Amaryllis eve hayran kaldı seyrek bir dekarasyon düzeni vardı ve rahat hissettiriyordu. Charlie'nin arkasından eve girdiğini ve kapıyı kapattığını duydu arkasını döndü...
Bana yatak odasını göstermeyecek misin dedi.
Charlie onu yatak odasına götürdü. Yatak odasıda evin geri kalanı kadar seyrek mobilyalara sahipti. Amaryllis yatağa yaklaştı nevresimin yumuşaklığını ve yatağı kontrol etti charlie'ye dönüp.
Amaryllis yatağa yaklaştı nevresim yumuşaktı yatağı kontrol etti.
Yatağın rahat olduğundan emin değilim dedi.
Charlie yatağa yaklaştı amaryllis'in seviyesine eğildi
Yatağı kontrol etmene yardım edeyim dedi ve dudaklarını birleştirdi.Güneş hogwarts'in üzerinde turuncu bir gün batımına dönüşüyordu. Amaryllis uyandı ve artık okula dönmesi gerektiğini fark etti. Charlie'nin yanağına bir öpücük bıraktı. Adam kıpırdadı ve...
Biraz daha uyuyalım dedi uykulu bir sesle.
Yapamam okula dönmeliyim dedi amaryllis.
Charlie gözlerini isteksizce açtı biraz daha kalamaz misin dedi.
Hayır güneş batıyor geç kalamam dedi charlie'ye sarılarak.
Charlie ve amaryllis zor da olsa vedalastılar. Amaryllis okula döndüğünde Harry'den görünmezlik pelerinini almayı düşündü ama önce kolyenin ise yarayıp yaşamadığına bakacaktı.
Akşam yemeğinden sonra bitki bilim seralarından birine gitti. Elini kolyenin üzerinde tutarak bir bitkiye şu soruyu sordu...
Bana yaşam iksiri yapmakta kullanmam gereken bitkilerin ve diğer malzemelerin ne olduğunu söyleyebilir misin?
Bitkinin ona söylediği tek şey...
Ben senin aradığın bitkilerden biri değilim oldu.
Amaryllis bitkiye nereden başlaması gerektiğini sordu ama cevap alamadı. Her bitkiyle konuşmak ve sadece aradığının kendisi olmadığını duymak durumu olması gerekenden daha zor bir duruma soktu. Diğer bitkilerin daha anlayışlı olacağını umdu.
Amaryllis ortak salona döndüğünde Harry'nin yanına gitti ve alçak bir ses tonuyla.
Harry bana görünmezlik pelerinini ödünç verir misin diye sordu.
Harry ve arkadaşları ona onu ilk kez görüyormuş gibi baktılar. Onları suçlamadı yıllardır pelerini hiç istememişti hatta pelerinden bahsetmedi bile ama şimdi ona ihtiyacı vardı.
Sen kimsin ve amaryllis'e ne yaptın dedi şaşkın bir sesle ron.
Ron konuyu dramatize etme sadece pelerine ihtiyacım var dedi amaryllis.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy