Iki Eski Dost

337 24 1
                                    

Duruşmadan sonra sirius suçsuz olduğu ortaya çıktığı ve özgür olduğu için mutluydu.
Çocukluk arkadaşı remus yanına geldiğinde ona sarıldı.
Özür dilerim dostum kurt adam olduğunu söylemek zorunda kaldım.
Sorun değil şimdi sende kayıtlı bir animagus olacaksın dedi gülerek.
Ah hatırlatma bu çok kötü oldu. On iki yılda neler yaptın bana anlatacaksın.
Çok bir şey olmadı yalnızdım. Birkaç yıl önce harryi görmek için weasley ailesinin evine gittim. Orada amaryllis ile tanıştım. Weasleylere maddi yardım yapmak istiyordu. Okuldayken harry ile ilgilendikleri için yazdığı bilgisayar programlarını mugglelara satmalarına yardım ettim. Molly payımı almamı istedi ve o parayla saklı bahçe adında bir restorant açtım diagonda.
Aha kendi işimin patronuyum diyorsun yani dedi ve kahkaha attı sirius.
Dalga geçme seni garson yaparım yoksa.
Ah dostum lütfen beni garson yap böylece güzel bayanlarla flört edebilirim.
Korkarım bu biraz beklemek zorunda dedi dumbledore.
Harry ve diğerleri de yanına gelmişti. Herkes siriusa tek tek sarıldı.
Neden beklemek zorunda beni bir yere kapatmayı düşünmüyorsun değil mi.
Remus karanlık sanatlar dersi veriyordu.
Hala veriyor albus.
Hayır sirius kimse çocuğunun bir kurtadamdan ders almasını istemez bu yüzden istifa ettim.
Tamda bu yüzden dönemin geri kalanında remusun yerine karanlık sanatlar öğretmeni istiyorum.
Ama.
Kabul et sirius hem harry ile daha fazla vakit geçireceksin. Ben yeteri kadar geçirdim.
Ama garson olacaktım.
Merak etme haftasonları ek iş olarak garsonluk yaparsın.
Tamam peki zaten beni ruh emicilere vermeye kalkan snape ile kapanmamış bir meselemiz var.
Ah hayır seni bu işi almaya ikna etmemeliydim.
Ama yaptın dostum. Şimdi o koca burnunu her ise soktuğunda pişman olacak.
Harry ve arkadaşları kahkaha attılar. Bunu izlemek eğlenceli olacaktı.
Hogwarts
Albus Dumbledore kalenin koridorlarında müdür odasına giderken snape yanına geldi.
Sayın müdür black ruh emicilere verildi mi.
Korkarım hayır severus aslında suçsuz olduğu anlaşıldı. Gelecek postasında daha ayrıntılı olarak okuyabilirsin. Ve unutmadan remus öğretmenlik görevinden istifa etti onun yerine sirius gelecek dönem ortasında öğrencileri öğretmensiz bırakamayız öyle değil mi iyi geceler severus.
   Işte bu severusun beklediği birşey değildi. Black okula gelirse eski defterler yeniden açılırdı ve iki öğretmen arasında bir savaşa neden olurdu.
   Okula gitmeden önce mollynin evinde tam anlamıyla bir ziyafet vardı. Sirius... Harry senin vaftiz baban olduğum için vasiligini alacağım tabi benimle yasamak istersen dedi.
Çok isterim. Harry biraz durakladı ama amaryllis var teyzemin evinde beni seven ve umursayan tek kişi onu ailesi ile yalnız bırakamam.
Beni düşünme harry onlarla nasıl başa çıkacağımı  biliyorum. Siriusla eğlenmenin tadını çıkar.
Istersen sende bizimle birlikte yaşayabilirsin. Diagona grimmondda aileden kalma büyük bir evim var. Teyzenin senin cadı olduğunu söylediğinde çok mutluydu. Yaşasaydı onunla yasamanı isterdi ve seninle gurur duyardı.
Lütfen amaryllis kabul et lütfen.
Amaryllis Harry'nin gözlerine baktı. Vaftiz babasıyla yaşamak istiyordu ama onu bırakmakta istemiyordu. Aslında bu çok iyi olur dedi.
Evet diyerek amaryllise sarıldı harry artık gerçek bir ailesi vardı.
  Ertesi gün gelecek postası dahil bütün gazeteler sirius blackin masum olduğunu ve dönemin geri kalan kısmında remus lupinin yerine karanlık sanatlar öğretmeni olacağını yazıyordu.
Siriusun okula gelecek olmasından severus snape ve slytherin dışında kimse rahatsız değildi. Slytherinler aklı dengesi bozuk birini istemiyorlardı.
   Sirius okula girdiğinde öğrenciler onun slytherin öğrencilerinin söylediği gibi akli dengesi bozuk olmadığını aslında remus lupin kadar eğlenceli ve rahat göründüğünü fark etti.
Çünkü sirius snape'i görünce ona sarılmıştı daha çok kemiklerini kırmaya çalışıyor gibi görünüyordu.
Snape... Black kemiklerimi kırmaya çalışıyorsan bunun için büyüler var üzerinde deneyebilirim dediğinde.
Ah severus tecrübelerini bizimle paylaşmak istemen ne kadar güzel diye karşılık verdi.
Şaka mıydı yoksa geçmişte böyle bir olay yasanmismiydi kimse bilmiyordu ama dönemin geri kalanında çok egleneceklerini biliyorlardı.
    Snape ve black arasında fiziksel boyuta ulaşmamış bir savaş olduğu gözle görülür bir gerçekti. Yapmaları gereken tek şey oturup bu savaşı kimin kazanacağını görmekti.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin