Amaryllis sonraki dolunayı heyecanla bekledi. Tahmin ettiği gibi dumbledore ona gecenin kraliçesi çiçeğini bulmuştu. Dumbledore'da amaryllis kadar iksirin ise yarayıp yaramayacağını merak ediyordu.
Dolunaya bir hafta kalmıştı. Amaryllis tılsımın iye yaramış olmasına dair umutlarını arttırdı.
Dolunaya iki gün kala amaryllis iksire başlamak için çalışma odasına gitti. Kırmızı üvez meyvesini kaynaması için kazana koydu diğer malzemelerin yerinde olup olmadığını kontrol etti. Sanki malzemeler bir anda yok olacakmış gibi hissetti.
Iki gün göz açıp kapayıncaya kadar gelip geçti. Gece yarısı dolunay gökyüzünde yükselirken amaryllis gecenin kraliçesinin açmasını izliyordu eşssiz bir manzaraydı. Çiçek açarken hafifçe parlıyor etrafa beyaz ışık favai fişekler saçıyordu. Ama durup izlemek için vakti yoktu hemen gecenin kraliçesini toplamaya başladı vakit kaybedemezdi.
Topladığı gecenin kraliçesi çiçeğini kaynayan kırmızı üvez meyvesinin içine koydu. Siyah gülü, çikolata çiçeğini ısırgan otunu ve papağan gagasını koydu. Biraz kaynadıktan sonra iksiri demlemedi için bıraktı ve ortak salona geri döndü.
Sonraki üç gün amaryllis için fırtına gibi geçti. Quidditch seçmelerinde hermione ile kuzeni ve arkadaşlarını izledi. Ron tam bir felaketti kendine güven kazanması gerekiyordu. Aslında iyi bir tutucuydu. Birde umbrige denen o kadın vardı. Amaryllis onun kendisini takip ettiğini fark etti. Buna şaşırmadı bir açığını arıyordu yada dumbledore'u zora sokacak bir şeyi biliyor olabileceği düşünüyordu.
Dumbledore'un odasına iksiri hazırlamaya başladığını söylemek için giderken arkasında ayak sesleri duydu köşeyi dönünce umbrige'in peşinde olduğunu gördü fark edilmediğini zannediyordu. Ona iyi bir ders vermek istiyordu ve yapacaktı ama bunu kendisinin yaptığı bilinmemeliydi.
Dumbledore'un odasına yakın olan bir geçide girdi. Amacı kimseye görünmeden umbrige'e bir dönüşüm büyüsü yapmaktı. Asasını çıkardı ve dışarıyı görmesini sağlayan küçük delikten onu pembe bir kurbağaya dönüştürdü ve bunun bir haftalık bir süre boyunca kalıcı olması için bir büyü yaptı.
Kahkahalarla gülmemek için kendini zor tutuyordu."Ehh" diye düşündü "onu olmadığı bir şeye dönüştürmedim. Uzun zamandır akraba ziyareti yapmamıştır artık yapabilir."
Dumbledore ile konuşmayı daha sonraki bir güne erteleyerek gizli geçidin başka bir kapısından dersliklere giden koridora gitti ve arkadaşlarıyla birlikte asla gelmeyecek olan karanlık sanatlar öğretmenini bekledi.
(Dolores jane umbrige orjinal formu.
Animagus formu: Insan)Profesör mcgonagall yüzünde eğlenmek ve dehşet ifadelerinin açığa çıkmak için can attığı bir ifade ile karanlık sanatlar sınıfına girdi yanında profesör dumbledore ve snape vardı.
Dumbledore eğlendiğini sağlama zahmetine girmemişti snape ise ilgisiz görünüyordu.Profesör mcgonagall " profesör umbrige'e bu dönüşüm büyüsünü kim yaptı" dedi. Öğrenciler önce merakla ona baktı sonra sınıfta bir kahkaha fırtınası çıktı.
"Nasıl yani elinizdeki pembe kurbağa profesör umbrige mi" diye sordu Angelina.
"Evet. Onu müdür odasına yakın bir yerde bu durumda bulduk bazı büyülerle onun bayan umbrige olduğunu öğrendik. Şimdi bunu kim yaptı" diye sordu mcgonagall.
Ikizler "Bu harika bir fikir neden bizim aklımıza gelmedi ki."dedi aynı anda.
Profesör mcgonagall'ın bakışlarını görünce sessiz kahkahalarla önlerine döndüler.
"Soruyu tekrarlamayacağım" dedi mcgonagall. Ama hiç kimseden ses çıkmadı. "O kimse umarım yakalanmaz çünkü bazı büyük belada"dedi mcgonagall.
"Neden onu eski haline geri dondurmediniz profesör"dedi alicia meraklı bir sesle.
"Çünkü büyüyü kim yaptıysa zaman çizelgesi koymuş belirlediği süre dolmadan onu eski haline geri donduremiyoruz. Malesef büyü çok güçlü onu kıramadık"dedi eğlencesini saklayarak.
Sınıf bir kez daha kahkaha ile çınladı. Öğretmenler sınıftan çıkarken amaryllis onu asla bulamayacaklarini düşündü.
Üç gün sonra yine iksirin yanındaydı.
Sabah güneşinin doğmasına dakikalar kala siyah zambağı içine koydu. Güneş iksiri ısıtırken turuncu bir buhar yükseldi. Akşam ginesi de görevini yerine getirince geriye yeşim asma çiçeği ve taze ayva çekirdeği ekleyip bir mezarlığa gömmek kalmıştı.Iksirin bir mezarlıkta gömülmesi için dumbledore gitti.
Dumbledore içeri girmesi için izin verdi."İksiri bitirdiginizi görüyorum bayan dursley" dedi dumbledore.
"Sadece mezarlıkta gömülmesi kaldı profesör"dedi.
"Evet bunu şimdi kardeşim Abberford'a göndereceğim o bir mezara gömecek beş gün gömülü kalmalı değil mi"diye sordu dumbledore. Bir ev cini çağırıp iksiri ona verdi gerekli talimatı bir parşömene yazıyordu.
Amaryllis aceleyle"evet profesör"dedi.
Ev cini odadan ayrıldığında. Dumbledore amaryllis'e döndü.
"Dolores'e yaptığın dönüşüm büyüsü kaç günlük " diye sordu hafif bir kıkırdamayla.
Amaryllis yenilgiyle başını eğdi yakalanmayacagini düşünmüştü.
"Bir hafta"dedi."hem o bunu hak etti"diye ekledi."Dolores'in katlanılmaz bir kadın olduğunu biliyorum. Ama bunu öğrenirse başınız gerçekten belada bayan dursley yani bir hafta sonra bunu ogrenmediginden emin olun" dedi dumbledore.
"Merak etmeyin sizden ve benden başka kimse benim yaptığımı bilmiyor"dedi sonra panikle durakladı ve meraklı korkmuş bir sesle "bilmiyor değil mi" diye sordu.
"Hayır hayır şimdilik sadece ikimiz biliyoruz bayan dursley ama karşınızda ki kim olursa olsun bir daha böyle bir şey yapmayacağınızı düşünüyorum"dedi uyarı dolu bir sesle.
"Hayır efendim olmayacak şimdi gidebilir miyim "dedi amaryllis.
"Elbette"dedi dumbledore.
Amaryllis dumbledore'un odasından ayrıldı ve umbrige rahat durmazsa başka bir şey yapacağını düşündü ama bu sefer yakalanmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amaryllis Dursley
Fanfictionpetunianin bir kızı olduğunu düşünün dudley ve harryden iki yaş büyük.Hogwarts öğrencisi bir gryffindor. Bu onun hikâyesi... hogwartsa nasıl mi gitti hadi öğrenelim. 21.yy