Hogwarts Binaları

430 24 0
                                    

Tren perona yaklaştı ve durdu. Amaryllis ve arkadaşları indi şimdi hagrid adında dev gibi bir adamı takip ediyorlardı okula sandallarla gideceklerdi.
Tekneler hareket etmeye başladığında bir çocuk ayağa kalktı ve vay canına diye bağırdı. Karşılarında ay ışığında parlayan koca bir şato vardı aynı çocuk dengesini kaybetti ve kayığın devrilmesine neden oldu.
Kocaman ahtapot kolları tekneyi düzeltti ve çocukları içine koydu. Panik yapmışlardı ama gereksizdi. Hagrid dev kalamar dost canlısıdır diye bağırmıştı gür sesiyle.
Taş basamaklardan çıktıklarında karşılarında güzel ama ciddi bir kadin duruyordu.
Kendini tanıttı. Okulda uyulması gereken kurallar basitti. Başını mümkün olduğunca az belaya sok ve binana puan kaybettirmemeye çalış.
Binalara ayrılmak için yemek odasına girdiler bir taburenin önünde sıraya girdiler birden şapka şarkı söylemeye başladı. Amaryllis daha önce hiç böyle bir şey görmemişti ama hoşuna gitti.

 Amaryllis daha önce hiç böyle bir şey görmemişti ama hoşuna gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şapka şarkıyı bitirince amaryllis gerildiğini hissetti. Hangi binaya gideceğini bilmiyordu ya hiç biri onu istemezse o zaman ne olacaktı. Eve gerimi dönecekti. Ailesi artık eskisi gibi sevecen değildi. Harry şimdi zor durumdaydı. Artık onu koruyamayacagindan korkuyordu. Geri dönemezdi büyüyle ailesini korkutuyordu. Ya o adam ondan büyüyü almanın bir yolunu bulursa o zaman neler olurdu.
Aklından bunun gibi onlarca düşünce geçti. Hepsi aynı sonuca vardı geri dönemem.
Profesör mcgonagall amaryllis dursley diye bagirdiginda düşüncelerinden sıyrıldı. Tabureye oturdu şapka konuşmaya başlayınca hafifçe sıçradı. Düşüncelerine o kadar dalmıştıki şapkanın konuştuğunu unutmuştu.
Ah çocuk dedi şapka. Seninle ne yapacağım ben. Hufflepuff kadar sevecen ravenclaw kadar zeki gryffindor kadar cesur seni nereye yerleştireceğim. Ah merlin sevgili kurucular bana yardım edin.
Saatler gibi gelen zaman diliminde şapka onlarca kez amaryllisi nereye koyacağını düşündü. Artık sıkılmıştı
Hadi artık yerleştir nereye yerlestireceksen burada oturmaktan popom acıdı diye isyan etti.
Salon kahkahalara boğuldu. Öğretmenler bile şapka ile olan kavgasını gülerek izliyordu. Şapka sonunda binanın kendin seçtin benim tartışmak cesaret ister dedi ve bağırdı gryffindor.
Amaryllis arkadaşlarının yanına gider profesör mcgonagall sekiz dakika şapka kitleyen diye bağırdı.
hogwartsta günler güzel geçiyordu. Harryye bir mektup yollamış okulun nasıl olduğunu anlatmıştı. Heyecanla hogwartssa gelecegi günü bekliyordu. Noel tatilinde eve giderken harry için büyücü atistirmaliklari aldı annesi bunları dudleyin yemesine ızin vermezdi.
Boylece harry tadını çıkarta bilirdi.
Profesör snape eve gelip gittikten sonra ailesi harryyi küçük yatak odasına taşımısdı . Amaryllis bundan memnun oldu o dolap için artık büyüktü.
Noel tatilinde neler olacağını bilmiyordu. Ama içinden bir şey hiç güzel geçmeyeceği konusunda onu uyarmıştı.
Amaryllis hislerinde haklı çıkardı. Çoğu zaman. Kedisi beyaz şövalyeyi kutusuna koydu. Trene yetişmek için yurt odasından ayrıldı.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin