Dördüncü Yarışmacı

301 21 4
                                    

Ne! Hayır diye bağırdı amaryllis. Bu nasıl olabilirdi. Harry'nin adını kadehe atmadığından emindi. Ama kim neden böyle bir şey yapmıştı.
O gece siriusa haber verdi. O da en az kendisi kadar şaşırmış ve sinirlenmişti. Okuldan biri kara büyüyle kadehi yanıltmıştı. Ama kim amaryllis bunu bulmalıydı.
Ertesi sabah kahvaltı sırasında sirius öfkeyle büyük salona girdi.
Albus bu saçmalıkta ne. Nasıl harry'nin yarışmasına izin verirsin.
Sakin ol sirius benimle gel seninle konuşalım.
Ikili büyük salondan çıkarken snape ve mcgonagall onları takip etti.
Müdür odasına girdiklerinde sirius dedi dumbledore harrynin adını kadehe atmadığını biliyorum.
Karkarof yapmıştır onun bir ölüm yiyen olduğunu biliyorsun.
Karkarof neden ikinci bir hogwarts rakibi istesin black.
Ah snivelius ölüm yiyen arkadaşını mı koruyorsun.
Beni kışkırtma black.
Kesin şunu ikinizde dedi mcgonagall. Ikimizin düşmanlığından daha büyük sorunumuz var harry. Onu bir yem olarak kullanamayız.
Kullanmak mı minerva onun geri çekilmesi gerekiyor.
Ne yazıkki bunu yapamaz sirius. Kadehin büyüsü bağlayıcıdır bozulamaz.
Yani öylece durup vaftiz oğlumun öldürülmesini bekleyeceğim.
Ne yazıkki başka bir şey yapamayız şu anda.
Sirius harryi insanların öldüğü bir yarışmada hayatta kalmak için yarışırken görmek istemiyordu. Yapabileceği bir şey olmadığını da. Ona ancak yarışma için büyü öğrenilirdi amaryllis bunu yapmayı düşünmüştür zaten diyerek kendini teselli etmeye çalıştı ama teselli bulamadı korkuyordu.
Harry ve diğerleri ile görüştükten sonra okuldan ayrıldı çaresizlikten hiç bu kadar nefret etmemişti azkabanda bile.
Birinci yarışma yaklaşırken herkes nasıl bir testten geçeceklerini merak ediyordu. Amaryllis harry ve cedric arasında sıkışıp kalmıştı malfoyun rozetleride işleri kolaylaştırmıyordu. Birinci testin ejderhalar olduğu fısıltı şeklinde yayılmaya başladı amaryllis gerçek olup olmadığını öğrenmek için karanlık ormana gitti.
Gerçekti devasa hayvanlar huzursuz ve şiddetli bir şekilde bakıcılarına ateş püskürtüyordu.
Amaryllis ne yaptığından emin olmadan arkasında saklandığı ağacın arkasından çıktı. Bir şey onu ejderhalara çekiyordu.
Amaryllis açıklığa çıktığında ejderhalar biraz sakinleşti. Bakıcılar neler olduğunu anlamak için etrafa bakarken charlie amaryllis'i fark etti.
Amaryllis burada olmamalısın yasak.
Ah özür dilerim sadece dedikoduların gerçek olup olmadığından emin olmak istedim.
Malesef gerçek bakanlığın on yedi yaşındaki  çocukları ejderha yemi yapmaya karar vermeleri şok edici. Şey özür dilerim harryi unuttum.
Sorun değil ben unutmuyorum şey artık gitsem iyi olacak.
Amaryllis..
Merak etme kimseye söylemem ama zaten bunun için çok geç.
Teşekkürler ve malesef haklısın.
Amaryllis giderken charlie arkasından bakmaktan başka bir şey yapamadı. Amaryllis onu sasirtmaktan vazgeçmeyecekti. Ejderhaların ona nasıl tepki verdiklerini gördü ama bunun nedeni neydi nasıl sakinlesmislerdi. Amaryllis dursley çözülmesi gereken bir bilmeceydi ve charlie weasley bu bilmeceyi çözmek istiyordu.
Diğer taraftan amaryllis ejderhaların kolyenin sihrini hissettiklerini bu yüzden sakinlestiklerini biliyordu. Kolyeyi yanında taşımanın doğru olup olmadığından emin değildi yada harrye verirse kural ihlali olur muydu gözler zaten üzerindeyken daha fazla dikkat çekmesi fikri onu sarstı. Kolyeyi harrye verirse onun üzerindeki baskı artardı kolyeyi kendisinin verdiği ogrenilirse bakanlık kolyeyi kendisinden alabilirdi  harryi ejderhalarla başbaşa bırakmak istemiyordu ama başka bir şeyde yapamazdı.
Yarışma günü yarışmacılar çadırdaydı. Harry'nin yanına gitmek istedi cedric ile ikisine sarılmak ve hayatta kalın demek istedi ama yasaktı. Bu yüzden heyecandan yerinde duramayan öğrencilerin arasında endişeyle bekliyordu.
Ilk yarışmacı cedricdi. Ejderhayla basa çıkmakta oldukça iyiydi yumurtayı almıştı. Amaryllis için harry ve cedricden daha önemli bir şey yoktu. Harry'nin de başarılı olmasını diledi ama bu kolay olmayacaktı.

Harry macar boynuz kuyruğun saldırısından son anda kurtuldu ve yumurtayı aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harry macar boynuz kuyruğun saldırısından son anda kurtuldu ve yumurtayı aldı. Bu amaryllisi biraz rahatlattı ejderha bağlı olduğu zinciri koparana kadar.
Hayatında ilk kez bir hayvana ne olacağını umursamadı. Harry okulun etrafında uçarak ejderhadan kurtulmaya çalışıyordu. Sonunda yumurta ile birlikte geldiğinde ejderha umrunda bile değildi bundan pişmanda değildi. Kuzeni hayattaydı ikinci tura geçecekti önemli olan tek şey buydu.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin