Harrynin evlerine tasinmasinin ardindan sekiz yil gecmisti. Amaryllis ve harry gercek kardes gibi olmuslardi. Ama artik ayni okula gitmeyeceklerdi. Amaryllis bir kiz okuluna gidecekti. Her ikiside bundan memnun degildi. Okulun acilmasina günler kalmisti. Gunler dusunduklerinden hizli geciyordu.
HOGWARDS
Siyah elbiseli yeşil cübbeli bir kadin kalenin taş zemininde telaşlı ayak sesleri çıkartarak ilerliyordu.
Acilen müdürün odasına ulaşmalıydı. Yoksa çok geç olacaktı.
Odaya ulaştığında telaşla içeri girdi.
Albus çok büyük bir sorun var.
Albus Dumbledore meslektaşını gözlüğünün üzerinden izledi.
Ne oldu minerva mugglelar üçüncü dünya savaşımı çıkardı dedi eğlenen bir sesle.
Bakanliktakiler öğrencilerden birine mektup göndermeyi unutmuşlar.
Konu Dumbledorun dikkatini çekti böyle bir şey hiç olmamıştı.
Nasıl unuturlar minerva bu hiç olmadi.
Evet ama yoğunluk yüzünden mektupları stajyerlere yandırmışlar ve onlarda bir kişiyi atlamış.
Kimi.
Amaryllis Dursley.
Amaryllis Lilynin yeğeni annesi cadı olmak için Her şeyi yapmıştı ama büyü ile doğmadığı için bu mumkun değildi.
Lilynin okula gelip sevinçle haberi kendisine ilettiği zaman onun gözlerinin önünden geçti.
Bana severusu çağır minerva lütfen.Severus snape müdürün odasına girdi.
Beni cagirmissiniz mudur bey.
Evet. Severus öğrencilerden birine mektubunu götürüp onun okul alışverişini yapmasına yardımcı olmalısın.
Müdür bey mazur görün ama bu benim isim değil. Okul açılmak üzere hazırlık yapmalıyım.
Biliyorum severus ama bu öğrenci petunianin kızı.
Onu çocukluğundan beri tanıyorsun mektubu göndersem bile kızını göndermemek için elinden geleni yapacaktır.
Petunia onun kızı cadı mi. Severus şaşırmıştı.
Evet öyle bana ilk kez lily söylemişti bundan çok mutluydu dedi dumbledore yüzünde mutlu bir tebessüm vardı.
Severus biraz düşündü petunia cadı olduğu için kız kardeşi ve kendisinden nefret ederdi. Kızını kesinlikle okula göndermezdi. Kendisinden hep çekinmişti.
Kızı okula getirebilirdi. Hem Lilynin oğlu da oradaydı. Şimdi dokuz yaşında olmalıydı. Nasıl görünüyordu. Kime benziyordu. Iyimiydi. Bunları düşündükten sonra kabul etti.
Dumbledore ona gelecek fonunun anahtarını ve mektubu verdi. Severus privet drive gitmek için odadan çıktı.
Privet Drive
Harry doğum günü gecmiste olsa amaryllis'in kendisine aldığı pastayı yerken kapı çaldı.Pastayı saklayıp kapıyı açtı. Karşısında siyahlar içinde bir Adam vardı.
Buyrun dedi sakince kimsiniz.
Petunia yokmu.
Onlar yan komşudalar.
yalnız mısın.
Hayır kuzenim amaryllis ve dudley burada.
Sen harry olmalısın.
Kim olduğumu nereden biliyorsunuz.
Teyzeni tanıyorum. Onu çağır hemen gelsin.
Harry kapıda kiminle konuşuyorsun. Dedi bir kız sesi.
Tanımıyorum diye cevap verdi harry.
Şapşal tanımıyorsan neden konuşuyorsun.
Harry güldü çünkü o petunia teyzemi tanıyor.
O zaman içeri al. Dudley git anneme misafir olduğunu söyle.
Ben gitmem harry gitsin.
Harry senin usagin degil sen gideceksin. Yoksa sakladığın bütün çikolataları ona veririm.
Tamam gidiyorum dedi sıkkın bir sesle dudley kapıdan çıkarken severus içeri girdi.
Harry onu oturma odasına yönlendirdi.
Amaryllis kimin geldiğini görmek için içeri girdi ama onu tanımıyordu.
Severus içeri giren kıza baktı. Ipeksi sarı saçlar turkuaz mavi gözler. Orantılı vücut yapısı sevimli gamzelerle güzel bir kız vardı karşısında. Biraz lilyye biraz petuniaya benziyordu.
Petunia ve vernon komşudan dönerken misafirin kim olduğunu tartışıyorlardı. Oturma odasına girdiklerinde petunia taş kesildi onun burada ne işi vardı.Harryi kontrol etmeye mi gelmişti yoksa. Göz ucuyla harry baktı. Tanrıya şükür amaryllis'in doğum günü hediyelerini satarak aldığı giysilerden birini giyiyordu. Dudleyinkileri değil.
Severus düşünceleri okumuş biraz daha derine inmiş harrye davranış tarzını görmüştü. Bu onu kızdırdı.Ama birşey söyleyemedi yoksa işler daha kötü olurdu.
Petunia dedi konuşmamız gereken şeyler var çocuklar bir süre odasında kalsın.
Peki dedi petunia ve amaryllise harry ve dudley ile dışarı çıkmasını söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy