Sirius Black

359 25 2
                                    

Çatlak kazana girer girmez. Hancı Tom onları karşıladı.
Bay potter bayan dursley bakan fudge sizi bekliyor.
Işte bu amaryllis'in beklediği bir şey değildi. Bakanı hiç sevmezdi. Saf-kan takıntısı vardı ama amaryllis bakanlığa dava açtığından ve kazandığından beri bunu kendisine yansıtmazdı. Yinede onu sevmiyordu içinde bulundukları durumunda bunda payı büyüktü.
Tom onları bakanın bulunduğu odaya soktu. Bakan.
Harry Amaryllis güvenli bir şekilde burada olmanıza sevindim. Çok akıllı bir kuşun var harry beş dakika önce buraya geldi dedi hedwigi göstererek.
Harry hedwigin yanına giderken sayın bakan dedi neden hogwartstan atilmadim yani okul dışında büyü yaptım. Atılmam gerekir geçen sene bir ev cini evime gelip büyü yaptığında ikimizde uyarı almıştık.
Çocuklar dedi bakan bakanlık kimseyi  yanlışlıkla  teyzesini şişirdi diye azkabana göndermez.
Amaryllis bunun büyük bir yalan olduğunu biliyordu. On yedi yaşın altında olup  mugglelarin yaninda gereksiz yere büyü yapan herkes atılırdı. Azkaban bir sonraki aşamaydı.
Bir sorun mu var bakan fudge yani sadece yanlislikla büyü yaptı diye buraya gelmediniz öyle değil mi?
Bakan fudge gerildi  her ne kadar itiraf etmekten kacsada amaryllis zeki bir kızdı olayları kavramakta sorun yaşamıyordu. Şimdiden icat ettiği büyü, iksir,tılsım... gibi şeylerle saygı görmeye başlamıştı bir muggle doğumlu olduğu için bundan hoşlanmıyordu. Bunları düşünürken gözleri hafifçe gelecek postasına kaydı. Aamryllis bakana yaklaşıp gazetede kendisine cevap vermesini engelleyenin ne olduğuna baktı. Gazetede seherbazlarin tutmaya çalıştığı kıvırcık siyah saçlı sakallı bir adam vardı. Ve şöyle yazıyordu.
Seri katil Sirius Black  Azkaban'dan
kaçtı. Nasıl kaçtığı bilinmiyor. Bakanlık araştırıyor ama hala birşey bulamadılar. Yardım aldığı düşünülüyor.

Yanî dedi Amaryllis sorun bu bir seri katilin iki öğrencinin peşinden gidebileceğini düşünüyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanî dedi Amaryllis sorun bu bir seri katilin iki öğrencinin peşinden gidebileceğini düşünüyorsunuz.
Amaryllis tatlım sıradan bir seri katil değil Sirius Black. Onun neler yaptığını duyduğuna eminim o yüzden sende harry de dikkatli olmalısınız. Tedbir almaktan zarar gelmez. Bu yıl ki okul kitaplarınızı getirttim. Tom sizi odalarınıza yerleştirecek iyi geceler dedi.
Iki kuzen tom ile birlikte odadan ayrıldı.
Amaryllis bakanın endişesini anlıyordu. Ama Sirius Blackin söylendiği kadar tehlikeli olduğunu düşünmüyordu.
Teyzesi ve amcasını hatta harry öldürüp voldemortun önüne cesetlerini koyabilirdi. Yada harryi ona götürüp öldürmesini sağlayabilirdi. Ama o saklandıkları yeri ihbar etmişti.  Evet bu büyük bir ihanetti ama bu puzzleda yerine oturmayan parçalar olduguda su götürmez bir gerçekti.
Ayrıca bir ay önce kaçmasına rağmen hala harry ve kendisine herhangi bir saldırıda bulunmamıştı.
Odalarına yerleşirken harry yanına geldi.
Sirius Black kim gerçekten bir seri katıl mi.
Şunu anlamalısın harry büyücü dünyası çoğu zaman doğru ve yanlışı ayırt etmek için uğraşmaz özellikle karanlık zamanlarda sirius black gerçekten bir katil olabilir ama aynı zamanda olmayadabilir. Voldemort düştüğünde katıl ilan edildi ve azkabana gönderildi bunun için yeterli zemin vardı. Ama kesin olmayan şeylerde vardı göz ardı edildi. Bazen gerçek olduğunu düşündüğümüz şeyler öyle olmayabilir. Gerçeklik görecelidir kişiden kişiye değişir.
Sanırım haklısın.
Hadi gidip diagonda güzel bir dondurma yiyelim sonra gelip yatarız.
Diagonda florence fortescue'nun dondurma dükkanına dondurma yemeye başladılar bu adamın dondurmaları harikaydı.
Çatlak kazanda ve diagon sokaklarında geçen iki haftadan sonra  weasley ailesi mısırdaki ilk oğullarının yanından dönmüşlerdi. Şimdi iki kuzen weasleyler ve hermione öğle yemeğinde birlikteydi. Hermione ile sohbet ederken bay weasley harryi alıp uzaklaştı birşeyler konuşuyorlardı. Ama amaryllis tam olarak duyamadı. Hermione bir kedi almıştı ve amaryllis'in kedisiyle oyun oynuyorlardı. Ron bu kediden çok şikayet etmişti çünkü faresini yemeye kalkmıştı. Tanrım onlar doğal düşmanlardı zaten ronun faresi biraz garipti iyi bir öğle  yemeği olacağından şüpheliydi.
Herkes o akşam çatlak kazanda kaldı yarın hogwarts açılacaktı. Weasleyler yıllar içinde diagona taşınmış olsada bu gece handa kalmak istemişti. Harry o gece ronun fare tonigini ararken bay ve bayan weasley'in konuşmasını duymuştu seri katil Sirius Black vaftiz babasıydı bu nasıl olabilirdi. 
Fare tonigini rona verdi. İkizlerin yanında olan kuzenini odasına çekti. O adam sirius benim vaftiz babam mı.
Amaryllis ic cekti.
Bunu nereden öğrendin.
Yani biliyordun. Ve bay bayan weasley konuşurken duydum.
Harry sana söylediğimi hatırla gerçek görecelidir. Ve bu hikâyede doğru olmayan birşey var kaçtıktan sonra seni öldürmek için fırsatı vardı. Sadece seni değil hepimizi ama yapmadı on iki kişiyi acımasızca öldüren biri beş kişiyi öldürmekten çekinmez. Hâlâ hayattayız değil mi.
Onunla karşı karşıya geldiginde yanında olucam ve teyzem ile amcama ne olduğunu öğreneceğiz. Unutma gerçekler asla gizli kalmaz   her zaman ortaya çıkar.  Her ne kadar goreceli olsalarda  gercek her zaman gercektir.Hadi şimdi gidip yat yarın hogwartssa gidiyoruz.
Bu harryi biraz gülümsetti.  Ve Iyi  geceler dileyip odasına gitti.
Amaryllis Harry'nin odadan ayrılışını izlerken haklı olmayı diledi. Iyi bir uyku çekme umuduyla yatağa girdi.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin