Marge Teyze

350 21 3
                                    

Zaman su gibi akıp gidiyor deyimi tam bir saçmalıktı. Hiçte su gibi akıp gitmiyordu.  Normal insanlardan 3/4 oraninda yavaş yaşlanan cadı icin bile neredeyse ölümsüz sayılırdı  ama babasının kız kardeşi marge teyze bir vampiri bile ölüme sürükleye bilirdi.Önündeki tabaktaki yemekle oynayan amaryllis karşısındaki kadını boğmamak için zor tutuyordu kendini. Eğer lucius malfoy ailesini görse onlarla dost olurdu.
Marge Teyze işkencesi devam ederken amaryllis mümkün olduğunca onu duymamaya calisiyordu. Ama öfke sorunları olan kuzeni için aynı şeyi söyleyemezdi.
Amaryllis tatlım dedi gıcık sesiyle gittiğin kızlar okulunda derslerin nasıl.
Çok iyi sınıfın en iyilerinden biriyim.
Peki arkadaşların onlar seninle iyi geçirmiyorlar mi.
Iyi gecinende var gecinmeyende.
Sana kötü davrananlara dersini veriyorsun değil mi.
Hayır... böyle saçmalıklarla uğraşmaktan daha önemli işlerim var.
Bu tamamen yalandı kaç tane slytherin öğrencisini lanetlediğini hatırlamıyordu. Marge teyzeye bunu söylese kadın deli olduğunu düşünürdü onu lanetleyerek deli olmadığını kanıtlayabilirdi tabi ama bu okuldan atılmasına neden olurdu. Zaten ailesi geçen yıl bir ev elfi yüzünden okul dışında büyü yapamayacaklarını öğrenmişti ve işler yine bozulmuştu okuldan atılırsa onlarla kalamazdı.
Ne demek derslerini vermiyorum. Tatlım yumruğu masaya vurmalısın böylece senin kolay lokma olmadığını anlarlar. Ben senin yaşındayken öyleydim.
Peki bu sana ne kazandırdı. Ah doğru on iki köpekle yalnız bir hayat. Ben almayayım sağol.
Annesi babası ve teyzesi bir süre ona dik dik baktılar ama amaryllis onlarla ilgilenmedi.
Bunu fark eden marge öfkesini harrye yöneltti.
Onu hangi okula gönderiyorsun vernon.
St. Brutus dedi vernon. Umutsuz vakalar için bir okul.
St. Brutus de dayak var mı çocuk.
Harry hayır çok iyi bir okul demek istesede eniştesi yüzünden.
Evet var ben çok dayak yedim. Dedi.
Marge teyzesi ve eniştesine haraket etmeye başlayınca harry büyüsünü kontrol edemedi. Teyzesinin elindeki kadeh parçalandı.
Biliyor musun marge teyze annelik konusunda ders vermesi gereken en son insan bile değilsin.
Sen ne dedin dedi marge amaryllis Harry'nin üzerindeki baskıyı hafifletmek istiyordu. Yoksa işler kontrolden çıkacaktı.
Ne dediğimi duydun yoksa duyma problemin mi var.
Petunia bu kız ne zaman böyle edepsiz oldu.
Bilmem sanırım annemde sorun var sonuçta lily teyze kız kardeşi onda sorun varsa annemdede olabailir kalıtsal tıpkı dişi kopeklerindeki gibi.
Annen iyi bir kadın ama sen o ucuz teyzene benzemişsin.
Dediğinde harry öfkelendi. Bir anda marge teyze balon gibi şişti ve tavana yükseldi.

 Bir anda marge teyze balon gibi şişti ve tavana yükseldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Anenesi ve babası panik yapmıştı. Ama ne Harry'nin nede amaryllis'in umrunda değildi. Amaryllis Harry'nin yanına geldi eşyalarını topla gidiyoruz.
Harry onu ikiletmeden yukarı çıktı.
Sonunda aşağıya indiklerin vernonla tartışıp evden ayrıldılar.
Amaryllis Harry'nin Ilk yılında olduğu gibi kolunu ileri uzatıp knight bus'i çağırdı. Çok geçmeden gelen otobüsle çatlak kazana yol  almadan önce karşı kaldırımda kendilerine bakan siyah bir köpek gördüler. Ama durup o köpeğin neden kendilerini izlediğini anlayacak vakitleri yoktu.
Otobüse bindiklerinde
Harry dedi yumuşak bir sesle amaryllis evdekiler için üzgünüm.
Sen neden üzgünsün ki senin suçun değil.
Evet değildi yinede suçlu hissetti.
Eh dedi amaryllis en azından hogsmade belgeni imzalamıştık. Bir şey kaybetmiş sayılmazsın.
Evet.
Yaz başında amaryllis kendi belgesini imzalattığı gibi harryninkinide imzalanmıştı.
Herkes kasabaya giderken o okulda kalamazdı.
Otobüs durdugunda çatlak kazanın önündeydiler eşyalarını alıp aşağı indiler.
Yazın geri kalanı onlar için daha huzurlu olacaktı yanılıyorlardı. Henüz farkında değillerdi.

 

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin