28. Bölüm

277 20 8
                                    

On iki yıl!! o kadar zaman azkabanda yapmadığın bir şey için mi tutuldun dedi june sirius kendisine öğle yemeği teklif ettiğinde onu daha iyi tanımak için kabul etmişti adamın evinde kalıyordu ama adını ve insanların evinde kalmasını sorun etmediğinden başka bir şey bilmiyordu. Şimdi bir restorantta yemek yiyip sohbet ediyorlardı ve june öğrendiği bu bilgi karşısında şok olmuştu.
Evet aslında bir açıdan bunu hak ettim peterin sır tutucu olmasını ben istedim. Bunun bedeli ağır oldu orada geçirdiğim yıllardan çok james ve lily'nin ölümüne dolaylı yoldan da olsa sebep olmanın verdiği acı beni öldürüyor.
  June onu rahatlatmak için elini tuttu. Adamın kederini görebiliyordu june da benzer bir durum yaşamıştı. Kuzeni kendisini bir dryad ile aldatmış kocasını terk edince ona gelmişti onu teselli etmişti onu evinde bırakıp ise gitmişti geri döndüğünde kuzeninin cansız bedeni onu karsilamisti. Yanında kendi kanıyla "benden kaçmaya çalışmamalıydın aşkım"yazılıydı. June kuzeninin kocasının ne kadar sadist bir pislik olduğunu ancak o zaman anlamıştı herşey için çok geç olduğunda. Bu olay ailesini yıkmıştı atlatılması uzun sürmüştü o katil amerikan büyücülük yasaları gereği idam edilmişti. June  ve ailesi biraz da olsa adalet bulmuşlardı. Erkek kardeşi derek kızının adını kuzenin anısı olarak celine koymuştu june o küçük kıza her baktığında kuzenini görürdü. Kendi kederini daha yeni tanıştığı ve bir pervane böceğinin ateşe çekildiği gibi çekildiği adamla paylaştı.
Sirius böyle bir durumda ne söyleyeceğini bilemedi ne soylenirdi ki. Kardeşi varmıydı diye sordu sessiz geçen bir kaç dakikadan sonra.
Ikimizinde iki erkek kardeşi var. Ailenin en büyük çocukları bizdik kardeşlerimizi küçük oldukları için kızdırmayı severdik dedi buruk bir gülümseme ile.
Benim de bir erkek kardeşim vardı ailem onu çok severdi çünkü onlara karşı gelmezdi onu kurtarmayı denedim okula gelince ama bana bir hain olduğunu söyledi o günden sonra asla cocuklugumuzdaki gibi iki kardeş  olamadık kan saflığı ve slytherin olmak ailemde saplantıydı regulusta bu saplantının kurbanı oldu.
Ona tam olarak ne oldu dedi june bir kardeş olarak acı çekiyordu bu adamın hayatında acıdan başka bir şey yok gibiydi.
Ailemin istediği gibi bir slytherin ve ölüm yiyen oldu kötü şeyler yaptı çok kötü ve bir gün ölüm yiyenlerden ayrılmak istediği için öldürüldüğünü öğrendim cesedini asla bulamadılar bazen bunun regulusun bir oyunu olduğunu düşünüyordun geri döneceğini ve herkesi kandırdığı için mutlu olacağını asla dönmedi dönmeyecekte artık biliyorum. 
Hayatları acı tatlı olaylarla bir hamur gibi yoğurulmuş iki insan o restorantta saatlerce sohbet etti bazen kenetlendiler bazen kahkaha attılar. Saatler o kadar hızlı geçmişti ki havanın karardığını fark etmediler.
Akşam yemeği de yer miyiz yoksa evde mi yemek istersin diye sordu.
June küçük bir gülümseme ile akşam yemeği başka zaman sirius insanlar meraktan çıldırmadan dönsek iyi olur dedi. Sirius hesabı ödedi ve karargaha doğru yola çıktılar.
Neredeydin dedi merakla remus öğle den önce çıktın akşam yemeğinde dönüyorsun senin için bir arama ekibi kurmak üzereydim.
Ah sevgilim beni çok mu özledin ama ben bağımsız biriyim biliyorsun böyle hesap sorulmasından hoşlanmam ilişkimize zarar veriyorsun dedi sirius cilveli bir kadın gibi saçıyla oynarken onları dinleyen herkes kahkahalara boğulmuştu.
Kaba çeneni dedi remus.
Içeri yeni girmiş ve siriusun söylediklerinin yarısını duymuş olan severus.
Sonunda ilişkinizi halka açık bir şekilde yaşamaya başlamanız sizin için iyi bir şey ama insanların  pirelerinizi görmek isteyeceğini sanmıyorum dedi alaycı bir sesle.
Sirius tam severus snape'e cevap verecekken remus.
Tavsiyen için teşekkürler severus ama ihtiyacımız yok dedi.
Sirius muzaffer bi şekilde sırıttı. June bu adamın sorununu anlayamadı siriusun arkadaşı ile dalga geçtiği acıktı neden onlara satasiyorduki. Bunu dağa sonra amaryllise sormaya karar verdi.
Amaryllis nerede diye sordu harrye.
Çalışma odasında bir şeyler icat etmeye çalışıyor içeri girmemize izin vermedi.
Evet bu bende daha fazla merak uyandırıyor bir yolunu bulup girmeliyiz dedi fred.
Kesinlikle girmeliyiz kapalı kapılar arkasında iş çevirmek bizim işimiz dedi george.
Hayır girmiyorsunuz amaryllis'in uğraşması gereken çok şey var sizin saçmalıklarınızla uğraşamaz dedi charlie sert bir şekilde.
Charlie kardeşim seni son zamanlarda  tanıyamıyorum amaryllis seni ele geçiriyor gibi bu beni korkutuyor dedi fred.
Tabiki onu ele geciriyor fred özellikle geceleri öyle değil mi.
Ne demek o dedi şapşal bir ses.
Ah ronninkski charlie amaryllis ile birlikte uyuyor hepsi bu dedi kıkırdayarak fred. Arkadaşının erkek kardeşi ile birlikte olmasından gayet memnun görünüyordu.
Bu sizi ilgilendirmez o on yedi yaşında kendisi için karar verebiliyor sizin için aynı şeyi söyleyemem ne zaman büyümeyi düşünüyorsunuz.
Büyümeyi düşündüğümüzü kim söyledi dedi ikizler ayni anda.
June onları yalnız bırakıp vaftiz kızının yanına gitti. Amaryllis kapıda biri olduğunu duyunca defolup gitmelerini soylecekti ama onun vaftiz annesi olduğunu görünce vazgeçti.
Merhaba tatlım dedi june.
Merhaba june teyze.
Tılsım üzerinde çalışmaya başladın mı.
Evet ve henüz hiç bir yere varamadım.
Bundan emin misin ikizler gayet yol aldiginizi söyledi dedi kıkırdayarak korunuyorsun değil mi diye sormadan önce.
Amaryllis kıpkırmızı oldu evet dedi utangaç bir sesle.
June konuyu değiştirmek için sirius ve severusun birbirleri ile ne sorunu var dedi merakla.
Çocukluktan kalma bir sorun tam olarak bende bilmiyorum ama birbirlerini öldürmeye meraklılar.
June bir şey söyleyecekken molly içeri girdi.
June mutfakta bana yardım eder misin bütün iç halka yemeğe kalıyor ve fazla vaktim yok amaryllis meşgul olmasa bana yardım ederdi dedi.
Sorun değil molly ben yardım ederim.
Molly june ile çıkmadan önce Amaryllis tatlım charlie ile birlikte olmanıza çok sevindim dedi ve unutmadan evlenmeden torun istemiyorum canım yani dikkatli olun tamam mı dedi.
Amaryllis kendisini öldürmek istiyor gibi görünüyordu june bu tepkisine kıkırdadı ve molly ile mutfağa gitti.
 

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin