Üç Büyücü Turnuvası

326 22 9
                                    

Sirius neler oluyor.
Barty harryi karanlık işareti oluşturmakla suçluyor olan bu.
Tabi mugglelara saldırganda o zaten. Sirius alaylı öfkeli bir ses çıkardı.
Bakanlığın elinden kaçırdığı olun yiyenler için başkasını suçlaması normal senin  yargilanmadan azkabana atilmanda bay crouch  sayesinde olmuştu öyle değil mi.
Hatırlatman iyi oldu amaryllis.
Bay crouch neden gidip ımperius laneti altında olduğunu söyleyen kişilerin çadırlarını kontrol etmiyorsun çünkü sende bunun arkasında lucius ve diğerlerinin olduğunu biliyorsun. Sadece kabul etmek istemiyorsun seni aşağılık herif.
Sirius sakin ol.
Remus onu kenara çekti.
Bırakta işlerini yapsınlar.
Onların isini yapması bana on iki yıla patladı remus.
Biliyorum ama artık özgürsün bunu maffetme.
Harry neler olduğunu tam olarak anlamamıştı. Remus ve diğerleri ile oradan ayrıldı.
Buda neydi neden benim yaptığımı düşünüyor.
Boşver harry barty crouch her zaman kendi çıkarlarını koruyan biri olmuştur. Kendi ogluda bir ölüm yiyendi onuda azkabana attı dedi amaryllis.
Sonra ne oldu.
Çocuk orada öldü cesedi almaya bile gelmedi. Ruh emiciler onu azkabanin bahçesine gömdü pencereden izledim dedi sirius.
Percy hayır bay crouch öyle biri değil. O çok iyi ve yasalara saygılı onu kötü göstermeyi bırakın dedi.
Evet iyi niyetini ev cinine gösterirken gördüm dedi hermione.
Efendisinin sözünden dışarı çıktı yapmamalıydı.
Percy dedi charlie crouch gibi bir pislik olmayı bırak. Bir tanesi herkese yetiyor sana gerek yok.
Ortam ne kadar gergin olsada bu biraz olsun neşelerini yerine getirmişti.
Kaos yatıştıktan sonra herkes bir araya geldi. Bill charlie remus ve arthur hafif yaralıydı siriusunkiler biraz daha derindi. Görünüşe bakılırsa oradaki herkesten öfkesini çıkarmıştı tabi bunun bedelide olmuştu ama umursuyor gibi görünmüyordu.
Charlie'nin  sırtında yara vardı ona iksir sürmeye çalışmış ama işe yaramamıştı. Amaryllis yanına oturdu iksiri elinden aldı. Yarasına sürmeye başladı.
Gerçekten çok güzel diye düşündü charlie.
Amaryllis sanki duymuş gibi kaslarını çattı.
Endişelenmişti ama o daha çok arkasında bir şeye odaklanmıştı.
Ejderha dövmem mi var diye sordu şaşkınca.
Charlie bunu tamamen unutmuştu. Bu dövme büyülü bir dövme idi vücudunda sürekli hareket ediyordu. Charlie'nin ruhunu temsil ediyordu. O yüzden çoğu zaman hareketli ve agresifti. Amaryllise cevap vermediğini fark etti.
Evet. Annem görünce çıldırdı.

 Annem görünce çıldırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tahmin edebiliyorum. Güzel görünüyor.
Teşekkür ederim. Hogwarts bir hafta sonra açılıyor.
Sonunda okulda olmayı özledim.
Peki okuldayken özleyeceğin şeyler yok mu.
Elbette var.
Okul bu yıl biraz daha hareketli olabilir.
Ne demek bu.
Bilmem. Sanırım bunu daha sonra öğrenmen gerekecek.
Ah merak etmem için yem atıyorsun. Ikizler bu konuda percyden bıktılar.  Sende beni bıktırmaya mı çalışıyorsun.
Hayır öyle bir şey yapmam.
Öyle mi yani üç büyücü turnuvası için heyecan uyandırmaya çalışmıyor musun.
Charlie şaşırmıştı. Amaryllis bunu fark etti.
Ben büyü araştırmacısıyım charlie bakanlıkta tanıdıklarım var onlar söyledi. Açıkçası bu beni endişelendiriyor. Bu yarışmada insanlar ölüyor.
Evet ama bu yıl önlemler en üst düzeyde olacak.
Tehlikelerde öyle charlie.
Charlie buna itiraz edemedi amaryllis haklıydı. Okula ejderha götürecekti bu bile kolay olmayacağının kanıtıydı.
Bunun iyi tarafida vardı tabi amaryllisi yeniden görecekti bunun için heyecanlandı.
Amaryllis charlie'nin yarasını sarmayı bitirdi.
Sırtını bir kaç gün zorlama açılabilir.
Evet teşekkürler.
Herkes tamam mı dedi arthur anneniz evde bekliyor ve çok endişeli.
Evet hazırız dediler aynı anda.
Herkes toparladıktan sonra anahtarla kovuka döndüler. Molly onları rahat bir nefes alarak mutlulukla karşıladı.
Öğle yemeğinde percy bubyik çok yoğun olacak dedi.
Evet biliyoruz. Bütün yaz söyledin dedi fred
Ama o yoğunluğun be olduğuyla ilgilenmiyoruz bizi rahatsız etmeyi bırak diyerek kardeşini destekledi george.
Size saldırıda lanet mi çarptı yoksa percyden gerçekten bıktınız mı.
Ikincisi dediler aynı anda.
Güzel o zaman ben merakınızı gidereyim.
Nasıl olacak o sen nereden bile bilirsinki dedi percy küçümser bir şekilde.
Amaryllis percynin bu tutumundan memnun olmadı. Üç Büyücü Turnuvası bu yıl yeniden yapılıyor. Hogwartsta gerçekleşecek.
Nee! Diye bağırdılar.
Amaryllis sırıttı. Percy kıpkırmızı görünüyordu Onu küçümsemesi pahalıya mal olmuştu.
Yemegin geri kalanında turnuvada neler olabilecegini konuştular. Charlie neredeyse bütün gece amaryllisi izledi ve ona bir kez daha hayran kaldı.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin