dedi molly sesi son sözlerinde fısıltı gibiydi.
Sonraki iki ay molly fleur'e karşı daha yumuşak bir tavır aldı ama hala yaş farkını bahane ediyordu.
"Eskisine göre daha nazik ama beni hala sevmiyor" dedi fleur.
"Sadece bir gün bill'i terk etmenden ve bill'in kalbinin kırılmasından korkuyor" dedi amaryllis.
"Bunu asla yapmam bill'i seviyorum" dedi fleur.
"Biliyorum ama onun acısından da bak sadece çocuklarının hata olarak gorecekleri bir şey yapmalarını istemiyor".
"Percy'den sonra ikinci bir drama kaldıra bilir mi bilmiyorum" dedi amaryllis.
Fleur konuyu değiştirmek için "dreamland ne zaman açılacak" diye sordu burayı sevmişti gerçekten hayaller ülkesi gibi görünüyordu.
"Umarım bu haftasonu" dedi amaryllis dört ay sürmüştü ama herşey hazırdı.
"Insanlar burayı sevecek ikizler bile burayı sevecek onların şaka dükkanı gibi çabuk yükselecek göreceksin" dedi fleur.
"Böyle bir zamanda çok şey beklemiyorum ama insanların keyif almasını kısa bir sürede olsa sorunlarını unutmasını istiyorum" dedi amaryllis.
"Ve istediğini alacaksın" dedi fluer. Ben artık gitmeliyim bill ile yemek yiyeceğiz dedi ve dreamland'den ayrıldı.
Amaryllis dreamland'i açtığında arzuladığı ilgiyi buldu. Insanlar karanlık günlerde biraz huzur istiyordu.
Sadece okul kreş ve yetimhane açık değildi ve savaştan sağ çıkarsa onlarida açacaktı.
Noel tatilinde harry ve arkadaşları dreamland'i görmek için geldiler.
"Burası inanılmaz" dedi ginny büyülü hayvanat bahçesindeysiler.
"Kesinlikle harika" dedi hermione bir tek boynuzlu atı okşarken.
"Teşekkür ederim" dedi tek boynuz shine.
"Konuşuyorlar mı" diye sordu şaşkınlık ve hayranlık dolu bir sesle hermione.
"Evet hepsi kendi türlerini nerede yaşadıklarını neyi sevip neyi sevmediklerini söylüyorlar ama büyüde küçük bir hata var aslında o kadarda önemli değil" dedi amaryllis.
"Öyle mi neymiş" dedi hermione merakla.
"Kendilerine isim veriyorlar. Bu tek boynuzun adı shine" dedi amaryllis.
"Vay canına" dedi hermione "aslında güzel isim shine" dedi gülümseyerek onu okşamaya devam etti.
"Teşekkür ederim" dedi shine kişneyerek.
"Hadi diğer yerleride gezelim" dedi harry.
"Evet restoranları merak ediyorum" dedi ron.
"Nasıl her zaman ac oluyorsun ron" diye sordu hermione.
"Ben büyüyen bir çocuğum" dedi ron kızararak.
"Her zaman aynı bahane" dedi ginny kardeşine.
Çocuklar dreamland de olabildiğince vakit geçirdiler.
Sihirli lunaparktaki çoğu oyuncağa bindiler ve eğlendiler. Sinemada muggleların büyü hakkında hazırladığı bir film izlediler.
"Biz bu kadar şapşal değiliz" diye isyan etti ron.
"Aslında sen öylesin" dedi ginny.
"İkizlerin yerini almaya mı çalışıyorsun ginny" diye sordu ron.
"Belki alıştırma yapıyorum" dedi ginny ve herkes kahkaha attı.
"Burası oldukça kalabalık" dedi harry "ikizlerin dükkanı kadar popüler olacak gibi görünüyor" dedi harry.
"Bence daha popüler olacak" dedi ginny.
"Özellikle okul katıda açıldığında" dedi gülümseyerek hermione. "Muggle okullarında sorun yaşamamak güzel olacak yeni nesil için" diye devam etti.
"Umarım benimde amacım bu" dedi amaryllis.
"Neden öyle söyledin bakanlık sorun mu çıkartıyor" diye sordu harry.
"Henüz onay için bakanlığa başvuru yapmadım savaştan sonrasını bekliyorum. Savaşta neler olacağını asla bilemeyiz öyle değil mi" dedi buruk bir gülümseme ile amaryllis.
Kimse neden öyle dediğini sormadı. Herkes aynı şeyden korkuyordu sevdiklerini kaybetmekten.
"Hadi gidelim artık molly endisenmeye başlamıştır" dedi amaryllis ve çocuklar ile dreamland den ayrıldılar.
Dreamland belirli bir saatte müşterilere uyarı yapacak herkes çıktığında da sihirle kendini muhurleyecek şekilde tasarlanmıştı.
Bu yüzden amaryllis insanları kendi haline bırakmakta tereddüt etmedi. Noel tatilini en güzel şekilde geçirmelerini istiyordu.
Mutluluk bu günlerde çok zor bulunan bir şeydi.
Kovuğa girer girmez molly onlara kemik kıran bir kucaklama ile sarıldı.
"Neredeydiniz sizi çok merak ettim sizi kontrol etmesi için birilerini gönderecektim saldırıya uğradıgınızı zannettim" dedi molly bir nefeste.
"Sakin ol molly sadece dreamland deydik o yüzden geç kaldık" dedi amaryllis.
"Tamam öyleyse hadi yemek hazır başlamak için sizi bekliyoruz" dedi molly ve onları masaya yönlendirdi.
Amaryllis charlie'nin dudaklarına bir öpücük bıraktı ve yanına oturdu.
Herkes yerini aldığında neseyle yemeğe başladılar. Mutluluğa onlarında ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy