Hogwarts Maceraları

396 21 0
                                    

Amaryllis ve harry weasley ailesi ile geçirdikleri  noel tatilinden sonra "eve"donmuslerdi herkes birbirini görmezden geliyordu.
Amaryllis'in hogwartsa dönme zamanı gelmişti. Harry bundan hoşlanmıyordu bu evde onu gerçekten seven tek kişi amaryllisdi. O gidince yalnız kalacaktı.
Evet ron ve ailesi vardı remus vardı  ama amaryllisde onun ailesiydi.
Amaryllis Harry'nin düşünceli olduğunu gördü.
Harry dedi yarı yıl tatilinde evde olucam ve sende bir buçuk yıl sonra benimle geleceksin bu kadar üzülme.dedi.
Evet ama sen gidince onlarla yalnız kalıcam dedi.
Biliyorum seni götürebilecek olsaydım yapardım inan bana ama bu mümkün değil.
Hadi treni kaçıracaksın dedi harry amaryllise elini uzatarak.
Iki kuzen evden çıktı bir taksiye binip tren istasyonuna gittiler.
Amaryllis harryyi bayan weasleye emanet etti ve trene bindi. Tren gözden kayboluncaya kadar el salladı.
Bir hafta sonra
    Amaryllis gryffindorun ortak salonuna girdiğinde ikizler ve lee'den başka kimse yoktu zaten saat geç olmuştu.
George'un elinde eski bir parşömen vardı. Boş görünüyordu onunla ne yapacaklarını merak etti yanlarına oturdu.
Yine neyin peşindesiniz. Bu parşömen de neyin nesi.
Bunu filch'in ofisinde bir çekmecede kilitli bulduk dedi fred.
Henüz ne ise yaradığını bilmiyoruz. Bulmaya çalışıyoruz dedi george.
Amaryliss alayla hiç bir işe yaşamadığına yemin ederim dediğinde george'un elindeki parşömen kıpırdadı. Dört arkadaş ne olduğunundan emin olamadı cümleyi tekrarladiklarinda yine kıpırdadı ama başka hiç bir şey olmadı.
Asa ile dene george dedi lee. Bu parşömen kesinlikle büyülü.
George asasını parşömene doğrulttu ve hicbir ise yaramagima yemin ederim dedi.
Mürekkep parşömenin üzerinde hızla yayıldı herkes dikkatli bir şekilde ortaya nasıl birşey çıkacağını izliyordu. Büyü tamamlandığında aynı anda bu hogwarts haritası dediler.
Haritanın başında aylak,kılkuyruk,patiayak ve catalak yazıyordu. Kimdi bu insanlar neden böyle bir harita yapmışlardı.
Çocuklar sizce bu haritayı neden yaptılar dedi amaryllis. Yani bu hogwartstaki herkesi gösteriyor gizli geçitleri bile böyle bir şeyin karanlık büyücülerinin eline geçtiğini düşünsenize dedi amaryllis.
Hogwarts dünyanın en güvenli yerlerinden biri olmaktan çıkar dedi lee.
Yada sadece kimi ne zaman ve nerede sakalayacagini bilmek için harika bununla slytherin öğrencilerine neler yapabilegimizi bir düşünsene sana bulanık dediklerine pişman olacaklar
Dedi fred.
Kesinlikle dedi george.
Amaryllis bundan endişeliydi ikizler her zaman sakaciydi ama bu harita onların baş belasına dönüşmesi için bir ateşleme pimiydi.
Ikizler ve lee bir hafta daha harita üzerinde çalıştıktan sonra onu tamamen çözmüşlerdi.
Şimdi büyük salonda bir şeyler konuşuyorlardı ama amaryllis angela ve katie ile birlikte oturduğu için onları duyamadı güm diye bir ses duyuldu.
Herkes ne olduğunu anlamaya çalıştı bir kız çığlık attı ses slytherin masasından geliyordu.
Amaryllis bu kızı tanıyordu. Roxanne milton kendisini bulanık diye aşağılamaya çalışan bir kızdı. Bir kaç tavuktan korkmuştu.
Tavukların burada ne işi vardı. Ikizler kahkaha atmaya başladı o zaman anlamıştı bu tavuklar aslında david ve ashton'dı.
Ikizler onların masasına biçim değiştirme büyüsü koymuştu amaryllise bulanık dedikleri için belkide bu harita o kadarda kötü değildi.
Bütün okul kahkahalara boğulurken amaryllis bunları düşünüyordu.
 

 
 

 Amaryllis Dursley Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin