45. Bölüm

202 15 0
                                    

Harry ve arkadaşları aylardır ailelerini görmemişlerdi.

Hayatta olup olmadığına dair tek şey büyücü radyosunda ölen büyücüler arasında isimlerinin söylenmemiş olmasıydı.

"Şimdi ne yapacağız" dedi ron."Hortluluk avında takildik nereye bakacağız yada nasıl yok edeceğiz".

Hermione boncuklu çantasını düzenlerken daha önce orada olmadığını bildiği bir kitap gördü.

Hogwartstaki yasak bölümde bulunan  kitaplara benziyordu. Yıllardır açılmamış olduğu belliydi.

"Bu kitap ne için hermione" dedi harry arkadaşının yanına oturarak.

"Bilmiyorum" dedi hermione "bu kitabı daha önce hiç görmediğimden son derece eminim".

"O zaman açalım ve okuyalım" dedi harry kitabı elinden alırken.

Hermione tereddütluydu ama kitabın  içinde ne yazdığını da merak etmediğini söyleyemezdi.

"Hermione bu hortkuluklar hakkında bir kitap" dedi harry umutla.

"Hortkuluklar hakkında mı onu çantana kim koymuş olabilir hermione" dedi ron.

"Bill'in düğününde olamaz ginny ve amaryllis dışında kimse bu çantayı hazırladığımı bilmiyor" dedi hermione.

"Belki amaryliss koymuştur o hortkuluk büyüsünü beyazlatmaya calisiyordu" dedi ron.
 
"Sen bunu nereden biliyorsun" dedi harry ve hermione aynı anda sonra birbirlerine bakıp kıkırdadılar.

"Charlie ile bunun hakkında konuşuyorlardı benim orada olduğumu fark etmediler amaryllis büyünün çok karanlık olduğunu beyazlatamayacagini söylüyordu başka bir yol arıyordu" dedi ron.

"Ve bize söyleme zahmetinde bulunmadın öyle mi" dedi harry.

"Söyleyecektim ama unuttum" dedi ron utançla kızarmıştı.

"Bu önemli değil harry en azından kitabın kimin tarafından bırakıldığını biliyoruz" dedi hermione kitabı Harry'nin elinden alarak.

"Çocuklar kitabı fark etmişler midir" dedi sirius.

"Kitabı olabildiğince tozlu bıraktım hermione fazlasıyla şüphelenecek ve ve açıp okuyacak" dedi amaryllis.

Tam o sırada saldırı haritası yüksek sesle öttü.

"Bir saldırı daha" dedi bill ve kalkıp haritayı açtı.

"Neresi "dedi fleur kocasının yanına gelerek.

"Grimmund "dedi bill şok olmuştu neden ölüm yiyenler oraya saldırdı.

Küçük kulübeyi saran sessizliği vaşak şeklinde bir patronustan gelen ses bozdu.

Flashback

Harry,ron ve hermione sahte madalyonu sihir bakanlığında dolores umbrige'in boynunda bulmuşlardı.

Bakanlıkta ölüm yiyenler ile aralarında küçük bir çatışma çıktı.

Harry ron ve hermione cisimlenirken corban yaxey onları takip etmişti.

Bunu gören kingsley hemen çay fincanına bir patronus gönderdi.

Son...

Remus ve sirius Grimmund meydanına geldiklerinde ev sessizdi ama iki arkadaş gardını indirmedi.

Onlar gelene kadar evden çıkamayan yaxley kütüphanede pusuda bekliyordu.

Remus onun kokusunu almıştı. Sirius'un yanına yaklaştı.

"Yaxley kütüphanede" dedi yavaşça.

" Ayrılalım ve birimize saldırdığında onu yakalayalım" dedi sirius.

Remus yukarı çıkarken sirius alt katları arıyor gibi yaptı.

Yaxley arkasından saldıracağı sırada remus üzerine atlayıp onu etkisiz hale getirdi.

"Beni bırakın yoksa başınıza çok büyük dert acarım" dedi yaxley.

"Şuna bak remus kendini bakanlıkta güvende sanıyor" dedi sirius ve iki arkadaş kocaman bir kahkaha attılar.

"Yazık peki bununla ne yapalım sirius" dedi remus kendini hogwartsta arkadaşlarının yarsmazliklarina yardım ediyormuş gibi hissetti.

Sanki peter ve james birazdan onların yanına gelecekti ve hep birlikte eğlenecekler lily gelip onları azarlayacaktı.

Sirius asasını yaxleye doğrulttu ve "imperius" dedi.

Daha sonra remusa yaramaz bir bakış attı ve "biraz bilgi toplayalım" dedi.

Remus ve sirius yaxleyi sorguladılar ama çok fazla şey öğrenemediler öğrendikleri şeylerin çoğunu zaten biliyorlardı.

"Bildiklerinin çoğunu biliyoruz hafızasını değiştirip onu bakanlığa gönderelim" dedi remus.

"Evet" dedi ve iç çekti sirius "voldemort ölüm yiyenlerine bile güvenmiyor" dedi hayal kırıklığına uğramıştı her zaman bir ölüm yiyeni hazırlıksız yakalayamazdın.

Bu yüzden daha ise yarar şeyler öğrenmeyi umut etmişti yinede hiç yoktan iyidir diye düşündü sirius.

Yaxley sihir bakanlığına girdiğinde sadece harry potter ve arkadaşlarını kıl payı kaçırdığını hatırlıyordu ve bu yüzden çok öfkeliydi.

"Karanlık lord bundan hiç memnun olmayacak" diye mırıldandı.

"Ron nasıl" diye sordu harry.

"Daha iyi ama hala cisimlenemez o yüzden yürümek zorundayız" dedi hermione.

"Ölüm yiyenler bizi her yerde arıyor yürümek ne kadar doğru" dedi harry.

"Başka bir fikrin varsa söyle harry" dedi hermione öfkeyle.

"Ron iyileşene kadar bir muggle otelinde kalalım mugglelar bizi aramiyor" dedi harry.

Hermione "bu iyi bir fikir aslında" diye mırıldandı. "Ama bir sorun var yanımızda hiç muggle parası yok" dedi.

"Amaryllis muggle dünyasına kullanmam için banka hesabımda biraz para birakmamı söylemişti kart yanında onu kullanırız" dedi harry.

"Peki ron iyileşene kadar gıda malzemesi de depolamalıyız çok az yiyeceğimiz kaldı" dedi hermione.

"Neler oluyor" dedi ron sesi acı çektiğini belli eden bir tondaydı.

"Yaralandın  ron "dedi hermione.

"Onu sormuyorum ne konuştuğumuzu soruyorum" dedi ron.

"Bir süre bir muggle otelinde kalmalıyız sen iyileşmeden cisimlenemezsin" dedi harry.

"Bu kaostan kısa bir kaçış ha dedi ron saka yapmaya çalışarak. Hepimizin biraz ihtiyacı var ama muggle paranız var mı" diye sordu ron.

"Evet bende var. Daha iyiysen muggle dünyasına geçmeliyiz "dedi harry.

"Evet daha iyiyim geceyi eğt bir yatakta geçirmek istiyorum bakalım muggle gibi yaşamak nasıl bir şeymiş" dedi ron tebessüm ederek.

Hermione ve harry ron'un yaralıyım bile muggle gibi olmanın nasıl bir şey olduğunu merak etmesine kıkırdadı.

Ron ilk kez muggle eşyalarını çalışır vaziyette görecekti belki arkadaşları ona nasıl çalıştıklarını öğretirdi.

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin